28 Şubat 2012 Salı

RODİMOOD Kolları Bollaşan Kazağımın Değişimi Kabul Edilmedi!

212 Avm Rodimood'dan bir kazak aldım hatta sadece bir kazak değil 186 TLlik alışvariş yaptım. Aldığım ürünlerden bir tanesi kazak giydiğim gün kollarından bollaştı. Acayip bir şekilde sarktı. Geri götürdüm şikayetimi bildirdim, beni arayacaklarını söylediler.

Takriben 22 gün sonra ben aradım yani beni aramadılar, o sözlerinde de durmadılar, şikayetim reddedilmiş. Kazağı gelip alabilirmişim. Allah şahidimdir, sabah giydim akşam hanım çıkarttırdı, değiştiririz diye. Hiç yıkanmadı. Ekstra bir kaza olmadı.

Ayıp değil mi, günah değil mi? Yani sizin anlayacağınız kazağı büyük geldi yenisini alacağım deseydim değiştiriyorlardı. Zaten o niyetle değiştiriyorlardı ben hayır büyük değil, kolları bollaştı deyince şikayet formu yazdılar. Form numaram: 075057



MECİT

24 Şubat 2012 Cuma

Dikkat.... Rodimood


İzmir karşıyaka rodimood mağazasından eşime aldığım pantolon, hiç kullanılmadan geri götürüp değişim için yerine hediye çeki almak istediğimde türkiye çapında hiçbir şekilde geri almadıklarını bildirdiler (aldığım ürüinün fişi ve üzerindeki etiketi mevcut). Rodi mağazalarından birdaha alışveriş yapmayı düşünmediğimi bildirir yazımı okuyanlara firmadan alışveriş yaparken dikkat etmelerini tavsiye ederim. Saygılarımla

tolga biner

23 Şubat 2012 Perşembe

SİİRT ' TE RODİ

Siirt Rodimood'dan yaklaşık 1,5 ay önce kışlık mont aldım. Montumun iç kısmı elyaf olup tamamen kış mevsiminde giymek için ideal olduğunu düşünerek aldım.

Kesinlikle mevsimlik ürün olmayıp kışlıktır.Yağmurlu havada kullandığımda 2 kol kısmından da iç kısma yağmur suyu geçirip kazağımı ve kollarımı ıslattı. Bende üzerimden çıkarmadan kışlık montun su geçirmeyeceğini düşünerek değişim için hemen Siirt Rodimood mağazasına gittim.

Mağaza yetkili müdürü de montun kollarının su geçirdiğini gördü.Ama iş değişime gelince ürünü İstanbul'daki inceleme merkezlerine göndereceklerini belirttiler. 15 gün sonra gelen raporda herkese aynı raporu kes-kopyala-yapıştır şeklinde gönderilmiş, rapor da göndermiş olduğum ürünün gerek kodu, gerekse de su geçirip geçirmediğine dair herhangi bir ibare yok.

Raporda: Üründe üretimden veya kumaştan kaynaklanan bir hata yoktur,denmiş. Mağaza müdürü kollarımın tamamen ıslandığını gözüyle görmüştü ve kendisi de değişmesinin gerektiğini önceden söylemişti ama rapor olumsuz gelince değiştiremeyeceklerini belirtip tekrar incelemeye gönderdik.

Hiç ümidim yok değişeceğine de mağaza müdürü 02124566**** no'yu aramamı söyledi.Bende bir ümit aradım ama müşteri temsilcisi kaba davrandı. Görüştüğüm bayana montumun mevsimlik bir ürün olmadığını, tamamen kışlık olduğunu belirtmiştim ki kendisi bana montumun su geçirmesinin çok normal olduğunu sonuçta 600-700 TL'lik mont alırsam su geçirmezmiş.

VELİ

3 Şubat 2012 Cuma

Ankara Deforme ve rodimood


Ankamall Rodi'den almış olduğum mont 1 yılda deforme oldu. Toplam 2-3 ay gitmeme rağmen mont beyazlamaya başladı. Montun kolları nereye sürte boyası gidiyordu.

Oturduğum zaman montun altıma gelen yerleri kat kat beyazlaşmaya başlamıştı. Herhalde daha beyazlamaz diye verme gereksinimi duymadım; fakat 2 hafta önce kar yağdığında karlı bankın üstüne oturmuştum; fakat kalktığımda montun arkasındaki kırışmış yerler yeniden taşlanmış gibi beyazlamıştı.

Montu 2-3 ay giymeme rağmen mont sürekli sürtünen yerlerde beyazlamaya başlamıştı. Bende ertesi gün Kızılay İzmir Caddesi'ndeki Rodi'ye götürdüm ve iade fişi doldurdum ve 15 gün sonra ürün incelemeden cevap geldi, montu kabul etmedikleri ve red geldiğini söyledir.

Söyler misiniz ben montu 2-3 ay giymek için mi alıyorum? Bir kere daha aynı şey olmuştu; fakat fazla üstelememiştim; fakat bu sefer buradan da çözüm bulunmazsa kaymakamlığa kadar gideceğim.


Veli Hasret S.

1 Şubat 2012 Çarşamba

Değişmeyen değişim..

Öncelikle Merhaba ,
Ben Gökhan Sarı , Rodimood Bandırma şubesinden birkaç ay öncesinde bir kampanya dahilinde bir kaç ürün almıştım, ürünlerden biri kardeşime hediyeydi, değiştirme durumunu sorduğumuzda fişiyle gelirseniz sıkıntı olmaz demişlerdi. ve de o ürünü değiştirme gereği duyduk mağazaya gittiğimizde daha ucuz bir ürünün üzerine biraz daha ilave yapıp değişimi yaptık. Görevli sebebini anlatmaya çalıştı fakat pek anlayamadım. ben işin parasında değildim ortada ciddi bir haksızlık vardı.. Ve sonunda lanet edip bir daha o mağazaya girmeme kararı aldım. o günden sonra dediğim gibi bi daha o mağazaya girmedim.
Ancak geçtiğimiz babalar gününde eşim benden habersiz yine ordan alışveriş yapıp bana hediye almış , ürün küçük geldiği için bir büyük bedeniyle değiştirmek için eşim geri mağazaya gittiğinde yine bir problem yaşamış ürünü değiştirmemişler.
Böyle ticaret anlayışı olmaz. Yazık !!!

bilmiyorum gerekli yerlere ulaşır mı bu mailim ama..