14 Haziran 2009 Pazar

Rodi Mood

Babalar gününe özel rodi kampanyasından faydalanmak isteyen arkadaşlar,

Bu ürünleri almayı karar vermeden önce sitemizdeki yazıları tekrar tekrar okuyun yanılıpta babanıza ve paranıza mahçup olmayın.

Kampanya ile ilgili çeşitli ilanlar yazılı basınımızda bugünlerde sık sık çıkmakta. UYANIK OLUN, PARANIZA SAHİP ÇIKIN.

81 yorum:

  1. Sayın tüketici değişik marka adı altında sunulan rodi ürünlerine dı
    ikkat edin aynı kalite ayrı isimler Turan Cavcav

    YanıtlaSil
  2. İsmet Tarhan Düzce7 Aralık 2009 03:55

    Diğer markalardada bu tip şikayetlerin olabileceğini düşünüyorum abartılmamasını umuyorum firmalarıda daha ilgili olmaya davet ediyor saygılar sunuyorum..

    YanıtlaSil
  3. Dağ dağa küsmüş dağın haberi olmamış neye veya kime faydası olacak bilmiyorum

    YanıtlaSil
  4. mardinden yazıyorum bu marka burdada var ben almadım almayacağım

    YanıtlaSil
  5. KAYSERİDEN YAZIYORUM RODİ OLMAZ OLSUN ÇOK ŞİKAYETÇİYİM İSTEYENE CEP NUMARAMI VEREBİLİRİM ŞİKAYETİMİ İLETTİM İLGİLENMEDİLER:BENİM İÇİN 35,00 TL ÇOK PARA VE BU PARA ÇÖPE GİTTİ

    YanıtlaSil
  6. RODİ MOOD FATSA MAĞAZASINDAN KAZAK ALDIM HASARLI ÇIKTI KARGO BEDELİNİ ÖDERSEM DEĞİŞTİRECEKLERİNİ SÖYLEDİLER SANKİ ONLARIN DEĞİLDE BENİM AYIBIM.FERİŞTAHINA ŞİKAYET ET DEDİLER MERKEZLERİNİ ARADIM İSTANBULDA ONLAR DA İLGİLENMEDİLER BENDE FERİŞTAHINA ŞİKAYET EDİYORUM.

    YanıtlaSil
  7. Sevgili arkadaşlar bu yazılardan rodi nin yetkililerinin haberi varmı bilmiyorum ama olsa iyi olur

    YanıtlaSil
  8. Rodi nin haberi olsada faydası olacağını sanmıyorum because ilgilenmiyorlar.

    YanıtlaSil
  9. Arkadaşlar yorumlar yazılıyor ama amacına ulaşıyormu belli değil neyse elbet bir gün belki bir işe yarar ama yinede belli olmaz

    YanıtlaSil
  10. ................................................................................................................................................................... dolayı teşekkürler rodi

    YanıtlaSil
  11. Sevgililer günü için alacağım giyim ürününün sorunu olmaması için başka markaları tercih ettim rodi ile ilgili çevremde mağdur olan en az iki arkadaşım var.

    YanıtlaSil
  12. Rodi mood alıyorum giyiyorum memnunum seviyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hatay/Kırıkhan RodiMood Giyim mağazasından almış olduğum 1 adet baharlık kazak ve 1 adet kot pantolonda sorun çıkmıştır. Kazağın etek ucundaki lastiklerde sorun oluştu.Kot pantolonda ise bacaktaki dikişlerde açma ve esneme oluştu. Ürün fazla kullanılmadığı halde oluşan bu sorunlar şaşırtıcı. Ürünü bu sorunlarla birlikte bayiye götürdüğümüzde firmaya göndereceklerini belirttiler.

      Ürün firmaya gitti fakat bize olumsuz cevap verildi. Fakat biz ürünümüzün değişimi konusunda üsteleyince bize firmanın müşteri hizmetleri numarası mağaza müdür tarafından verildi. Numara şu şekildedir: 0212 *** ** 00. Ben bu numarayı aradığımda müşteri temsilcisi N***r diye bir bayan benimle iletişime geçti.

      Kendisinin genel müdür olduğunu belirtti ve değişim hakkında mağazadaki personeli suçladı. Sonuç olarak ürünün değiştirilemeyeceğini belirtti ve tüketici haklarına şikayet edin dedi.

      Sil
  13. BEN BU ÖZEL GÜNLERE KARŞIYIM ZATEN anneler,babalar,sevgililer,çocuklar ......onun için hiçbir şey almayın

    YanıtlaSil
  14. Hakan Çotur2 Nisan 2010 08:41

    rodi marka olarak isim olarak kulağa hoş gelebilir fakat yorumlara ve şikayetlere bakınca çakma bir marka gibi daha hoş ve kaliteli üretim yaparsa iyi olacak gibi ayrıca şikayet ve önerileride dinlemeli

    YanıtlaSil
  15. Bekir Çavuş Dediki21 Nisan 2010 02:46

    Bizde giyeceklere genel olarak çaput derler ,çaputun iyisi kötüsü olmaz ne bulursan giyeceksin kıl dı tüğ dü aramayacaksın etikette rodi yazsa ne olur loft veya levis yazsa nolur

    YanıtlaSil
  16. hataylı Okan dediki,.............canı yanan alır yanmayan almasın yinede şikayeti olanlar yazar,benim derdim rodi yle değil genelde şikayet oluyo bu pantulon da olabilir arabada oluyo işi sağlam ve ciddi olarak yapmak lazım işi sevmek lazım oda bizde yok

    YanıtlaSil
  17. osman/ sakaryadan19 Haziran 2010 07:58

    yine babalar günü geldi yine kampanya başlamış şimdide pantolonlarda kampanya çıktı nolacak bilmiyom anca can yanıyo çözüm ve sonuç yanyana gelemiyo

    YanıtlaSil
  18. rodi şikayetcileri bi araya gelse ne yazar gelmese gönül yazar

    YanıtlaSil
  19. BAHADIR ŞEKER----------İSTANBUL5 Ağustos 2010 07:52

    BAHÇELİEVLER-GÜNGÖRENLİYİM HAYAT BOYU BU MARKANIN BİRTEK ÜRÜNÜ NÜ KULLANDIM VE İLK VE SON OLDU SEVMEDİM SEVEMEDİM SEBEBİ İSE KALİTELİ OLMAYIŞI AKSİNİ İDDAA EDEN VARSA YAZIŞALIM PARANIZI SOKAĞA ATMAYIN BENDEN BİR DOST TAVSİYESİ

    YanıtlaSil
  20. evet arkadaşlar bende mağdurum ve adamlar bu kadarmı müşteriye karşı ilgisiz ürününe karşı sahipsiz olabilir hiç ticaret anlayışı yok ve boykot edilmeli erzurum avm de roodi mood dan bir kaç parça bişey aldım pantolon yanlız spotların altında göründüğü gibi dışarda gün ışığında yada sarı ışıkta durmuyor htta okadar farklı bir renk pluyorki bu nu benmi aldım diyorsunuz gittim ertesi gün adamlara iade etmeye almadılar merkezi aradım orda bi kadın ya dediklerimi anlamıyor yada süs eşyası diye koymuşlar oraya derdimi anlatamadım neyse sonuç arkadaşımın dediğime geldim tam mağazanın önünden geçerken dediki bunlardan bişey alınmaz adam haklı ben roodi mood ürünlerinin boykot edilmesi gerektiğini düşünüyorum bunu da bizler yapacağız

    YanıtlaSil
  21. SİNAN UTKU TAN10 Ekim 2010 02:49

    rodimood mağazaları olarak tüm bilinçsiz tüketicileri bekliyorlar
    bilinci olan yada bilinçli müşteri iseniz
    orda ne işiniz olur
    yukarıda saydığım bu sözler rodide üst düzeyde olan yöneticinin bana iş yemeği esnasında aktardığı sözlerdir adı bende saklı olan bu ismi istenirse her an açıklayabilme serbestesine sahibim
    gelelim konumuza reklam departmanı görevlisiyim iş gereği çeşitli kişi ve kuruluş yetkilileri ile sık karşılaşmaktayım onlarla yaptığım görüşmelerde marka güveninirliği ve müşteri memnuniyeti konularında rodi yetkilisinin verdiği cevaplar yukarıdaki gibidir takdir sizlere kalmış

    YanıtlaSil
  22. ne anneler ne babalar nede sevgililer günü gibi özel vede tüzel günlerde bu marka almadım almam sebebi ise bana hediye gelen rodi markalı paçavrayı çok kısa bir süre kullanabilmemdir canımın yanması ve paramın uçmaması adına almam aldırmam alana da mani olurum bu markayı
    çok çok iyi tanıdım blog a yazılanlarıda okudum tek kelime ile YAZIKLAR OLSUN ,,,,,

    YanıtlaSil
  23. rodi mood ülkemizin önde gelen firmalarından biridir............

    YanıtlaSil
  24. AYŞENUR İZMİR10 Şubat 2011 04:35

    kONAK /İZMİR
    SİZDEN RİCAM RODİ SWEAT LERİ ALMAYIN NİYESİ SARKIYODA ONUN İÇİN Bİ KAÇ YIKAMA SONUCU KULLANILMAYACAK HALDE OLUYO

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. RODİMOOD Montun İlk Yıkamada Rengi Soldu!

      Yaklaşık 3 ay önce mağazanızdan mevsimlik mont almıştım. Geçen gün ilk defa giydiğimde rengi solmuş hiç yıkamadım henüz, rengi solmaya başladı.

      Ürünün fişini de bulamıyorum farklı bir ürünle değişim istiyorum. Lütfen yardımcı olur musunuz, ne yapmam gerekiyor?

      Sil
  25. Rodi bugünlerdede faaal görüntü veriyor indirimler ve kampanyalar birbirini kovalar oldu
    iyi güzelde sıkıntılı olan insanların dertleri ne bakan oluyomu yada yazıların etkisi hissediliyormu.
    İSMAİL TEMİZÖZ....

    YanıtlaSil
  26. Hakan Daşdağ15 Nisan 2011 07:49

    RODİMOOD Fatura Olmadığı İçin Yardımcı Olmadılar!
    Rodi'den aldığım kot pantolonun arka ceplerinin 20 cm kadar altlarında, aldığım tarihten 3 ay sonra yırtık meydana geldi. Faturayı kaybettiğimi ve Rodi'nin piyasada taklidinin olmadığını ve kendilerinin ürünün kendilerine ait olduğunu hemen anlayabileceklerini söylememe rağmen "yapabileceğimiz bir şey yok, fatura yoksa yardımcı olamayız dediler.

    YanıtlaSil
  27. İstanbul Viaport Rodi Mood mağazasından aldığım kazağımda tüylenme oluştu. Götürdüğümde incelemeye alınacağını söylediler, ben de bıraktım kargoyla bana göndermelerini rica ettim; ama şirket prosedüründe bunun olmadığını söylediler, ben de haftaya gelen değişim cevabı üzerine tekrar mağazaya gittim, aynı üründe beden uyumu olmadığı için başka ürün alabileceğimi söylediler. Ben de başka ürün beğendim, bunda da aynı sorun olur mu sorusuna bunda yaşamazsınız bunun ipliğinde olmaz dediler. Ben de kabul ettim ama onda da aynı sorunu yaşadım tekrar mağazayı aradığımda bana yine aynı prosedürlerin uygulanacağını söylediler, yine kargo teklifinde bulundum ve reddettiler, müşteri hizmetlerini aramamı söylediler oradan da aynı cevabı aldım daha yetkili biriyle konuşmak istediğimde olumsuz cevap aldım.

    Kısacası 1 ürünü kullanabilmem için 5-6 defa mağazaya gitmem gerekecek ve haftada 1 gün olan iznimi bu yolda harcamam gerekecek aynı zamanda mevsim geçecek ve bu ürünü istediğim zamanda kullanamayacağım. Bir de müşteri temsilciliği denilen konu müşterilere hizmet vermek amaçlı değil sadece yetkili kişilere ulaşamamız için kurulmuş bir bölümmüş bunuda anladım.

    İnşallah yazılı bu kadar şikayet bu olayların düzelmesine vesile olur ve markalar mağazalar daha kaliteli mal ve hizmet verirler.

    YanıtlaSil
  28. 11 Haziran 2011 tarihinde Aydın RodiMood mağazasından 6 adet ürün aldım. İkinci üründe %50 kampanyası dahilinde işlem yapıldı. Aldığım ürün Foreign Trade 6125M Woman elbise. Almış olduğum bu ürünü 15 Haziran 2011 tarihinde değiştirmek için gittiğimde kampanyanın sadece o gün geçerli olduğunu ve ürünü değiştirmek istemem durumunda 13 TL ekstra ücret ödemem gerektiği söylendi.

    İşin ilginç yanı o bitmiş olduğu söylenen ikinci üründe % 50 kampanyası halen devam etmekte. Almış olduğum ürünün fişiyle birlikte gitmeme rağmen ürün değişikliği yapılmadı. Başka hiçbir yerde böyle bir muameleyle karşılaşmadım. Aldığım ürünü fişiyle birlikte getirdiğim taktirde değiştirmek benim en doğal hakkım ve bu konuda Aydın RodiMood mağazasından (Yağcılar içinde) şikayetçiyim.

    YanıtlaSil
  29. RODİMOOD Kampanyanın Hangi Ürünlerde Geçerli Olduğu Belli Değil!
    Tüm erkek ürünlerinde 2 alana 2 bedava kampanyası var demiş olduğu için Kayseri Park Avm içerisinde bulunan Rodimood mağazana gittik. Özenerek 4 tane ürün seçtik, yazar kasada gördüğüm fiyat karşısında indirim yapılmadı. Soruma kasiyer seçtiğimiz 4 ürünün kampanya dahilinde olmadığını söyledi.

    Tavanlarda asılı olan ''Babalar gibi kampanya, erkek ürünlerinde 2 alana 2 bedava 1 hafta süresince.'' reklam kartonlarını gösterdiğimde ise bana onun yalnızca yıldızlı ürünlerde olduğunu söylediler. 4 ürünü de bıraktım ve çıktım. Çıkarken de daha da olsa gelmem dedim. Eşimin kucağında 10 aylık bebeğim ile birlikte boşa geçen 2 saatimi ve eşimin bana almak istediği babalar günü hediyesini alamadan çıktım.

    YanıtlaSil
  30. Denizli Rodimood mağazasından pantolon aldım pantolonu 4 veya 5 kere giydim renkte solma ve kumaşta yıpranma başladı ürünü 06 Haziran 2011 tarihinde mağazaya götürdüm isminin Ze*** olduğunu öğrendiğim görevliye durumu anlattığımda bana ürünün 6 ay önce alındığını ve değişim olamayacağını söyledi. Israrlarım sonucu ürünü incelenmek üzere fabrikaya gönderdiler 21 Haziran 2011 tarihinde inceleme sonucunu öğrenmek için mağazaya gittiğimde ürünün renk solmasının benden kaynaklandığını söylediler.

    Bunun üzerine 0212 4566000 numaralı telefonu aradım ve konuyla ilgili olarak Nilü*** hanımla görüştüm ürünün tekrar incelenmek üzere mağazaya bırakmamı söyledi ürünü tekrar mağazaya götürdüm ve tekrar incelemeye gitti sonuç tabi ki değişmedi. 08 Temmuz 2011 tarihinde mağazaya uğradım ve yine red kararı geldiğini söylediler tekrar Nilü*** hanımı aradım durumu tekrar anlattım.

    Lacivert pantolonun griye dönüşmeye başladığını bunun nasıl kullanıcı hatası olabileceğimi sorduğumda ürünlerinin ilk üç ay içerisinde getirsem değişim olacağını fakat üç ayı geçtiği için değişim olamayacağını ve pantolonda zamanla renk solması ve aşınma olmasının normal olduğunu söyledi. Farklı markalardan aldığım pantolonlarımda şimdiye kadar böyle bir sorunla karşılaşmamıştım arkadaşımın ısrarıyla aldığım pantolon bana Rodimood mağazasının müşteriye vermiş olduğu değeri göstermiş oldu.

    YanıtlaSil
  31. Babalar gününde İzmir Şirinyer RodiMood mağazasından babam için 2 adet kapri model pantolon aldık. Aldığımız gün personelin asık suratlı hizmetini yoğunluklarına verip önemsemedik. Babam bu her iki ürünü de birer defa olmak üzere giydi. Bir tanesinin arka cebindeki çıtçıt kendi kendine çıktı.

    16 Temmuz 2011 Cumartesi günü bu ürünü düzeltme yapılması için mağazaya tekrar götürdüğümüzde; kasa görevlisi önce bizi ters ters dinledi. Sonra daha yetkili olduğunu düşündüğümüz bir beyin yanına gidip durumu anlattı. Bu beyefendi gayet çirkin bir tavırla 'Yani!' diye cevap verip, suratı asık şekilde yanımıza geldi. Yine aynı çirkin ses tonuyla ve ürünün fişi olmasına rağmen babama 'Bu ürün ne kadar giyildi? Ne zaman alındı?' vs. şeklinde hesap sormaya başladı.

    Bu tavır karşısında ben kendisine bir veya iki defa giyilen bir ürünün bu kadar çabuk bozulmasının hiç normal olmadığını söyledim. Beyefendinin cevabı aynı terslikle 'Bu düğme bir yere takıldıysa düşmesi gayet normal.' şeklinde oldu. Ancak ürünü giyen 5 yaşında bir çocuk değil 47 yaşında koskocaman bir insan, sanırım kendisi bunu algılayamadı. Sonra ürünü alıp olup olmayacağını terziye soracağını söyleyerek, babamın adını soyadını ve numarasını aldı.

    Bize herhangi bir evrak, kağıt vs. vermedi. Sonuç için telefon bekledik ve aranmadık. 2 gün sonra yani 18 Temmuz tarihinde tekrar RodiMood'a gittiğimizde ürünün ortada olmadığını öğrendik.
    Bu kadar yetersiz hizmet anlayışına sahip bir mağazadan bir daha alışveriş yapacağımı hiç sanmıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. RodiMood Hakkında : İzmir'de 1978 yılında atölyecilikle başlayan bir hikayenin sonu RodiMood markasına kadar uzanır. Türkiye'de kot kumaşının çok da fazla olmadığı yıllarda kot üretimine başlayan Çetin, Fatih, Fettah, Fethin Kazancı kardeşler, 1986 yılında İzmir'de entegre tesis kurarlar.

      1986 yılının ardından da mağazacılığa başlayan Kazancı kardeşler İzmir'de ilk mağazalarını açarlar. Sonrasında konsept mağazalar birbiri ardona gelir. 1986 yılından sonra ise girişimci ruh ile markalaşma sürecine başlar ve profesyonel marka oluşum özelliklerine göre RODİ ismi bulunur.

      1996 yılı itibari ile RODİ olarak faaliyetlerini İstanbul merkezli devam ettilir.

      30 yıllık marka olan RODİ farklı dönemlerde algı yenilenmesine gitmiş ve en önemli değişimi 2006'da RodiMood'a dönüşerek yaşamıştır.

      Sil
  32. Birçok mağaza, kendisinden alınan pantolonların paçalarını ücretsiz kısaltıyor ama Kayseri park Rodimood mağazası, sattığı pantolon için terzihane ücreti istiyor. Verdim ücretini, pantolonu evde denedik ama yine uzun olmuştu. Tekrar kısaltmak istedim ama bunun içinde ayrıca ücret istendi.

    YanıtlaSil
  33. 15 Eylül 2011 tarihinde Şanlıurfa Karaçizmeli Rodimood'tan 40 TL'ye kot aldım. Bir gün sonra bir numara büyüğünü istedim yoktu. (Kotu hiç giymedim üzerindeki etiketler duruyordu) geri iade etmek istedim alamayacaklarını söylediler.

    Oysaki fişin üzerinde bile bununla ilgili kanun yazıyor, ben de kotu verdim şikayet edeceğimi söyledim.Sorumlu kişi de sorumsuz bir şekilde kotu şimdi dışarı atacağını benim de hiç bir hak iddia edemeyeceğimi belirtti. Kotu verdikten sonra çıktım geldim şimdi kot da onlarda para da sizin gibi köklü bir şirketin böyle insanları nasıl çalıştırdığını merak ediyorum.

    YanıtlaSil
  34. RODİMOOD Yıpranan Ürün Değiştirilmedi!
    Rodimood'dan aldığım montun kısa süre sonra renginde atma oldu. Mağazaya giderek değişim talep ettim fakat ürünün fişi olmadığı için reddettiler. Bu ürünün sizden alındığı ürüne bakarak gayet anlaşılabilir.

    Sorunun yıkama hatasından kaynaklandığını kesinlikle düşünmüyorum. Çünkü ağarmalar sadece üst bölümlerde oldu.

    Şikayetime cevap verilmesini ve en kısa sürede gereğinin yapılmasını talep ediyorum.

    YanıtlaSil
  35. Diyarbakır Rodimood mağazasından alınan bir hediyeyi üzerime olmadığı için Ordu’nun Ünye ilçesindeki Rodimood mağazasında değiştirmek istedim.Elimde değiştirme fişi olmasına karşın değiştirmediler.Dedikleri şey sistem kurulmadığı için değiştiremeyiz.Böyle müşteriyi kandırıcı cevaplar almak Rodi mağazasına olan güven duygumu bitirdi.Sonuçta bu ürün alınırken 1 ay içinde Tükiye’deki tüm Rodimood mağazalarından değiştirilebileceği söylenmiş ve değiştirme fişi verilmiş.
    Bu bayiliğin bizi geri çevirmesi Rodimood’un bayilik verirken hiç araştırma yapmadığını gösteriyor.Ben şimdi bu ürünü kullanamıyorum.Bana git Fatsa’da değiştir dediler.Bu nasıl mantıktır anlamış değilim?Böyle yapmakla müşteri kaybediyorsunuz dedim, olsun önemli değil cevabını verdiler.Bu nasıl bayiliktir, nerede tüketici hakkı, nerede o saygın firmanın müşteri memnuniyeti

    YanıtlaSil
  36. Kurban bayramı öncesi Kapadokya Forum Avm' de bulunan Rodimood mağazasından, 4-5 parça kıyafet aldım. Almasaydım keşke. Aldığım gün rengine vurulduğum bir triko vardı. Onu giydim. Yaklaşık 8 saat süren bir gün bitiminde aldığım kazağı çıkarttım. Aman allah' ım o da ne? Kazak boyun kısmı genişlemiş tifsimiş.

    Ertesi gün kazağı değiştireceklerinden anında hemen değişim yapacakları düşüncesi ile mağazaya gittim. Derdimi anlattım. Rodimood çalışanları sistemin farklı olduğunu ürünün bilir kişiye gönderilmesi gerektiğini söyledi. Şaşırdım ama yapacak bir şey yoktu. Gitti geldi bir ay sonra ürün geldi, cevap geldi. Kullanıcı hatasıymış. 8 saatte kazağın sadece boğazı defolu üretildiğini söylemiyorlar değişim yapmıyorlar.

    Bir de kocaman yazmışlar camlara. '' Tek kullanımlık değil, tek yıkamalık değil diye ''. Doğru bir günlük değil saatlik ürünler.Malının arkasında durmayan satıcıdan mal mı alınır?

    YanıtlaSil
  37. 01 Aralık 2011 tarihinde saat 20:00'da Armonipark Alışveriş Merkezi'nden indirimli fiyatı 31 TL olan montun kasaya geldiğimde fiyatı 45 TL oldu. Tamam olabilir normaldir. Fakat sorun aslında burada kasa personelin bana karşı olan tutumu oldu.

    İlk önce bu benim sorunum değil diyerek ürünü 45 TL'den satmaya çalıştı. Ben itiraz edince o zaman personelimizin cebinden çıkar bu para dedi. Bu benim hakkım etikette ne gördüysem o fiyattan alabilirim. Ama sonra duygu sömürüsü aşaması başladı.

    Personel çağırdı fiyatı değiştirmediği için kasaya borçlu olduğunu söyledi personelde haliyle üzüldü. Üzülme boş ver demeye başladı. Ödeme aşamasına geçtiğimizde 45 TL üzerinden çekim yapmaya kalkıştı ben de hayır fiyatı neyse kartımdan o çekilmesini talep ettim. O da bana böyle bir şey yapamam personelim size cebinden ödeyecek fiyat farkını dedi. En son sinirlenerek ürünü almadan mağazan ayrıldım.

    YanıtlaSil
  38. 26 Kasım 2011 tarihinde ERZURUM AVM RodiMood mağazasından bir kazak aldım. Kazağı sadece 1 kere giydikten sonra hemen o günün akşamına neredeyse kazağın her yerinde aşırı tüylenme, topaklanma oldu. Tamamen ayıplı ürün olduğu apaçıktı. Ürünü giydiğim için iade alamayacaklarını incelenmesi için geri gönderileceğini söylediler. Geri gönderildi, ancak kabul edilmemiş.

    Bu anlaşılamayacak derecede durumdur. Telefonda ki mağaza görevlisinin alaylı tavrını da bir tarafa bırakıyorum. İnternet sitesinden form gönderiyorum cevap gelmiyor. Müşteri hizmetlerini arıyorum telefon açılmıyor. Mağaza merkezini arıyorum, müşteri hizmetlerine bağlıyorum diyor ancak bir türlü bağlanmıyor. Ayıplı bir ürün. O ürüne firma sahip çıkmıyor. Üstelik mağaza görevlileri tavır takınıyor. Müşteri hizmetlerine ulaşılamıyor. Açıkcası bu RodiMood' dan yaptığım son alışveriş olmuş oldu. Ancak sorunumun çözümünü istemekteyim. Ürünü iade edip ücretini talep etmekteyim..!

    Ürün Bilgileri: 8699918757421 - Rodi Classic - 39.99 TL
    Ürün İnceleme Formu No: 007471
    Mağaza: ERZURUM AVM RODI
    Tüketici Adı Soyadı: E*** Ö***
    Tel No: 0541****
    Satış Tarihi: 26 Kasım 2011
    Fiş No:0251
    Model No: XX606
    Model Tanımı: KAZAK
    Rengi: Antrasit
    Ne Kadar Kullanıldığı: 1 Kere
    Yıkama Öncesi mi / Sonrası mı? : Yıkama ÖNCESİ

    YanıtlaSil
  39. Bi yetkili yardimci olsun lutfen
    ben bayilik acmak istiyorum mail attim rodiye sayfayada yazdim kimse ilgilenmiyor dusunme asamasindayim nasil bi sistem olucak ne kadar teminat vericem nufus miktari falan varmi ogrenmem lazim bilgi verebilecek olan varmi acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ablam bana Rodi'den L beden hediye T-shirt almış. Üzerime büyük geldi, fişiyle beraber gittim. Üründe değişim olmuyormuş. 15 gün içinde değişim hakkım yok mu? Nerede tüketici hakları?

      Sil
    2. Rodimood'un Ankara Anteres mağazasından bir pantolon aldım, paçasını yapıyor musunuz diye sordum, evet dediler, hiç ücretten bahsetmediler, pantolonun bedelini kredi kartı ile ödedim. Paçayı nerede yaptıracağım dediğimde, fiş yazmaya başladılar ve bir gün sonra alabileceğimi söylediler. Ben de evimin mağazaya uzak olduğunu tekrar gelemeyeceğimi belirttim ve birkaç saat içinde olamaz mı dedim. Hayır dediler.

      Bunun üzerine paça yaptırmaktan vazgeçtiğimi belirterek pantolonumu alıp evime gittim. Bana paça ücreti aldık, iade edelim filan demediler. Evde fişi incelediğimde ne göreyim, 1,5 TL paça boyu kısaltma ücreti, bana sormadan beni bilgilendirmeden pantolonun fiyatına eklemişler ve yapmadıkları işin ücretini peşin peşin tahsil etmişler.

      Kocaman mağazanın pantolon paçası için para alması zaten başlı başına bir durum... Hele hele yapmadığı pantolon paçası için para almasına ne demeli siz söyleyin. Telefon edip durumu anlatmak istedim ancak ne mümkün, ürünün fişinde mağazanın telefon numarası yok, kredi kartına ait slipte bir numara var, o numaradan da bir ev çıkıyor ve telefona çıkan bayan artık gelen telefonlardan bıkmış usanmış adeta.

      Sil
  40. Serdar OLGUN ............ Konya23 Ocak 2012 09:46

    Serdar OLGUN
    Ben Konya'da Rodi mağazasından bir kol saati aldım fakat kol saatinin ayarlama mekanizmasında bir sorun çıktı...Bunu Rodi mağazasına gidip bildirdim onlar da en geç 1 ay içinde tamir edileceğini söylediler.Üstünden 2 ay geçmesine rağmen hala tamir edilmedi.Bu gecikmenin nedenini anlayamıyorum...Gereğinin yerine getirilmesini istiyorum.....

    YanıtlaSil
  41. YAVUZ YILDIRIM7 Şubat 2012 03:56

    Isparta iyaşpark içerisinde bulunan rodi mood mağazından çıkışta diğer mağazalardan almış olduğumuz ürünlere alarm ötüyor ve onlarca kişinin önünde çantalarımıza özel eşyalarımıza bakılarak,hırsız muamelesi yapılıyor, sadece bize değil birçok insanın başına bu durum gelmiş ve gelmeye de devam ediyor.özellikle mağazadaki fatih ismindeki görevlinin insanlara nezaketsiz davranışları alışveriş yapmaya ve stres atmaya gelmiş insanların gününü mahvediyor...

    YanıtlaSil
  42. Konya Kule Site mağazanızdan jeans kot pantolon aldım nişanlımla. Paça boyunu ücret karşılığı yapıldığını söyledi satış personeli. Ücretini ödedim paça boyu için bir gün sonra tekrar geldiğimizde paça boyu 5 santim uzun olduğunu gördük. Terzilik ya da ölçüm hatası olabilir dediğimizde kasiyer bayan hanım suç sizin uzatmayın gibi kelimelerle hakaret etti ve yardımcı olmadı.

    Mağaza müdürü ile görüşmek istediğimizde müdür gelmez gibi kelimelerle işi hakaret boyutuna getirdi. Yıllardır sizden alışveriş yapıyoruz ilk defa böyle bir tepkiyle karşılaştık. Paça tadilat ücretinde değilim ama böyle bir tavırla karşılanmak bence sizin gibi büyük bir firmaya yakışmadı. Kasiyer bayan arkadaşın davranışı inanın mağazanızdan soğuttu. İlgilenmenizi gerçekten isterim.

    YanıtlaSil
  43. 17 Şubat 2012 tarihinde bir pantolon bir kazak aldım. İş çıkışı Antalya'ya gidecektim gittiğimde giydim eskileri çöpe attım. Aradan 2 saat sonra kafede otururken dikkatimi çekti, baktım küçük bir deforme var. Gittiğimde değiştiririm dedim ne de olsa bilinen tanınmış bir marka dedim. Zaten onun içinde almıştım.

    Gaziantep'de girdim firmaya sorunumu dile getirdim, fatura istediler, buyurun 15 gün ile 30 gün arasında gelir. Müşteri hizmetlerinin telefonunu aldım, dedi bugün Pazar kimse olmaz. Tamam dedim, gidin tüketici haklarına demesinler mi tepem attı.

    YanıtlaSil
  44. Yaklaşık bir ay önce Kayseri Park AVM Rodimood mağazasından 1 kot pantolon aldım. 801 Chicago 34-34 olan bedenini denedim. Fiyatı 49,90 TL idi beden büyük geldi. 33-34 ünü denedim oldu.

    Kasaya ücretini ödemeye gittiğimde fiyatının 59,90 TL olduğunu gördüm. Mağaza müdürüyle görüştüm, aynı model kot pantolonun bedeni değişince fiyatı değişir mi dedim. Fabrikasın etiketlediğini yapılacak bir şey olmadığını söyledi. Rodi'ye e-mail attım ama dönen olmadı. 59,90 TL'den almak zorunda kaldım. Farkın geri ödenmesini istiyorum.

    YanıtlaSil
  45. Nurettin dede24 Mart 2012 06:53

    Rodi mood kampanyalı ürünleri ile ilgili şikayetimi telefonla ilettim kimse tınlamadı en son buraya yazayım faydası olursa dedim
    Rodi mood da kalite aradım bulunmadığını anladım müşteri iseniz hiç şansınızda yok adam lar insan yerine bile almıyorlar Denizliden yazmakta idim

    YanıtlaSil
  46. RODİMOOD Eşofmanım Deforme Oldu!

    Eşofmanı alalı 4-5 ay oldu. Belki 5 ya da 6 kez anca kullanılmıştır. Eşofmanın alt kısmında yırtılma oldu. Terziye götürdüğümüzde bize bunun ürün hatası olduğunu ve aldığımız yere götürmemizi söyledi. Aldığımız yere götürdüğümüzde bize ısrarla bunun kullanıcı hatası olduğunu belirtti, değişmeyeceğini söyledi ve yine ısrarla yıkama hatası diye belirterek fabrikaya gönderdiler.

    Bize 2 hafta gibi bir süre verdiler ve gittiğimizde bize bunun yapılmadığını söylediler. Ayrıca ürünün alt ve üst kısmının bedenlerini yanlış verdikleri yetmiyormuş gibi bir de çok sert bir üslupla bizim hatamız olduğunu söylediler. Alırken bizim dikkat etmemiz gerekiyormuş.

    En kısa zamanda bu sorunun giderilmesini talep ediyorum ve bu yazdıklarımı önemseyeceginize inanıyorum.

    YanıtlaSil
  47. RodiMood'da "inci kadar değerli" annelerimize özel 79 TL ve üzeri alışverişlerinize 49 TL değerinde gerçek "İnci Set" hediye...!!!

    YanıtlaSil
  48. RODİMOOD 3 Pantolon Aldım Üçü de 3 Günde Yırtıldı!

    28 Nisan 2012 Rodimood İkitelli mağazasından 3 adet pantolon aldım. Eve gittim birini giydim dükkana geldim eğildim kumaştan yırtıldı (bakın altını çiziyorum dikiş izlerinden değil kumaştan) çırağı eve gönderip diğer pantolonu aldırttım onu giydim akşama kalmadı oda yırtıldı.

    Eve yırtık gittim. İnat edip sonuncusunu da giydim ve tabi ki oda patladı. Sefaköy Armoni Park'taki Rodimood'a gidip durumu izah ettim(30 Nisan 2012) onlarda incelemeye göndereceklerini ve 15 güne kadar beni arayacaklarını söylediler.

    17 Mayıs 2012 oldu ama kimse beni aramadı. Bunun üzerine ben aradım ama ne deseler beğenirsiniz beyefendi red cevabı vermişler ürünleri değiştiremeyiz.
    Yarın sabah ilk işim Kaymakamlıktaki tüketici haklarına gidip bu haksızlığı düzeltmelerini isteyeceğim.

    YanıtlaSil
  49. Rodi Torium mağazasından aldığım yazlık montu daha 6-7 kez giymeme ve hiç yıkanmamasına rağmen renginde kızarma(solma) meydana geldi.Rodi firmasına montu gönderdiğimde üretimden kaynaklanmadığını beyan eden bir yazı gönderdiler.

    Ayrıca gönderdikleri yazının altına İade ve değişimle ilgili tükeci kanununun ilgili maddesini yazmışlar.Şimdi sormak istiyorum 1 aylık mont nasıl olur da müşteriden kaynaklı solar? Hergün giysen yine solmaz. Lütfen ilgili markanın yetkililerinin konuyla ilgilenip mağduriyetimin giderilmesini istiyorum.

    YanıtlaSil
  50. İnegöl AVM'deki mağazadan ilk açılış günü birkaç kalem mal satın aldım. Bunların içinde iki tane de kol saati vardı. Bunlardan birisinin düzgün çalışmadığını bir gün sonra fark ettim ama Samsun'daydım. İşim nedeni ile tekrar İnegöl'e uğradığımda mağazaya uğradım ürünün değiştirilmesini istedim değiştirmediler.

    Ürünü merkeze göndereceklerini ve sonucundan bana bilgi vereceklerini söyledi mağaza yetkilileri ama en az 20 gün geçmesine rağmen olumlu veya olumsuz geri dönmediler.
    Ürünün kıymeti yok ama davranış çok önemli. Verilen sözde durulmalı, yapacağız dediklerinizi yapmalısınız Rodi Mood...

    YanıtlaSil
  51. Ordu-Ünye rodi mooddan yaklaşık bir ay önce biri siyah diğeri gri iki pantolon aldım.Hatta çok beğendiğim için griden daha sonra bir tane daha aldım.Gri olanda sorun yok fakat siyah olan iki yıkamada bembeyaz oldu evde bile giyilmez o derece.Ben bütün siyah çamaşırlarımı 30 derecede perwol siyahla yıkarım.Rodi'ye götürdüm şikayetimi anlattım.

    Ürünü aldılar bir hafta sonra gittim Rodi kabul etmemiş sorunu.Kullanıcı hatasıymış.Zaten her şey kullanıcı hatası.Düzgün koşullarda yıkamamışım.Zaten ilk defa siyah birşeyim oluyorya hayatta nasıl yıkanacağını rodi öğretmiş sağolsun.

    Parasında pulunda değilim ama ben ürünü nasıl yıkadığımı çok iyi biliyorum insanları saf yerine koymayın sayın Rodi Mood yetkilileri.Siz de çok iyi biliyorsunuz hatanın sizin ürününüzden kaynaklandığını.Pantolonu geri göndermeseydiniz ne yapacağım ben onu üzerine kocaman Rodi Mood diye yazdırıp gezerim ancak.Zorla geri verdiler istemediğim halde.Hediyem olsun Rodi'ye boyatır tekrar satarsınız.

    YanıtlaSil
  52. 20.07 tarihinde ödemesini yaptığım ürünleri terziye bırakmıştım ve 23.07' de almaya gittim. Mağazadan ürünleri alıp çıkarken 80 TL üzerine saat hediyesini gördüm ve kasaya tekrar gittiğimde müdürü E*** Bey yine kasadaydı ve fişe bakıp, 'siz 20' sinde almışsınız, bizim kampanyamız 21' inde basladı, diyerek başından attı ve fişimi geri alıp bu konuyu araştıracağımı ilettim.

    Mağazadan çıkmak üzereyken konu ile alakasız başka bir personele kampanya tarihini sorduğumda alışveriş tarihim olan 20.07' de kampanyanın olduğunu öğrendim. Kasaya yönelip bana yanlış bilgi verdiklerini iletmeye çalıştığımda müdürünüz tarafınızdan sesinizi yükseltmeyin saatinizi seçin cümlesini duydum.

    3 senedir mağazacılık sektöründe müşteri hizmetleri departmanında çalıştım. Tüm haklarımı ve müşteri dialoglarına müdürünüzden daha fazla hakimim. Benim yanlış dediğim kısım şuydu, (hanımefendi 2 gün önce almışsınız bu kampanyada bir kaydımız bulunmuyor, ancak aynı gün teslim edebiliriz ) denilseydi belki kabul ederdim.

    YanıtlaSil
  53. Bugün t-shirt bakmak için İnegöl Avm'ye uğradım. Beğendiğim t-shirt tam alacaktım ki, üründe üst üste yapıştırılmış etiketler dikkatimi çekti. Şu an ki fiyata kaç liradan düşmüş diye merak edip üstteki etiketi güzelce kaldırınca bir de ne göreyim? Eski fiyatı daha düşük.

    Sezon sonu diye bir çok firma %40-50 indirimlere girmişken Rodi fiyat yükseltmiş. Almadan çıktım tabi. Bildiğim diğer tüm markalarda çok tutulan, satılan mallara hiç bir zaman sezon sonu, seri sonu vs. indirimi gelmez. RodiMood da bu üründe sezon sonu vs. indirimine gitmemiş olsa anlarım, ama bırakın indirimi fiyat yükseltiyorsunuz.

    Çok amatörce. Başvuruma vereceğiniz cevapta; etiketin önceki fiyatının yanlış olduğundan, düzeltmek amaçlı eskisinin üstüne yeni etiket yapıştırıldığıdan falan bahsedecekseniz, hiç cevap vermeyin. Ucuz etiket üstüne pahalı etiket yapıştırılmayacağını bilmeniz gerek. Fiyat artışını sorduğum mağaza çalışanın "en son fiyat geçerli" diye başından savması konusuna ise hiç girmeyelim.

    YanıtlaSil
  54. Hatay/Kırıkhan RodiMood Giyim mağazasından almış olduğum 1 adet baharlık kazak ve 1 adet kot pantolonda sorun çıkmıştır. Kazağın etek ucundaki lastiklerde sorun oluştu.Kot pantolonda ise bacaktaki dikişlerde açma ve esneme oluştu. Ürün fazla kullanılmadığı halde oluşan bu sorunlar şaşırtıcı. Ürünü bu sorunlarla birlikte bayiye götürdüğümüzde firmaya göndereceklerini belirttiler.

    Ürün firmaya gitti fakat bize olumsuz cevap verildi. Fakat biz ürünümüzün değişimi konusunda üsteleyince bize firmanın müşteri hizmetleri numarası mağaza müdür tarafından verildi. Numara şu şekildedir: 0212 *** ** 00. Ben bu numarayı aradığımda müşteri temsilcisi N***r diye bir bayan benimle iletişime geçti.

    Kendisinin genel müdür olduğunu belirtti ve değişim hakkında mağazadaki personeli suçladı. Sonuç olarak ürünün değiştirilemeyeceğini belirtti ve tüketici haklarına şikayet edin dedi.

    YanıtlaSil
  55. 14.07.2012 tarihinde Tokat mağazasından kot aldık. Aldığımız kot yaklaşık 1 ay hiç kullanmadık. 1 ay sonra kullandığımızda beyaz çantaya mavi renk verdiğini fark ettik. Aynı çanta farklı renklerde diğer marka kotlar ile kullanılınca boya lekesi yoktu. 26.08.2012 tarihinde kotu aldığımız Tokat mağazasına götürdük.

    Ürün iadesini kabul edildi. Başka bir alışveriş için 09.09.2012 tarihinde aynı mağazaya gittik ürünün kusursuz bulunduğunu geri gönderildiğini ilettiler. Biz sizi arayacağız dediler. 27.09.2012 tarihine kadar dönen olmadı telefon ile aradığımda genel merkezde yoğunluk var dediler.

    Fakat ürün 18 gün önce geri gönderilecek cevabı gelmiş. Genel merkez yoğun olduğu için gönderilemiyormuş. 02.10.2012 tarihinde tekrar gittik. Mağaza hiçbir şekilde tüketici haklarına uygun davranmayıp hatırlatınca sorun var ise şikayet edin cevabını aldık. İade form No:09151

    YanıtlaSil
  56. 1 gün önce RodiMood dan bir pantolon ve bir gömlek aldım. Pantolon kemer yerinden yırtıkmış ve gidip değiştirmek zorunda kaldım. Eve gelip gömleğe baktığımda ise neredeyse bütün düğmeler açtığım her hamlede elimde kaldı bidaha gitmeye fırsatım olmadığı için değiştiremedim tabi birde arkasındaki kemer bağlantılarının biri aldığımda kopmuş , söylendiğinde bizim hatamız olduğunu söylüyorlar.

    YanıtlaSil
  57. 24 Ekim Çarşamba günü Rodimood'un Mardin/Kızıltepe şubesinden aldığım kazak 2. gün dikişlerinden yırtıldı ve ipleri söküldü. Ve kazak dışında 4 tane de çorap aldım çorapların her biri de birer gün dayandı onlar da dikişlerinden söküldü ve delik oluştu fotoğraflara bakın bunu net bir
    şekilde göreceksiniz.

    Şimdi ben Kızlltepe'de oturmuyorum ve oradaki çalışanlarla da muhatap olmak istemiyorum. Neden böyle saçma ürünleri satıyorsunuz bunun bir kalite kontrol aşaması yok mu? Kalkıp iade etsem kış bittikten sonra kazağım geri gelecek bu da ayrı bir mağduriyet oluşturuyor! Kısacası 1 günde sorun yaratan Rodimood markasının piyasadan kaldırılmasını istiyorum. Ve mağduriyetimin de en kısa zamanda giderilmesini istiyorum.

    YanıtlaSil
  58. Denizli sümer park rodi mağazasından aldığım pantolonun daha ilk giyişimde güneşde rengi attı, mağazaya fişiyle beraber gelip şikayetimi bildirdim, pantolonun iç kısmında barkod nosu bulunmadığı için hiç bir işlem yapmadılar ve merkezimize soralım dediler, aradan uzun bir zaman geçmesine rağmen geri dönüş yapılmadı, pantolonun içinde barkod olmaması bizim suçumuz mudur, elimdeki fişte barkod numarası yazmaktadır, bu kadar basit bir sorunu koca şirket nasıl çözemez şaşırıyorum, bir an önce sorunun çözülmesini istiyorum..

    YanıtlaSil
  59. Rodimooddan almış olduğun kot pantolonum 1 yıkama sonucu rengi soldu ve bunu geri götürdüm ve fabrikaya gitti geldi kullanın hatası diye başlarından def ettiler ama bilmiyorlar ki ben esnafım günde en az 20 kişi bunu anlatıyorum ve asla alışveriş yapmamaları için ricada bulunuyorum ve bu sinirim asla geçmeyecek sırf kullanım hatası dedikleri için bu şekilde firmayı lekelemeye devam edeceğim yaptığım iş gereği insanlar bize birçok şeyi danışırlar ve sorarlar bu tarz şeylerini bizimle paylaşırlar.

    YanıtlaSil
  60. 16 Şubatta Maltepe - Bayrampaşa satış mağazasından 29 TL ye arkadaşıma kot pantolon aldım.Kasadaki görevliye daha sonra iade alıyor musunuz dediğimde fişi ile getirdiğinizde iade yada değişim alıyoruz dendi. Ve Bugün 19 Şubatta önce değişim için gittim ancak istediğim kottan bulamadım beğenmedim iade etmek istediğimi söyledim kabul etmediler. Görevli personelin adı Bayram. Tüketici haklarımı biliyorum hiçbir türlü kullanmadığım ürünü iade etmek en doğal hakkım ve iade alınmasını istiyorum aksi takdirde her türlü yasal hakkımı kullanacağım.

    YanıtlaSil
  61. Rodimood' dan almış olduğum iki pantolondan birisinin ilk yıkamada rengi attı. bunun üzerine aldığım yere götürdüm. firmaya göndereceklerini 15 gün içerisinde dönüş yapacaklarını söylediler. 10 şubatta göndermiş olduğum pantolon için 2 martta aradığımda olumsuz olduğunu bildirdiler. 20 gün boyunca hiçbir bilgi verilmedi. gelen raporda yıkama hatası olduğu bildirilmiş.

    Aynı gün iki tane pantolon aldım.ikisi de aynı şekilde aynı makinede düşük ısıda yıkandı.birinde bir problem olmadığı halde ikincisinde renk değişimi olması nasıl yıkama hatası olabilir. Rodimood' dan ilk alışverişimdi. bir daha olacağını zannetmiyorum.

    YanıtlaSil
  62. Musa Akbıyık : ankara kızılay şubenizden bir tane pantolon aldım pantolon bir hafta sonra diz kapagından yırtıldı resmen pantolun çürük çıktı magzaya başvurdum fakat pantolunu degiştirmedilerr

    YanıtlaSil
  63. Doğan Halsiz27 Nisan 2013 11:43

    Ankara Çankaya da yeni alınan yağmurluk ilk yağmurda koltuk altından yırtıldı sebebi araştırılsın diye fişle beraber götürdüm fakat ihale bana kaldı kullanım hatası teşhisi koydular sağolsunlar bundan sonra bana yaramaz rodi ile işim olmaz...

    YanıtlaSil
  64. Babalar günü yaklaşıyor ne olur dikkat.....
    Anneler günü yaklaşıyor ne olur dikkat.....

    YanıtlaSil
  65. Babalar gününe dikkat babalara gelmeyin.

    YanıtlaSil
  66. rodi mood şikayeti burdan yazmak için başladım benden öncede başlamış şikaayetler herkes mi dertli anlamadım .şirket bunlarla ilgili mi bilmiyom yaptırımı olurmu onuda çözemedim

    YanıtlaSil
  67. ...............

    YanıtlaSil
  68. atilla sandıklı14 Ağustos 2013 07:40

    rodimood şikayet hattı açılmış şikayetler yazılmış tın yok gibi rodi gibi bir firmaya yakışmamış lütfen daha duyarlı olsunlar şekil olarak yakışmamış daha ilgili olsalar iyiydi

    YanıtlaSil
  69. Ali ekber taşlı24 Eylül 2013 04:13

    doğrusu yanlışı kimde bilemem suçlu oldum değişim için uğraş verdim olmadı sonuç olarak ihale tarafıma kaldı saygı duymuyorum rodi bitti

    YanıtlaSil
  70. RodiMood Aksaray mağazasından aldığım 5 adet tişörtün 2 yıkamada rengi kalmadı ağardı ve ayrıca kısaldı. Değişim için geri gönderdim ve bana üretim hatası olmadığı söylendi. Hadi renk atması üretim hatası değil peki çekme yapıp kısalması kimin hatası acaba öğrenmek istiyorum.

    Tişörtleri teslim almadım ve ikinci kez geri gönderdim. İsteğim değişim ama eğer değişim olmazsa geri göndermeyin atın onları çünkü 2. kez mağazaya gidip onları geri almam açık söyleyeyim. Sizden ricam iyi inceleyip öyle kara verin.

    YanıtlaSil
  71. Denim Jordan 19 markalı RodiMood'dan kot'u aldım. 70 lira bir kota para verdim. 60 gün bende kaldı. Çalıştığım nedeniyle giyemedim. Giydiğim toplasan 40-45 gün. 1 yada 2 kez yıkadım ----- leke olmuştu.

    Ufak bir yeri ıslak mendil ile sildim, rengi çıktı ıslak mendile şaşırdım. Bu nasıl iş bir de 13:10:2013 de inceleme formuyla beraber verdim. Rodi özdilek mağazasına 14'ünde kurban bayramı nedeniyle 8 9 gün tatildi, şöyle böyle işim olduğu için arayamadım. Bugün 5 kasım aradım reddedilmiş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağlık olsun takma kafana

      Sil
  72. giyim konusunda bazı firmalar hak etmedikleri yerdeler bu markalardan biride bu çok yoğun mazalaşmışlar fakat tüketicileri yani bizleri sık sık üzüyorlar ürünü satış tan sonra iade ve değişimlerde oldukça zorlanıyoruz çare olamıyorlar çoğu zaman kurumsallık bu olmamalı daha saygılı ve yapıcı yaklaşım içinde olmalarını beklemekteyiz

    YanıtlaSil
  73. KEZBAN MAMUROĞLU10 Ocak 2014 02:46

    günaydın
    afyondan yazıyom
    ismim kezban
    iki ay evvel rodimood kazak almıştım tam iki ay sonra sündü iade ve değişim de yaptıramadım sonuçta kazak kullanılamaz halde elimde kalakaldı şimdi soruyom benim ne suçum varda beni mağdur ettiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şeener Alkan------------Antalya27 Ocak 2014 01:19

      şimdi anladım rodiden aldığım ürünün yanlış olduğunu kısa süreli giymeme rağmen hasarlar oluştu değiştirmek için gerekli olan faturayı bulamadım ,dolayısı ile değişimde yaptıramadım

      Sil
  74. bazen diyorumki kendime hay böyle kaderin , sonra vazgeçiyorum.

    YanıtlaSil