Ankaradan bir ziyaretçimizin gönderdiği mail şu şekilde :
" Ankara rodi mood'dan aldığım body'nin alırken üzerindeki baskıda bulunan hataya dikkat etmemişim. Aynı gün ürünü aldıktan yalnızca 1-2 saat sonra geri götürdüğümde iade alınamayacağı ve yapılacak birşeyin olmadığını söylediler. İnternet sitelerine girip şikayet etmek istedim fakat kendi sitelerine yerine yalnızca rodiden şikayet eden sitelerle karşılaştım. Yayınlarsanız teşekkür ederim.
Sinem Bağcı
Ankara
"
24 Temmuz 2009 Cuma
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
tüketici haklarına kulak tıkayan bir toplumun ferdi olarak kimi nereye şikayet edeceğiz ki unutmayalım hepimiz aynı gemideyiz firmaların ilk hedefi para değil insan kazanmak olmalı Kayseriden Bilal Kaynak,............
YanıtlaSilarkadaslar bu tur hatalar magazadaki calisanin vurdumduymazligindan kaynaklanabiliyor.Burda yazanlarin tam aksi ornekler de var zaten olmasi gereken de bu.o vurdumduymaz sahislari firmanin merkezini arayip bildirmek vatandaslik gorevimizdir bence.
YanıtlaSilrodi den almış olduğum 39 95 fiyat etiketi pantolon kasaya geldiğimde 44 95 dediler şaşırdım üzerinde 39 95 yazıor dedim unutmuşuz die cevap verdiler bende tüketici haklarına baş vuracağım bende bile bile aldım rodi den alış verişi kestik !!!
YanıtlaSilrodi ürünü almadan en az 3 kez düşünün yoksa pişmanlık yaşayabilirsiniz markanın sonuna mood eklemeyle hiç bişey farketmiyor ...k aynı...k saygılar Fatih Aksu Kahramanmaraş
YanıtlaSilİmaj değişikliğine giden rodi iyi yaptı fakat rodi markasının güveninirliği tartışılırken mood da dese moss da dese hiç bir şey değişmez öncelikle biz kullanıcıları kazanması gerekmezmi
YanıtlaSilRodi mood danda şikayetler gelmeye başladı
YanıtlaSil18 aralık tarihli zaman gazetesi ilavesinde Rodi mood kampanya reklamlarını gördüm 2 alana 2 bedavaymış şikayetler çoğalacak gibi dikkatli olun
YanıtlaSilkonya/seydişehir rodi mood dan alışveriş yaptım pişman oldum sorun pire kadardı abarttılar değişimede yanaşmadılar bende pes ettim
YanıtlaSilRODİMOOD Yıkama Sonrası Pantolonun Rengi Soldu!
SilBir hafta kullanmış olduğum pantolonu normal her kıyafetim gibi yıkadık ve ciddi solma yıpranma oldu. İade için mağazaya teslim ettik. 2 aya yaklaştı bir dönüş yapılmadı. Kendim aradım ve sorduğumda ürünün red alındığı ve henüz merkezden mağazaya dönemediğini belirttiler.
Neden red aldı bilmiyorum ama ilk defa karşılaştığımız bir durum. Rakamda küçük ancak tüketici haklarına başvurarak bunun düzeltilmesi için uğraşacağım. Firmanız genelde de değişim yapmadığını çevremizden duymuştuk. Bir pantolonda olsa hakkımı arayacağım.
................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
YanıtlaSilsayın ziyaretciler lütfen olumlu yada olumsuz yorumları yazın üstteki gibiboş işleri bırakın .bende bir rodici olarak memnunum şikayetim yok.
YanıtlaSil2010 yılı içindeki alışverişlerimde rodi yede yer verveyi düşünüyorum.
YanıtlaSilRodi mood adı altında üretilen herşeye üreticinin sahip çıkması gerekmiyormu .Diğer markalar onu yapıyor
YanıtlaSilyazılanları dikkatle okudum herkesin derdi ayrı ama dert BABASI piyasada görünmüyor.
YanıtlaSilÜNİVERSİTELİ GENÇLER OLARAK SPOR GİYİMİN YANINDA , RODİ NİN UZAĞINDA OLMAYA ÖZEN GÖSTERİYORUZ
YanıtlaSilSizlere katılmamak imkansız
YanıtlaSilMağazalardan alınan giysileri alırken dikkat edelim yıkama ve kullanma talimatlarına uyalım kullanıcı hatalarını şirketlere fatura etmeyelim.
YanıtlaSilAdapazarından yorum ekliyorum LEE marka kot kullanıyorum çokta memnunum hepinize tavsiye ederim hiç şikayet etmezsiniz .Saygıyla
YanıtlaSilGENÇ VE SPOR GİYİMCİLER KALİTE VE FİYETIYLA SEKTÖRÜN TARTIŞMASIZ LİDERİ OLAN ^^ MAVİ JEAN ^^ DEN ŞAŞMAYIN 1 DOST
YanıtlaSilRodi bakırköyde insana müşteriye değer ürünü alana kadar var ürünü al bir süre sonra git değr meğer kalmamış,ben böyle esnaflıkla karşılaşmadım
YanıtlaSilavrupalı ürünlere rağbet edenler haklı görünüyor en azından sağlam ve kalite oluyor
YanıtlaSilRODİ MOOD ANKAMOOL AVM DEN İKİ ÜRÜN ALANA İKİ ÜRÜN HEDİYE DEDİLER KANDIK VE ALDIK ŞİKAYETİMİ İLETTİM YALNIZ CA GÜLER YÜZLE İLGİNECEKLERİNİ SÖYLEYİP BENİ UYUTTULAR ÜÇ HAFTADIRDA UYUTUYORLAR YADA UYUTTUKLARINI ZANNEDİYORLAR,SAYIN RODİ YETKİSİZLERİ ŞİKAYETLERE KARŞI 3 MAYMUNU OYNAMAYIN ......İLYAS KEMAL ÖNDER.
YanıtlaSilArkadaslar rodi bitti artık eski kaliteyi bulamassınız mümkün değil almayın farklı markalara yönelin
YanıtlaSil20 Haziran 2012 tarihinde Adana Baraj Yolu şubesinden annem bana hediye almış ve bu hediye hem bedeni olmadı hem de hoşuma gitmediği için şubeye gittim ve diğer şortlara baktım ve zaten çeşit de olmadığı için iade edilmesini rica ettim.
SilKendini mağaza müdürü olarak tanıdan bir bey şirket politikası olduğunu alamayacaklarını söyledi.Bende sürekli Rodimood alışveriş yaptığımı ve bunun benim hakkım oluğunu söylediğimde bana sesini yükselterek hakarete bulundu. Bende bu şekilde davranması sonucunda sesimi yükseltip benim müşteri olduğumu ve bana bu şekilde davranamayacağını söylediğimde fiziksel olarak kolumu sıkıp çık dışarı diyerek hakarete bulunup nereye şikayet edersen et diye bağırıp itekledi.
Hayatım boyunca ilk defa böyle bir şeye maruz kaldım, şimdiye kadar sürekli Rodimood ürünü kullanıyordum lakin bu olaydan şok oldum. Savcılık, tüketici hakları olsun her yere başvuruda bulunacağım.
rdi adını değiştirmeden soy ismini değiştirmiş rodi jean değişmiş rodi mood olmuş ama bu değişiklik neye yarar kalite yine eskiden olduğu gibi zayıf ,geçenlerde çocuk hırkası hediye geldi tam anlamıyla felaket ey rodi umarım mood un gider rodi SOON olur.Sakarya 14/4
YanıtlaSilANKARA AVM MAĞAZALARINDA RODİ MOOD GİYİM ÇEŞİTLERİNİ YAKINDAN TAKİP EDİYORUM ŞİKAYET EDENLER FAZLA AMA ALANDA YOK DEĞİL DEMEKKİ KİMİ İLGİLİ KİMİ BİLGİLİ SONUÇTA HERKES BİYOL TUTTURMUŞ GİDİYOR MAĞAZALAR ALICI YADA BAKICI KAYNIYOR SANAL ALEMDEDE ŞİKAYETÇİ KAYNIYOO
YanıtlaSilAnkaraya gelirken Aydın Söke karayolu üstündeki rodi mood ta satılan bayan elbiselerinden aldım hediye olarak ama gelin görünki daha ilk yıkamada cartayı çektiler şindi oraya tekrar gitme şansım yok ben ne halt ederim rodi sen bu kadarmı kalitesi olmayan şey demeksin
YanıtlaSilANKAMALL RODİ MOOD MAĞAZASINA GİTTİM FAKAT KİMSE YÜZÜME BAKMADI İLGİLENMEDİ SATIŞ DANIŞMANI ARKADAŞIN YANINA GİTTİĞİMDE OLANLAR ORDA DİYE Bİ CEVAP ALDIM BU NASIL Bİ CEVAP NASIL Bİ İLGİ ANLAYIŞI İÇİNDE ÇALIŞIYOSUNUZ ANLAMADIM SATIŞ DANIŞMANI ARKADAŞA NEDEN KİMSE İLGİLENMİYOR DİYE SORDUĞUMDA ÇOĞU ARKADAŞININ İSTİFA EDİP İŞTEN AYRILDIĞINI SÖYLEDİ.SİZCE BU BENİM SORUNUM MU? HİZMET KALİTENİZ BU MU? BU KADAR MI DÜŞÜK Bİ MARKASINIZ?
YanıtlaSilMOOD ADI KOYUP ÇİN MALI ÜRÜN SATIYOSUNUZ ŞİDDETLE KINIYORUM SİZİ
YanıtlaSilrodi mağazası alışveriş fişi cebimde isteyene e mail olarak yollarım 80.00 tl iki ürün karşılığı ama kıyafetleri alalı iki hafta oldu olmadıilk yıkanmada nakavt alan dertli imiş internette çok mağduru varmış yeni öğrendim biraz geç oldu
YanıtlaSilkampayalara dikkati çekenler tv ler reklamını yapanlar lütfen reklamını yayınladığınız markalara dikkat edin iyi ürünlerin reklamını yapınki sizinde güvenirliğiniz tartışılmasın Denizli çal dan Şinasi
YanıtlaSilankara/ümitköy de rodi satılan kot ve elbise olarak iki ürün aldım biri kaliteden yoksun imiş sonradan karamanın koyunu gibi oyunu çıktı bu kadar dar kalite bir markayı ilk kez aldım lütfen bu markayı alıpta morelinizi bozmayın benden size dost önerisi
YanıtlaSilYaklaşık bir ay önce Kayseri Park AVM Rodimood mağazasından 1 kot pantolon aldım. 801 Chicago 34-34 olan bedenini denedim. Fiyatı 49,90 TL idi beden büyük geldi. 33-34 ünü denedim oldu.
SilKasaya ücretini ödemeye gittiğimde fiyatının 59,90 TL olduğunu gördüm. Mağaza müdürüyle görüştüm, aynı model kot pantolonun bedeni değişince fiyatı değişir mi dedim. Fabrikasın etiketlediğini yapılacak bir şey olmadığını söyledi. Rodi'ye e-mail attım ama dönen olmadı. 59,90 TL'den almak zorunda kaldım. Farkın geri ödenmesini istiyorum.
RODİMOOD Paça Yaptırmak İçin Para Aldılar!
SilKastamonu Rodi'den aldığım 2 adet pantolonun paçalarını yaptırmak için benden para aldı. Şok oldum çünkü daha önce böyle bir olay söz konusu değildi. Bir sürü para verip bir de paça kısaltmak için para alınması çok mantıksız, hiçbir mağazada başıma gelmedi . Aldığım pantolonların ceplerini kapattırmak istedim bunun tarifesinin olmadığını gördüm.
Daraltma kol kısaltama ve paça tadilatı için tarife var cep için yok. Tabi Rodi'de çare mi tükenir maksat müşterinin parasını almaksa buna da bir tarife uyduruldu. Rodi'yi esefle kınıyorum. Bir daha kesinlikle alışveriş yapmayıp yapacak olanları da uyaracağım. Firmanın adı Rodi idi. Rodimood oldu. Paçalar için eller cebe oldu.
mopkğkponmpokğükpğkğoj*jığjaer09uy98wnkvdıfoşgj0utı9kıdjgdoıgjaıjksaopmoıgjgjokpojoıgj9ıkvmoıgjjkokfdoıpajgapjgpkjkbmlkmbokf908t49949mıogmam*9wıe9ajkpamıejr09j-q09tj0-jgımnbowg-8t9gmblkimnsbısmpıqjt9jkt9wkgpombşkimvşlmvknmkmdpojk9üjkfpüoewjfkpoMFPOj094jt09q83u48jgf58jfmnopdmomövmöl,SARLÖKÜEKFkfpüokj-q9kükgüoqkqkjt
YanıtlaSilRodi mood 25 lira hediye çeki kampanyasından faydalanıp 120 lira alışveriş yaptım ve market çekini aldım kullandım bile rodi etiketindeki fiyatlar çokta uygun değil fakat 25 lira çek alınca dengeli oldu,keşke etiket fiyatlarını aşşağı çeksede hediye çekiyle oyalanmasak
YanıtlaSilOKULLAR AÇILIYO TÜM ÖĞRENCİ KIYAFETLERİNİ TÜM RODİ MOODLARDA BULABİLİRSİNİZ HEMDE ÇOK UYGUN FİYATLARLA SİZLERİDE MAĞAZALARIMIZA BEKLİYORUZ
YanıtlaSilrodimood a yapılan eleştiri yorum vs leri okuypta etkilenmemek olmazdı bu firmanın malını almadık şikayetlerde çok gibi insanların canları acımış şikayetçi olmuşlar fakat herşey anı kalmış yazık asgari ücretlinin alğı maaşların % l0 u kadarına giyecek al oda beş kuruş etmeyen olursa üzüntü verici oluyo insanların sokağa atılacak paraları yok ne olur onları üzmeyin herkes üzerine düşeni yapsın artık
YanıtlaSilinternette dolaşırken keşfettiğim bu blogtaki yorum şikayet ve yazıların bir bölümünü okuma fırsatı buldum artık bir çok şehirde rodi dükkanı mantar gibi çoğaldı hemen hemen her yerde var canım yanmadı fakat dayımların şikayeti oldu bu firmayla ilgili onlar da çözümleyemedi sonrada bıkıp işin ucunu bıraktı bu kadar çok ve yoğun şikayeti olan bi marka nasılsa bunları hiç görmezden gelebiliyo
YanıtlaSilyorum yazmış olmak için yazmadım
firma bu uyarıları dikkate alırda belki çeki düzen verir düşüncesindeyim
Ankara kızılay ziya gökalp caddesi rodi mood da daha yapıcı davransa şık olacak ,sınırlı sayıda olan müşteri her an başka başka markalara yönelebilir
istanbul seyahatim esnasında satın aldığım rodi elbisesini deneyip severek aldım
YanıtlaSilyalnız bir kaç kullanımdan sonra bende hoşnutsuzluk oluştu sebebine gelince etek kısmı eğrildi ikiyıkama sonunda etek kısmı yamuldu sebebi ise
kumaşın verev kesilmesinden ötürü yamuklaştı inanın ne yapacağımı bilemedim biraz dikkat etseler daha iyi olmazmı
lütfen işinizi daha dikkatli ve daha özenli yapın
benim rodi maceramda böylece tek bi alışveriş sonunda bitmiş oldu .
rodi markası kullanan kullanıpta seven memnun kalan varmı ?????????????????
Ankara /ankamool dan rodi giyecek bende satın aldım şikayet tim yok bir yıldır kullandım
YanıtlaSilşimdi nolacak.
RODİMOOD Gömlek Değişimi Yapılmadı!
Sil26 Nisan 2012 saat 16.27 Perşembe günü Kastamonu mağazanızdan pınk sky x7093 woman tunik aldım, kendim Karabüklü'yüm ve tuniyi aldığımda denemediğim için eve gelip giymek istedim, sonra da bedeni dar geldi.
Cuma günü Karabük mağazanızdan değiştirmek istedim ama mağazadaki E*** adındaki bayan bana elimizde şimdi kalmadı dedi, ben de getirtebilir miyiz dedim, sonra hiçbirşey demeden aldı eline gömleyi bana bunda is kokuyor dedi.
Ben de daha dün aldım akşam geldim poşetten sadece denemek için çıkardım dedim ve öğlen size getirdim dedim. Bana hayır hanımefendi bu resmen is kokuyor diye rest çekti. Zaten aldığımda kumaşın kendi kokusuydu o ve ben bu konuyla ilgilenmenizi gömleğimin değişmesini istiyorum. Kimse beni olmayan bişey için suçlayamaz bu kişiden şikayetçiyim. Bana en kısa sürede dönerseniz sevinirim.
giyimine özen gösteren biriyim kolay beğenmeyen biriyim piyasada bilinen tanınan çoğu marka bana göre yetersiz hep birbirinin benzeri işler üretiyorlar farklı noktaları çok az
YanıtlaSilArge çalışmaları yeterince yapılmıyor taklit yoluna yada ufak tefek değişimlerle kısıtlı şeylere ağırlık veriyorlar.yerli olmayan firmalarda bu işleri aşmışlar değişimi yakalamışlar.
Yeni yıl yaklaşıyo,alışverişe hız verelim ,çok çeşitli kampanyalarda var faydanalalım...
YanıtlaSilİSTANBUL LU KÜÇÜK ESNAF.
VAHAP TANLI
yeni yıl için giyim ,hediyelik eşya kap kacak bişeyler aldım sevdiklerimle paylaştım umarım bu 2011 yılı tüm insanlık için sorunsuz ,savaşsız geçer.herkese iyi yıllar şikayet olursa yazarım
YanıtlaSilANKARA DA AYNI YERDEN ALIŞ VERİŞ YAPMADIM ŞİKAYETİ OKUYUP TA AYNI ŞİKAYETLERİ YAZMAMAK İÇİN GİTTİM MAVİ JEANS TEN ALDIM ÇOKTA İYİ YAPMIŞIM ZAMAN BENİ HAKLI ÇIKARDI MAVİ MARAK OLARAK SÜPER İYİ ŞEYLER ÜRETMİŞ
YanıtlaSilZiya gökalp rodi aynı işten başağrısı oldu ama adamlar şartlanmış kesinlikle değişmeye bakmıyolar çok sıkı bi politikaları var merkezden talimat gelmişte miş miş
YanıtlaSilinsanı aldığına alacağına pişman eden tek kurum heralde rodi
DOKTOR BU NE ,
YanıtlaSilŞİKAYET EDECEM SİTEYE GİREMEDİM AÇIN UŞAKLAR KORKMAYIN.MİLLET DERDİNİ ANLATSIN
ISPARTA SÜLEYMAN DEMİREL BULVARI İYAS PARK YAŞAM MERKEZİNDEKİ RODİ MOODDAN ANNELER GÜNÜ İÇİN ANNEME ALDIĞIM İKİ ADET RODİ ÜRÜNÜ DE FO LU ÇIKTI VE BEN ANNEME MAHÇUP OLDUM ,DEĞİŞMESİ İÇİN ÇABALADIM BAŞARI SAĞLAYAMADIM EMİN OLUN BU RODİMOOD DAN KESİNLİKLE VE KESİNLİKLE DAHA ALIŞ VERİŞ YAPMAM
SilSON DERECE LAKAYIT VE CİDDİYETTEN UZAK BİR FİRMA.......
rodi mood resmi internet sitesi aylardır yapım aşamasında kardeşim rezidans mı yapıyonuz açında şikayet ve önerileri döşeyelim
YanıtlaSilRodi mood ürünleri ve mağazaları
YanıtlaSilRodi mood mağazaları istanbul dışında ankara , bursa , izmir gibi bir çok şehirde hızla yayılıyor.Kaliteli rodi mood ürünleri özellikle rodi mood ürünleri 2011 gerçekten göz alıcı şekilde tasarlanıyor.2011 rodi mood için gerçekten çok iyi geçeceğe benziyor.Tasarımları ile bir çok gencin ve diğer yaştaki kişilerin ilgisini çeken rodi mood satış rekorları kıracaktır.Rodi mood çocuk ürünleri ile de ” Ne giydirsem ” gibisinden kararsız kalan anne babalarında derdine çare olacaktır.Rodi mood kampanyaları 2011 ve rodi mood hediye çekleri bizlere daha uygun ürün alma imkanı sunuyor.
Yıllardır Rodi'den alışveriş yapmıyorum. Arkadaşım bana dün bir tane kazak hediye aldı. Tabi benim bedenimi yanlış tahmin etmiş, ben de bugün İskenderun çarşı mağazasına gittim. Fişini ya da değişim kartını istediler. Ben de pakette bunlar olmadığını, çok basit bir işlem olan beden değişimini istediğimi söyledim. Rodi personeli uygulamayı söyledi. Bunun için İstanbul'a mail atacağını ve cevap gelince bana ulaşacaklarını, bugün de Cumartesi olduğu için en erken Pazartesi dönecekleri söyledi. Yani yapacakları sadece aynı modelin bir beden küçüğünü vermek. Müşteriyi bekletmeye ne hakları var?
YanıtlaSilDeğişim İstediğim Ürünün Üstüne Para Verdim!
YanıtlaSilArkadaşımın doğum günümde almış olduğu hediyeyi değiştirmeye götürdüğümde arkadaşımın hediyeyi almış olduğu fiyat üzerinden değil o an geçerli olan indirimli fiyat üzerinden değişim yapıldı. Bunu söylediğimde ise faturası olmadığı için indirimli fiyat üzerinden uygulandığı cevabı verildi. Hediye edilen ürünün faturasını istemek gibi bir kabalıkta bulunmadığım için özür dilerim!
Hediye değişim kartı adı altında bir şey vermek yerine fatura verin o zaman yada hediye kartına 30 gün boyunca geçerlidir gibi bir ibare koymayın! Hediye değiştirmek için gittim daha ucuz bir ürün almama rağmen üzerine para verdim! Bundan sonra asla Rodi ve Yards marka bir şey almayacağım.
14 Nisan 2011 tarihinde, satın almış olduğum 368 Muğla Rodi Mood Kurşunlu şubesinden 2835 model kemer (aksesuar) 4.gününde toka kısmından kopmuştur. Herhangi bir güç denemesinde bulunmadığım ve ihtiyacım dışında kullanmadığım bu kemerin bu kadar basit ve kalitesiz olmasını hoş karşılıyor musunuz?
YanıtlaSilŞubenize gittiğimde hoş karşılanmadığımı ve yeteri kadar bilgilendirilmediğimi de ayrıca personel şikayeti olarak belirtmek isterim. Lütfen bu konuda bana yardımcı olun...
Model no: 869918264875
Ordu/Ünye'deki Rodimood Mağazası'ndan aldığım pantolon ilk yıkama sonrası rengi soldu. Mağazaya götürdüğüm de yetkili kişi bunun normal olduğunu ve değişim yapamayacağını söyledi. Rodi'nin sattığı ürünlerin arkasında durmuyor.
YanıtlaSilTÜM RODİ ÜRÜNLERİNİ ''MAKROMARKET''LERDEN KAMPANYALI OLARAK TEMİN EDEBİLİRSİNİZ..
YanıtlaSilAksaray Ortaköy'de bulunan Rodi Mood şubenizden 20 Mayıs 2011 tarihi itibariyle mavi renk lizza bayan kot satın aldım. Daha bir kere giymeme rağmen kot çok fazla genişledi. Ayrıca kot haddinden fazla soluyor. Kota ne kadar pens attırsam da fayda etmedi. Bu ürünü 2 hafta boyunca denedim. Aradan 19 gün geçtikten sonra iade etmek için ya da değiştirmek için Ortaköy'deki şubenizde ürün inceleme formu doldurttum. Ancak herhangi bir şekilde sonuç alamadım.
YanıtlaSilNormalde tüketici hakları gereği satın aldığımız bir ürünü 1 ay içerisinde iade edebiliyoruz. Sadece kotta değil aynı yerden satın aldığım kolları dantelli mercan renk tişörtte de aşırı bollaşma sorunu yaşadım. Hiçbir ürününüzden memnun kalmadım. Nerede kaldı bizim haklarımız? Sonra müşteri velinimettir diye konuşuyorsunuz . Sadece ben değil bütün arkadaşlarım ürünlerinizden şikayetçi. Böyle giderse hiçbir şikayeti dikkate almazsanız müşteriniz kalmayacak haberiniz olsun. Bir an önce gereğinin yapılmasını istiyorum.
Bundan 2 ay önce annem Rodi Mood mağazasından toplamda 99 TL’lik bir alışveriş yapmıştı. Aldığı 2 kazağı da tüylenme yaptı ve tüketici haklarına uygun olarak bir ay içerisinde şikayette bulunmasına rağmen aldığı cevap ''tüylenmeleri jiletle kazıyın'' olmuş! Böyle bir cevaptan ötürü firmanın ciddi çalışmadığını ve sorun çözüm odaklı olmadığını düşünerek tüketici haklarına şikayet edeceğim, her türlü hukuki yola da başvuracağım.
YanıtlaSilKütahya Rodi şubesinden kendime kışlık mont aldım. Kullanmaya başladıkça ense kısmındaki Rodi etiketin altından farklı bir marka çıktı. Resmen yapıştırma yapılmış Rodi diye. Bunu nasıl açıklayabilirler bilemiyorum. Dandirik bir marka almak isteseydim, çok daha ucuza satan yerler bulabilirdim aynı mont için.
YanıtlaSilKaliteli, saygın ve tanınmış bir firma olduğu, artı Türkiye’de üretildiği için her zaman tercih ettiğim bir markadır Rodi.
Bu durumu kütahya Rodi şubeyle görüşeceğim ve size tekrar görüşlerimi bildireceğim olumlu ya da olumsuz. Umarım bu yanlışlığı düzeltirler biran önce.
Rodi de sadece rodi markadi bulunmuyo cogu baska ureticilerin mali mesale busem... Magazanin adi rodi olunca kazigi sokuyolar yaaani. Ayni kiyafetleri baska bir mazada daha indirimli buldum. Almanyada oyle bir sistem varki aldiginiz esyayi fisiyle birlikte 30 gun icinde iade edip paranizi alabiliosunuz. Ister hata olsun ister olmasin. Burdaki esnaf satana kadar benim malim soyle iyi boyle iyi sonra hic bir hatayi degistirmeyi vs kabul etmiyor. YAZIK
YanıtlaSilAnkara Optimum Alışveriş Merkezi’nde buluna Rodi mağazanıza 8699233304409 model nolu kazağımın ilk yıkamada kazakta bulunan renklerin birbirine karışmış olmasından kaynaklanan şikayetimi belirttim. Buna rağmen mağduriyetim dikkate alınmamıştır. Üstelik beni kırıcı ve üzücü bir üslupla yaklaşan firma personelleri bu konuda beni bir hayli üzmüştür.
YanıtlaSilYıllardır Rodi mağazalarının ürünlerini kullanır ve büyük bir keyifle alışverişimi yapardım, ne yazık ki yaşamış olduğum bu olay Rodi mağazalar zincirine yakışmadı. Bir an önce yetkililerce hatanın telafisini ve mağduriyetimin hakkına karar verilmesini rica ederim. Akside taktirde müşteri hakkım olan Tüketici Hakları’ndan talebimi bildirmek isterim._
Ramazan bayramı için gebze center rodimood mağazasından aldığım pantolonu bayram boyunca sadece üç gün giydim ve dikişleri söküldü. Ayrıca, tülermeye başladı. Bayram tatili dönüşünde ürün iadesi istedim. Pantolonum incelemeye gönderildi. 15 gün sonra arayıp kullanıcı hatası dendi.
YanıtlaSilRodimood yetkililerine soruyorum. 3 gün giyilen bir pantolon nasıl tülerir ve dikişleri sökülür? Bunu kullanıcı hatası olarak gören çalışanınız nasıl bir eğitim aldı anlamadım? Bizler bu paraları kolay kazanmıyoruz. Ben rodimood gibi bir şirketin bu kadar sorumsuz davranacağına inanmıyorum.
MERHABA 21 10 2011 TARİHİNDE ARKADAŞIMA HEDİYE ALDIM VE İÇİNDE DEĞİŞİM KARTI VAR KARTTA ÜRÜN İLE İLGİLİ DETAYLAR BARKOD VAR VE ÜRÜN DEĞİŞİM YAPILMIYOR HEDİYENİN FİŞİNİ İSTEMİŞLER FİŞ OLMADAN DEĞİŞİM YAPILAMAYACAĞINI BELİRTMİŞLER DEĞİŞİM KARTININ AMACI NEDİR O ZAMAN.NEDEN BÖYLE BİR SORUN YAŞIYORUZ ÜRÜN K.MARAŞ ELBİSTAN ŞUBESİNDEN ALINDI DEĞİŞİM NİĞDE MERKEZ ŞUBEDEN DEĞİŞİM YAPILMAK İSTENDİ ANCAK BUNUN İÇİN FİŞ İSTENİYOR HEDİYE OLDUĞU İÇİN BEN FİŞİ VERMEK İSTEMİYORUM Kİ DEĞİŞİM KARTI DA FİŞSİZ DEĞİŞİMLER İÇİNDİR DEĞİŞİM KARTINDA ÜRÜN BİLGİLERİ TAM OLARAK YER ALMAKTADIR ÜRÜNÜ DEĞİŞTİRMEK İÇİN NASIL BİR YOL İZLEYEBİLİRİZ BİLGİ VERİR MİSİNİZ.
YanıtlaSilRODİMOOD Aldığım Ürünün Değişimini İstiyorum!
YanıtlaSilBir süre önce Karşıyaka RodiMood'tan aldığım 3 adet lakos tişörtün 2.'si, ilk yıkamadan sonra renk attı ve şekli bozuldu. Yıkama talimatlarına uyduk ama olan oldu. Elimde aldığıma dair fiş ve ürün etiketleri var. İade alınmasını, denginde bir ürünle değiştirilmesini veya para iadesi yapılmasını arz ediyorum.
Kurban bayramı öncesi Kapadokya Forum Avm' de bulunan Rodimood mağazasından, 4-5 parça kıyafet aldım. Almasaydım keşke. Aldığım gün rengine vurulduğum bir triko vardı. Onu giydim. Yaklaşık 8 saat süren bir gün bitiminde aldığım kazağı çıkarttım. Aman allah' ım o da ne? Kazak boyun kısmı genişlemiş tifsimiş.
YanıtlaSilErtesi gün kazağı değiştireceklerinden anında hemen değişim yapacakları düşüncesi ile mağazaya gittim. Derdimi anlattım. Rodimood çalışanları sistemin farklı olduğunu ürünün bilir kişiye gönderilmesi gerektiğini söyledi. Şaşırdım ama yapacak bir şey yoktu. Gitti geldi bir ay sonra ürün geldi, cevap geldi. Kullanıcı hatasıymış. 8 saatte kazağın sadece boğazı defolu üretildiğini söylemiyorlar değişim yapmıyorlar.
Bir de kocaman yazmışlar camlara. '' Tek kullanımlık değil, tek yıkamalık değil diye ''. Doğru bir günlük değil saatlik ürünler.Malının arkasında durmayan satıcıdan mal mı alınır?
RODİMOOD Personel Mağazadan Soğutuyor İnsanı!
YanıtlaSilAnkara Ziya Gökalp mağazasından 08.12.2011 tarihinde sabah saatlerinde alışverişimi yaptım ve 3 taksit istediğimi söyledim. Kasiyer işlemi bitirdikten sonra lakayt bir tavırla yalnız banka da +5 taksit veriyor 8 taksit oldu dedi. Ben de haliyle 8 taksit istemediğimi dile getirerek bir yolu yok mu bankanın taksitini kabul etmemekte diye sordum ve bizim de mağazamız var yanılmıyorsam bankanın verdiğini kullanmama gibi bir işlem vardı dedim. Kasiyer P*** U*** bana pos cihazını uzatarak bende 2 yıldır bu işi yapıyorum yok bakın cihazda nerede hani öyle bir tuş gibi vazifesini aşan sözler sarf etti ben de agresifleşmenize gerek yok olmuyorsa zaten yapacak bir şey yoktur neden böyle davranıyorsunuz dedim ve hanımefendi hala lakayt tavırlarına devam etti.
Bende eğilerek pardon isminizi görebilir miyim dedim ve yaka kartını uzattı bana ben ismi okudum ve mağazadan çıkarken çok çirkin bir şekilde bana isterseniz şikayet edin dedi tüm mağazanın içinde! Bende öyle yapacağım zaten dedim. Daha önce aldığım üründen memnun kaldığım için gitmiştim bir de! Zaten mağaza çalışanlarının genelinde bir sorun vardı. Çünkü üst kata çıkıp oradaki ürünlere bakarken ben biri iki bayan baktı ve indi. Onlar iner inmez 2 personel bayanları eleştirmeye başladı dağıtıp gidiyorlar saygısızlar gibi laflar etmeye başladılar ve beni hiç umursamadan gidenlerin kulaklarını bayağı çınlattılar maalesef!
Aldığımız ürün 1 hafta içinde tüylenme yaptığı için mağazanıza şikayetimizi ilettik ancak fiş olmadığı için bir şey yapamayacaklarını söylediler (En basit marka bile üzerinde bizim etiketimiz varsa fişe gerek yok derken, sizin firmanızda bunu yaşamak açıkçası garip!) Fişi ibraz etmek için 90km yol gidip fişi getirmek zorunda kaldık.
YanıtlaSilBizden aldığımız fiyat kadar 39.99 TL'lik ürün beğenmemizi istediler. Özellikle bu fiyattan ürün bulmamız gerektiği için uzun bir süre aramak zorunda kaldık, sonra kasaya beğendiğimiz ürünü getirdiğimizde “Ama siz tek parça alacaksanız 40.00 TL'lik ürün almanız gerekir, size indirim yapılmış bu indirimi düşmek zorundayız” denildi.
“Ürünü aldığınızda indirim vardı, şimdi yoktu, fiyatlar aynı değil, tek parçaydı, iki parçaydı vs.” Alaycı ifadelerle kasiyer farklı fiyatlı bir ürün almamız gerektiğini söylerken, yetkili arkadaş farklı bir fiyatlı ürün almamızı söyledi.
Arkadaşların çabası etkili oldu, 1 saatten fazla “39.99 TL” yok olmadı “44.99 TL”, “ama 44.99 TL kampanya yok” o olmaz sonunda aldığımız eski ürünü de arkadaşlara hediye bırakıp hiçbir şey almadan çıktık. Müşteri memnuniyeti dışında her türlü kâr amacı güden bir firma olduğu izlenimi edinmemizi sağladılar.
Ankamall Rodi'den almış olduğum mont 1 yılda deforme oldu. Toplam 2-3 ay gitmeme rağmen mont beyazlamaya başladı. Montun kolları nereye sürte boyası gidiyordu.
YanıtlaSilOturduğum zaman montun altıma gelen yerleri kat kat beyazlaşmaya başlamıştı. Herhalde daha beyazlamaz diye verme gereksinimi duymadım; fakat 2 hafta önce kar yağdığında karlı bankın üstüne oturmuştum; fakat kalktığımda montun arkasındaki kırışmış yerler yeniden taşlanmış gibi beyazlamıştı.
Montu 2-3 ay giymeme rağmen mont sürekli sürtünen yerlerde beyazlamaya başlamıştı. Bende ertesi gün Kızılay İzmir Caddesi'ndeki Rodi'ye götürdüm ve iade fişi doldurdum ve 15 gün sonra ürün incelemeden cevap geldi, montu kabul etmedikleri ve red geldiğini söyledir.
Söyler misiniz ben montu 2-3 ay giymek için mi alıyorum? Bir kere daha aynı şey olmuştu; fakat fazla üstelememiştim; fakat bu sefer buradan da çözüm bulunmazsa kaymakamlığa kadar gideceğim.
Şikayetler / Giyim / Hazır Giyim Markalar / RodiMood / Şikayet No : 1138902
SilŞikayet No : 1138902 (20 Mart 2012 16:00) Sonraki Şikayet
RODIMOOD Almış Olduğum Kot Değiştirilmedi!
Doğum günümde ailem tarafından Collezione/Acity/Ankara mağazasından alınan kazağı beğenmeyerek mağazaya değiştirmeye gittim. Firma yetkilisi ve personeli güler yüzüyle bana yardımcı oldu ve kazağı Yards marka kot pantolon ile değiştirdim. Ancak ilk giyinişimde kot pantolon eskitme yerinden yırtıldı. Bunun üzerine ben de pantolonu alarak mağazaya gittim.
Değiştirme işlemini gerçekleştiremeyeceklerini bildiren mağaza yetkilisi bana pantolonu fabrikaya gönderebileceğini ve orada incelenerek gelen rapora göre hareket edebileceğini söyledi. Bende anlayışla karşılayarak pantolonu bıraktım. Tam iki ay sonra beni mağazadan arayarak pantolonla ilgili raporun geldiğini ve pantolonu geri almam gerektiğini söylediler
RodiMood Mağazasında alışveriş yaptım benimle ilgilenen satış danışmanı arkadaş inanılmaz beyefendi, oturaklı bir arkadaş adını bilmiyorum ama çok teşekkür ederim. Kasaya ödemeye geldik esmer bir hanımefendi ve yanında uzun boylu, saçları sol gözünü kapatmış diğer gözü açık bir arkadaş.
YanıtlaSilFiyatı sordum 57,60 TL, hanımefendi ödemeyi nasıl yapacaksınız dedi taksit var mı dedim, evet 2 taksitten 7 taksite kadar yapıyoruz dedi ama %10 vade farkı oluyor dedi. Çok değil mi 2 taksitte en fazla %4/5 olmalı kaç mağazanız ayıp var değil mi?
2 taksitte %10 vade farkımı olur demem ile beraber kasada duran arkadaş 177 mağazamız var abi kolay değil sizden alınan %10'larla açıldı bu mağaza dedi.Bende ne kadar açık sözlü bir arkadaşsın helal sana inşallah bir yerde karşına çıkmaz bu sözlerin dedim. Çıkmaz çıkmaz sen korkma dedi.
Bu durumda bana sadece insanlardan %10 vade farkı alarak açtığınız 177 mağazanızı tebrik etmek, çalışmalarınızda başarılar dilemek düşüyor sanırım.
Geçen hafta içinde Rodi Mood mağazasından bir kazak aldım, alırken fark etmemişim eve gidince koltuk altına yakın kısmında bir diş kaçığı oluşmuş ve büyükçe bir delik açılmış. Rahatsız olduğum için aynı gün değişmeye gidemedim; ama beşinci gün aldığım mağazaya gittim türlü bahanelerle ürün değişimi yapmadılar. Bir üründen birçok şikayet gelirse; ancak o zaman değişim oluyormuş. Üstelik bir de hiç giyilmeyen ürüne kokuyor diye bahane buldu oradaki yetkili. Etiketi bile üzerinde duruyor ve delik bir ürünü nasıl üzerime giyebilirim ki? Üstelik en acısı da kesinlikle ve kesinlikle kokmuyor. Hem kokmuş olma ihtimali bile olsa ürün zaten müşterinin denemesine açık bir ürün. Gelen müşteri üzerine giyip deneyip alıyor, onların kokusu çıkmış olabilme ihtimalini de düşünmüyorlar ki zaten dediğim gibi ürün asla kokmuyor.
YanıtlaSilDiğer şubelerine gittim ve sorunu anlattım oradaki yetkili, ürünü aldığım mağazaya telefon açtı ve üstelik yanımızda bile konuşmadılar. Bir süre bekledik ve konuşma bitince değişim yapamayacaklarını söylediler. Baştan savma muamele gördüğüm ve mağdur bırakıldığım için şikayetçiyim. Kaldı ki diğer mağazalarda bile Lcw gibi mesela ürün giyilmiş olsa bile renk atma vs. gibi sorunlar çıktığında aradan o kadar zaman geçmesine rağmen değişim yapılıyor. Normalde bu firmanın da yapması gerekiyor; ama kişi ayrımı yapıldığını da düşünüyorum.
RODİMOOD Saatimin Camı Çatladı ve Yan Tarafları Aşındı!
YanıtlaSilModel numarası : A11215024120010
Model adı: Aksesuar X7576 Man Saat.
Yaklaşık 4 ay önce kadar aldığım Ssatin camı çatladı ve yan taraf boyaları aşındı. Konu ile alakalı olarak Malatya Dörtyol Şubesi'ne saatimi götürdüm lakin saati müşteri hizmetlerine göndersek bile herhangi bir tadilat yapmadan geri göndereceklerinin bu konuda bizim hatalı olduğumuzu aktardılar.
Ben bu saate 49.99 TL verdim, sizin yaptığınıza bakın böyle garanti koşulları mı olur?
Elazığ Rodi mağazasının yeni açılan şubesinde bir ürün beğendim ürünün istediğim rengi sadece vitrin mankeninde kalmış personelden çıkarmasını istedim ama yasak olduğunu vitrinin aylar sonra değişeceğini söyledi.
YanıtlaSilBu ürün buraya satılmak için mi manken süslemek için mi gönderildi? Ayrıca personel çok ilgisiz almazsan da olur alırsan da olur tavrıyla yaklaşıyor. Param olmasına rağmen ürün alamıyorum bunun mantığı var mı?
RODİMOOD Montun İlk Yıkamada Rengi Soldu!
YanıtlaSilYaklaşık 3 ay önce mağazanızdan mevsimlik mont almıştım. Geçen gün ilk defa giydiğimde rengi solmuş hiç yıkamadım henüz, rengi solmaya başladı.
Ürünün fişini de bulamıyorum farklı bir ürünle değişim istiyorum. Lütfen yardımcı olur musunuz, ne yapmam gerekiyor?
RODİMOOD Paça Tadilatı Yapılmadığı Halde Tadilat Ücretini İade Etmediler!
YanıtlaSilRodimood'un Ankara Anteres mağazasından bir pantolon aldım, paçasını yapıyor musunuz diye sordum, evet dediler, hiç ücretten bahsetmediler, pantolonun bedelini kredi kartı ile ödedim. Paçayı nerede yaptıracağım dediğimde, fiş yazmaya başladılar ve bir gün sonra alabileceğimi söylediler. Ben de evimin mağazaya uzak olduğunu tekrar gelemeyeceğimi belirttim ve birkaç saat içinde olamaz mı dedim. Hayır dediler.
Bunun üzerine paça yaptırmaktan vazgeçtiğimi belirterek pantolonumu alıp evime gittim. Bana paça ücreti aldık, iade edelim filan demediler. Evde fişi incelediğimde ne göreyim, 1,5 TL paça boyu kısaltma ücreti, bana sormadan beni bilgilendirmeden pantolonun fiyatına eklemişler ve yapmadıkları işin ücretini peşin peşin tahsil etmişler.
Kocaman mağazanın pantolon paçası için para alması zaten başlı başına bir durum... Hele hele yapmadığı pantolon paçası için para almasına ne demeli siz söyleyin. Telefon edip durumu anlatmak istedim ancak ne mümkün, ürünün fişinde mağazanın telefon numarası yok, kredi kartına ait slipte bir numara var, o numaradan da bir ev çıkıyor ve telefona çıkan bayan artık gelen telefonlardan bıkmış usanmış adeta.
RODİMOOD Montumun Rengi 1 Yıkamada Soldu!
YanıtlaSil24 Şubat 2011'de siyah mont aldım, 1 yıl oldu giydim o da kışın fazla kullanmadım. Makinada yıkadım bir de ne göreyim solmuş! Kim olsa şikayet eder. RodiMood'a gittim; ''6 ay sonra almıyoruz'' dediler. Diğer mağazalar degişim yapıyor, rodi mont yapmıyor. Bir daha da birşey almayacağım.
avruk gıda Konya mağazasında bulunan şubenizden 01.05.2012 tarihinde almış olduğum iki adet keten pantolonun renginin solmasıyla değişim istememe rağmen bu talebim geri çevrilmiştir.
SilRODIMOOD 3. Giymemde Ürün Yırtıldı!
YanıtlaSil17 Mart 2012 tarihinde Alaybey Mah. Şahinbey Gaziantep adresinde bulunan mağazanızdan 139,97 TL'lik alış veriş yaptım. 69,99 liraya aldığım 8699918703268 x363 spider man nolu kod pantolon 3. giymemde yırtık olduğunu fark ettim ve 05 Mayıs 2012 tarihinde mağazaya götürdüm buradaki bayan ürünü teste göndereceklerini söyledi.
İlk defa Rodi'den alayım dedim ve burda da böyle bir sorunla karşılaştım. Daha ürünü alalı 1.5 ay bile olmadan böyle bir sorun oluyor ve firma direk iade olarak almayıp teste göndereceğim demesi ne kadar doğru? Ben gönderilen ürünümün hemen sonuçlanmasını istiyorum.
Japon işadamı Morita, Sony Corporation'ı elekronik eğlence sektörünün başta gelen kuruluşlarından biri haline getirdi. En büyük başansı Walkman'i icadıdır (1979).
YanıtlaSilNagoya'da doğan Morita, Japonya'nın geleneksel pirinç rakısı olan Saki'yi üreten varlıklı bir adamın oğludur. Morita İkinci Dünya Savaşı sona ermeden bir yıl önce Osaka'da fızik eğitimini tamamladı.
Kendi Şirketi Coşkulu bir genç olan Morita, arkadaşı Masaru Ibuka ile birlikte 1946'da Tokyo Tsuşin Kogyo Kabuşiki Kaişa adlı şirketi kurdu ve bundan böyle radyo aletleri üretimine yöneldi. Morita'nın başlıca uğraşı alanı, şirketinin yakından izlediği teknik gelişmelerden oluşmaktaydı. 1950'de evlendiği Yoşiko Kamei ile üç çocuk sahibi oldular. Morita ve Ibuka aynı yıl içinde Japonya'nın ilk teybini ürettiler; bunu beş yıl sonra da Japonya'nın ilk transistorlu radyosu izledi.
Sony Morita 1957'de transistorlu cep radyosuyla uluslararası piyasaya girdi. Şirketlerinin Japonca adı yabancı müşteriler tarafindan telaffuz edilemediğinden, iki genç girişimci, şirketlerinin adını 1958'de Sony Corporation olarak değiştirdi. Sony kelimesi Latince sonus (ses) sözcüğünden üretilmiştir. Morita şirket müdürlüğünü yürüten yönetici pozisyonunu üsdendi; bir yıl sonra şirketin başkan yardımcısı ve genel müdürü oldu. Sony, şirketin geleceği açısından son derece önemli olan ABD'ye açılma girişimini 1960 yılında gerçekleştirdi. Morita burada şirketinin dış ülkelerdeki ilk .şubesini açtı ve bu şubenin yöneticiliğini 70'li yıllara kadar kendisi üstlendi. Yine 1960'da İsviçre'de iik Avrupa şubelerini açtılar. Sony bundan iki yıl sonra, yan sanayi işletmelerinin teslimat bağımlılığından kurtulmak için, kendi kimya fabrikasını kurdu.
Odyovizüel (Görsel-İşitsel) Medyalar Bunu izleyen yıllarda Sony, TV-Transistor piyasasında öncü haline geldi. 1960'da dünyadaki ilk tam transistörlü televizyonu ürettiler. İki yıl sonra ilk video teyp aleti hazırdı; bunu da 1965'te evlerde kullanılabilen ilk video teyp aleti izledi. Morita'nın televizyon aletleri giderek küçüldüler ve 60'lı yılların ortasında renkli görüntüler de sundular. Çok yetenekli bir teknisyen olan Morita, kendi firması için renkli bir televizyon sistemi üzerinde çalıştı ve bunu 1968'de gerçekleştirebildi. 60'lı yılların sonunda Japonya'nın en büyük şirketleri arasında yer alan Sony elektronik şirketinin piyasadaki pozisyonu, Trinitron tüpü sayesinde garantiye alındı. Sony 1970'te ilk Japon şirketi olarak New York borsasında tescil edildikten bir yıl sonra, dünyanın ilk renkli video kasetlerini üretti. Sony tarafından geliştirilen Video Recorder (kayıt) sistemi Betamax, VHS uluslararası alanda başı çekene dek, 80'li yıllara kadar VHS (Japon Victor Company) ve Video 2000 (Philips/Grundig) normları ile dünya piyasasını paylaştı.
Walkman 1971'den beri Sony'nin genel müdürlüğünü ve başkanlığını, 1976'dan sonra da yönetim kurulu başkanlığını yürüten Morita, 70'li yıllarda Avrupa ve Asya'da şubeler açtı. 1979'da Walkman ile turnayı gözünden vurdu. Ceket cebine sokulabilen bu mini Hi-Fi (High-Fidelity) seti dünya çapında satış rekorları kırdı ve Sony'nin elektronik eğlence piyasasında uluslararası çapta, başta gelen şirketlerden biri olmasını kısa zamanda sağladı.
Sony dijitalize video kayıt cihazları geliştirdiği sıralarda dijitalizasyon ve lazer tekniği 80'li yılların sloganlarıydı. 1982'de CD- Çalar'ların üretimini ilk kez başlatan Japonlardı. İlk 3.5 inçlik disketle kendilerine bilgisayar alanında da bir isim yaptılar. Sony, 1988'de, 1968'den beri Jointventure (ortak girişim) biçiminde iş ortaklığında bulunduğu, dünyanın en büyük plak ve teyp (kaset) üreticisi olan CBS firmasını üstlenerek büyük çapta plak piyasasına girmiş oldu. Sony şirketinin 90'lı yılların başında sayıları onu aşan ülkede şirketleri, şubeleri ve fabrikaları bulunmaktaydı; satışlarının dörtte üçüne yakını Japonya dışından sağlanmaktaydı.
Bugün babalar günü için Rodimood Cebeci şubesine alışveriş yapmaya gittim. Bugün için kampaya olarak 79 TL üzeri alışveriş yapıldığında 35TL parfüm hediye etmekte ama 8699918872889 fiş no:0095olan 102.94 TL yaptım.
YanıtlaSilParfümü de en son etap verceklerini beklerken ödemeyi yaptım ve kampanyayının bittiği söylendi bunu da tamamen kaba bir şekilde yansıttılar.Madem böyle bir kampanya var ve de bittiyse bunu neden daha önce aksedilmedi.
Malatya Rodi giyim mağazasından 21.10.2011 tarihinde almış olduğum kot pantolonun iki bacak arasında dikiş kısmından gözle görülür şekilde kumaşın söküldüğünü gördüm ve ürünü değişim için gönderdim. Fakat test için alınan ürün hiçbir onarım yada değişim olmadan aynı şekilde uzun bir süre sonra geri iade edildi ve kullanıcı hatası olduğu söylendi.
YanıtlaSilAnlayamadığım şu ki kumaşın dikiş kısmından kot kumaşının ipliklere ayrılması nasıl bir kullanıcı hatası olabilir. Aynı gün LCW firmasından aldığım ve 7 ay kullandığım rengi solan penyemi hiç bir şart sunmadan aynı gün mağazalarında başka yeni bir ürün ile hemen değişim yaptırdılar.
Rodi giyim gibi büyük ve güvenilir sandığımız firma bu tavrıyla beni hayal kırıklığına uğratmıştır ve bu tavır bu firmaya yakışmamıştır. İlgililerin ve tüketicilerin bilgi ve dikkatlerine.
Rodimood mağazalarında 80.00 tl lik alışverişinize 40.00 tl değerinde KOL SAATİ hediyemizdir .
YanıtlaSilSaygılarımızla
Rodimood
Eşimle beraber, Rodimood mağazasına gittik. Eşim, kabinde kıyafet denedi, bir şeyler aldık ve çıktık. Sonra uzakça bir yere misafirliğe gittik, eşim gözlüğünü aradı bulamadı. Sonra kabinde kaldı galiba diye düşündük, mağazaya telefon açalım soralım dedim, 444'lü müşteri hizmetlerini aradım ve telefon numarasını öğrenmek istedim.
SilOnlar 'kayıtlarımızda yok' dediler. Başka bir yere aktardılar. Onlarda 'yok' dediler. Yine başka bir yere derken beni dört veya beş yere aktardılar. Hepsine sıkıntımı ayrı ayrı anlattım ama maalesef çözüm bulunamadı. Yetkili birine aktarmalarını istedim, aktarmadılar. Telefonu kapatıp tekrar aradım.
Yetkili birini istedim, bağlantı kurduğum kişi laubali cevaplar veriyor. Daha yetkili birini istedim bağlantım kesildi ya da yüzüme kapattılar. Tekrar aradım olmadı. Vazgeçmedim tekrar aradım ama sonuç yok bir tanıdığımı gönderdim mağazaya, orada çalışanlar gözlüğü bulup almışlar ve kendi sattıkları gözlüklerin içine katmışlar, arayıp sormasaydım satacaklarmış. Konu kısa olarak bu.
24 Haziran 2012 tarihinde Kütahya Outlet AVM den bir spor ayakkabı aldım. numarası 41. Denedim .o gün itibariyle bir rahatsızlık çekmedim. Fakat dışarıda giymeye başladıktan sonra parmaklarımın yara olduğunu, yani kısacası ayakkabının sıktığını gördüm.
YanıtlaSilAcaba geçer mi diyerek 1-2 defa daha sokakta giydim fakat her defasında yine ayağımın yara olmasına engel olamadım. Yani kısacası ayakkabınız ayağımı sıkıyordu. Giydiğim ayakkabı numarası 41 normalde .ama sizin firmanın ayakkabısı da 41 olmasına rağmen ayağıma olmuyor.
Sizlerden ricam bu mağduriyetimin en kısa zamanda giderilmesini ve mağazanızdan 42 numarasını veya başka bir ürünle değiştirilmesini talep etmekteyim.
Değiştirilmemesi durumunda gerekli yerlere de başvuracağımın ve hakkımı her türlü alanda arayacağımın tarafınızdan bilinmesini istiyorum. Cevap yazınızın en kısa zamanda verilmesi arzusu ile iyi günler diliyorum.
Almaz olsaydım dediğim kabanım 3 ay içinde renk attı. Götürüp verdiğimde ise geri geldi iade ya da değişimi kabul etmediler zaten. Ben giymek için almışım ve onca para verip kullanmak istediğim kabanımı kullanamadım. Bu ticaret ahlakına sığmadığı gibi aynı zamanda bir insaniyet hakkıdır.
YanıtlaSil13.11.2012 tarihinde ankara cebecideki rodi mooddan bir çanta satın aldım. çantayı kullanımımın 3.gününde sapındaki vidanın çıkması nedeniyle çantanın sapı koptu. ürünü mağazaya geri götürdüğümde ürünü iade edip yerine başka bir ürün almak istediğimi söyledim.ancak mağaza müdürü çantanın sapını elindeki bir bıçakla sıkıştırıp geçici bir çözümle bana geri verdi. ben bu çantayı almak istemediğimi söylediğimde hatalı çantaya başka bir çantadaki etiketi takıp reyona satmak için astı.
SilBana da etiketini çıkardığı çantayı verdi. benden sonra o çantayı alacak müşteriyi aynı sorunla başbaşa bıraktı. bunun üzerine ben bu modelin bütün hepsinin sapının aynı şekilde montaj olduğu için hepsinin kısa süreli kullanımında aynı sorunun yaşanacağını söyledim. il dışına çıkacağımı ve uzun süre dönmeyeceğimi bu nedenle başka bir ürün almak isteğimi söylediğim halde bana hiç bir şekilde yardımcı olunmamıştır.
Rodimood'un sürekli müşterisiyim. Özellikle jeans'lerinin kesimlerini çok beğeniyorum.10 yıldır Rodimood harici hiçbir markadan kot pantolon almadım.Geçenlerde aldığım X370 Rıcky Man Ice Legend Wash kot pantolon farklı renginden almak istedim ve mağazalarda bulamadım.
YanıtlaSilBunun üzerine müşteri hizmetlerinden bilgi almak istedim;fakat günlerdir aramama rağmen müşteri hizmetleri telefona cevap vermiyor. Mail yoluyla ulaşmayı denedim.Oradan cevap gelmedi.Ürünleri bu kadar kaliteli olan bir firma nasıl olur da müşteri hizmetleri noktasında bu kadar eksik kalır anlamış değilim.
Rodi'den hediye gelen kemer az kullanmama rağmen çok kısa sürede kullanılamayacak hale geldi, alıp rodi iskenderun primall mağazasına götürdüğümde fişi olmadan yardımcı olamayacaklarını söylediler ve hiç ilgilenmediler, bugüne kadar alışveriş yaptığım rodi'den böyle bir tavır hiç hoş değildi ürünün fişi olmadan da iade yapılabilmeli ve sadece satışta değil iadede yardımcı olunmalı.
YanıtlaSilBir süre önce Rodi Mood Elazığ mağazasından bir pantolon aldım. Sonradan diz kapakları sarardı. Mağazaya götürdüm firmaya değişim için gönderdiler. Değişim onayı geldi. Fakat değer olarak 10 TL lik ne alırsan al dediler. Fakat benim pantolonuma karşılık pantolon istedim olmaz dediler.
YanıtlaSilNe yapmam gerekiyor? Bana yardımcı olursanız memnun olurum.
Şirinyer Rodi Mood mağazanızdan 29/10/2012 saat : 20. 15 de alışveriş yapmaya gitmiştim fakat ürünlerle ilgili personelinizin yanına beden sormaya gittiğimde hepsi reyonda olanlar diye cevap verilerek tekrar koyu sohbet ve gülüşmeler devam etti. Kasaya ödeme yapmak için gittiğimde kasa elemanı yanlarından ayrılıp ödememi almaya doğru yaklaştı diğerleri de etrafına gelip tekrar sohbeti devam ettirdiler. Alaycı bir tavırla konuşmalar ve gülüşmeler devam ediyordu . Elemanlarınızın bana yapmış olduğu bu alaycı tavırlarını Rodimood personeline yakıştıramadım İlgili firmanın müdürlerine sesleniyorum elemanlarınızı seçici alınız .
YanıtlaSilİlgisiz hizmet anlayışına sahip olan bu mağazadan alışveriş yapacağımı hiç düşünmüyorum. Ben şimdi Rodimood mağazasında çalışan bu bayanlara gerekli uyarının yapılmasını talep ediyorum. Rodi'yi temsil edebilen personellerle hizmet vermenizi dilerim.
RodiMood Ankara Sincan Duru Asya Firmasına saatin pimi çıkması üzerine gittim . Kutusu garantisi her şeyi dahil saati verdim. Saatim alındı ve alındığına dair ısrarla söylememe rağmen bir belge verilmedi. 'biz sizi arayacağız' dendi. bir hafta geçmesine rağmen aranmadım ve 3 hafta boyunca şubeye gittim. 3.haftanın sonunda bir bey fabrika saatin değerinde başka bir saat verilmesini söyledi ve bir saat seçebilirsiniz dedi.
YanıtlaSilBende yeni bir saat istemediğimi madem fabrika bir pimi yapamıyormuş saatimi geri verin ben dışarıda yaptırıyım demek için gittiğimde o bey yoktu. Bir bayan benim saatimi çıkararak bu sizin olabilir mi dedi ve ben benim dedim. Saatim fabrikaya gönderilmemiş çok açık kutusuyla verdim fabrika poşetle yollamış kocaman fabrika bir kutu veremedi mi ? ayrıca yapıldığına dair bir kağıt vb bir şey gösterilmedi. Yapılmamış saatim kendileri gelişi güzel takmışlar ve verdiler. şikayetçiyim
Diyarbakır ninova rodimood dan aldığım uzun kollu sweat i etiketi üzerinde ve fişi ile birlikte 2 hafta sonra iade için götürdüğümde almadılar. iade 1 hafta içinde olduğunu söylediler. ürünü aldığım şekilde geri götürmeme rağmen kabul etmediler. benim bildiğim hangi ürün olursa olsun iade 1 ay içinde gerçekleştirilebilir.
YanıtlaSilRodi mood dan aldığım triko kazak daha ilk kullanımda ön tarafından tüylendi. Ben de iade etmek için aldığım mağazaya başvurdum. Kendileri ürün iade için teste gideceğini söylediler. 1 hafta sonra telefon edip iade talebimin reddedildiğini belirttiler. Benim anlamadığım hangi standartlara göre reddettikleri, yeni alınan ürün hiç yıkanmadan ilk kullanımda kötü şekilde tüyleniyorsa bunun normal karşılanması mümkün mü...
YanıtlaSil29, 12, 2012 tarihinde Denizli merkezden aldığım trençkotun kollarının iç tarafının astarı söküldü. Ürün değişim için 12, 01, 2013 tarihinde geri verdim tadilata gidecekmiş. Ürünü benden aldıktan sonra Bana eğer fabrikadan kaynaklı bir sorunsa size ürünün fiyatında başka ürün veririz dediler ama ben ürünün aynısından istiyorum başka bir ürün istemiyorum eğer fabrikadan kaynaklı bir sorunsa bile ben ürünü iade edilmesini istiyorum ben kendim yaptırırım.
YanıtlaSil30 ocak akşamı izmit NCITY deki rodimood mağazasından aldığım kot 31 ocak ta sabah işe giderken giydiğimde hareket ederken diz kısmı yırtıldı akşam mağazaya gidip ürünü değiştirmek istediğimde değiştiremeyeceklerini hatanın bende olabileceğini söylediler.
YanıtlaSil15 gün beklemem gerekiyormuş nasıl bi hataysa artık ilk giyişte kotu yırtacak tam anlamıyla mağdur oldum yani alırken peşin olarak 70 lira verdiğim pantolonu onların hatasına rağmen 15 gün bekleyeceğim belki suçlu olduklarını kabul edip başka ürün alabileceğim yani.
17.02.2013'te İzmir Gaziemir Rodimood outlet mağazasına, 100 TL üzeri alışverişe kasada 100 TL hediye çeki kampanyasından yararlanmak için gittim. 100 TL üzeri ürün alıp kasaya gittiğimde kasiyer bana ürünlerinizi 200 TL'ye tamamlayın öyle gelin biz size 100 TL indirim yapalım, kampanya bu şekilde dedi.
YanıtlaSilBunun üzerine aldığım ürünlerin bir kısmını bırakıp çıktım. Konu hakkında kendilerine başvuruda bulundum tenezzül edip geri dönmediler bile. Yazılan şikayetlere cevap veren müşteri temsilcisi daha önce aynı şikayete yazdığı cevap gibi birşey yazacaksa hiç zahmet etmesin. Eğer gerçekten yardımcı olunacaksa fişimi götürüp üzerini 100 TL'ye tamamlayayım ve verilmeyen hediye çekimi alayım....
Gaziantep gaziler caddesindeki rodi mood çalışanları ve kasiyederden şikayetçiyim çok ilgisiz ve müşteriye kötü muamele ediyorlar gereğinin yapılmasını istiyorum.
YanıtlaSil23 Nisan coşkusunu RodiMood ‘da yaşayın!
YanıtlaSil23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı'na özel, yıldızlı çocuk ürünlerinde 1 alana 1 bedava!
yozgatlıyım ama aksarayda oturuyom , şikayetim keten pantolonların çok çabuk olarak buruşması sanırsam kumaşlar sorunlu daha iyisini beklerdim ben rodiden
YanıtlaSilankara ziya gökalp rodi den 4 haziran 20013 te almış bullunduğum tunik te dikiş kaymaları oluştu inanın 200 lira haftalık la çalışıp bunun yarıya yakınını giyim ihtiyacı için rodiye veripte şikayetçi pozisyonuna düşmek zor bir durum asla bundan sonra alışveriş yapmam
YanıtlaSilSiz sıkıldınız mı ki ben sıkılayım yaptığınız tüketiciyi koruma yasasına aykırıdır ben mağdurum size kurum kültürü ve vizyonunuza yakışanı yapın sattığı ürüne seyyar satıcı arkasında siz neyin arkasınaı saklanarak test sonucu değişimi red ediyorsunuz temcit pilavı mağduriyetimi çözmediğiniz için
YanıtlaSildilovasında bulunuyom,istanbuldan alınan rodimood ürünleri çok süper
YanıtlaSilGiresun dan iletiyorum bende muzdarip oldum şimdide müşteri hizmetlerini aradım beklemedeyim,tüketiciyi koruma kanuna saygılı olalarını bekliyorum
YanıtlaSilrodimood şimdide ürün değişimi için ipe un sermeye başladı olmaması için eilnden geleni fazlasıyla yapmaktalar.Satılan giyim eşyalarını daha kaliteli yapsanız bizde şikayet etmesek olmazmı
YanıtlaSilRodiMood Aksaray mağazasından aldığım 5 adet tişörtün 2 yıkamada rengi kalmadı ağardı ve ayrıca kısaldı. Değişim için geri gönderdim ve bana üretim hatası olmadığı söylendi. Hadi renk atması üretim hatası değil peki çekme yapıp kısalması kimin hatası acaba öğrenmek istiyorum.
YanıtlaSilTişörtleri teslim almadım ve ikinci kez geri gönderdim. İsteğim değişim ama eğer değişim olmazsa geri göndermeyin atın onları çünkü 2. kez mağazaya gidip onları geri almam açık söyleyeyim. Sizden ricam iyi inceleyip öyle kara verin.
Sağlımdan şüphe değil nefret ediyorum..
YanıtlaSilürgüp , nevşehir rodimood dükkanı ile yapılan alışveriş ten şikayetçiyim mamüller arasında renk farkı var alt ve üst takımlarda renk farkı olurmu diyeceksiniz oluyor işte şikayetçiyim banada kimse reklamını yapmasın
YanıtlaSildün alışveriş için rodi mood a gittim güzelde şeyler aldım sadece bir üründe şikayetim oldu onuda bu gün gidip değiştirdim herşey yolunda şimdi şikayeti olanlarında biranönce sorunların çözülmesi diğeğiyle
YanıtlaSilrodimooda güngeçtikçe daha çok çeşit li ürünler geliyor gümbegün güzel ürünler bulunuyor başarılarının devamı dileğiyle
YanıtlaSil2013 son günü antares /ankara rodimood satışı yapılıp benimde aldığım kaban da defo oluştu geri götürdüğüm geçen hafta mağazanın kapandığını gördüm şimdi ben ne yapacağım kimden yardım isteyip derdimi kime anlatacam LÜTFEN YARDIMCI OLUN RODİMOOD.
YanıtlaSil