22 Ocak 2012 Pazar

KONU ŞİKAYET

Konu : şikayet
mrb 17/01/2012 tarihinde öğlen alış veriş yaptım beden küçük geldi aldığım fişde tel no su yoktu akşam ankamal
mağazasına gittim saat 20:50 de mağazanın en tenha olduğu vakit fakat
mağaza yardımcısı Emre Rıza konuşmaları ile ve takındığı tavırla
değişim yapmadı bende sinirlendim iade fişi verin dedim malı alırken
olmazsa iade edebilirsin dediler bize iade etmek istemediğim halde yarın
iade edeceğim birdahada ordan alış veriş yapmıyacağım sadece laf
kalabalığı yapan bilgisiz ve bilinçsiz bir arkadaş o mağazaya yakışmıyor
okullar tatil oldu yarın ben tatile gidiyorum dedim bana hala tatilden
sonra gel orda mağazamız olabilir nereye gidiyosunuz tatile gibi sorular
sordu benim istediğim sadece birer beden büyük leriyle değişdirecektim
dikkate almanızı rica ediyorum

34 yorum:

  1. GÜNGÖR KÖNİ23 Ocak 2012 06:24

    Güngör Köni


    iki gün önce muğla RODİ MOOD mağazasından 1 pantolon,1gömlek,1kemer aldım yalnız pantolon biraz sıkıyor bir beden büyüğü ile değiştirmek istedim.fişini saklamamıştım ondan dolayı sıkıntı yaptılar isim telefon aldılar biz sizi ararız dediler 2 gündür ne arayan var ne soran.. kardeşim ben bayram için almıştım ne yapayım şimdi illa aylar mı geçmesi veya benim oraya gidip tartışmam mı lazım lütfen bir yardımcı olsanız....

    YanıtlaSil
  2. RODİMOOD Mont Renk Attı!

    Kasım 2011' de Ankara Antares RodiMood' dan koyu yeşil bir mont aldım ve beğenerek almıştım. Ancak 1.5 ay sonra ilk yıkamada koyu yeşil olan mont cırtlak açık yeşil bir renk aldı ve eski bir görünüm aldı. 12 Ocak' ta değişim için yolladıgım üründen bu gün (25 Ocak) cevap geldi ve reddedilmiş.

    Açıklama ise uygun şekilde yıkanmadığıydı ancak uygun şartlarda ve ürünün üzerindeki yıkama koşullarında yıkandığını belirtmeme rağmen, isterseniz tekrar gönderin, ama 15 gün yine montsuz kalırsız yine reddedilir cevabını aldım. Hala taksiti ödenen monttan ve Rodimood denilen mağzadan soğdum. Araştırdığım kadarıyla ve duydugum kadarıyla Rodimood' dan bu şekilde memnun kalmayanların sayısıda fazla. Şikayetim var.

    YanıtlaSil
  3. Ayşe sarıaltın5 Şubat 2012 02:42

    12.01.2012 tarih ve 0109 fiş nolu akesuar 10625Wo çanta aldım. çok az kullanmama rağmen çantanın omuzuma taktıktan sonra kıvrılan kısmında kendliğinden soyulmalar meydana geldi.en kısa zamanda telafsisin yapılmasını rica ediyorum.




    Ayşe SARIALTIN

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arkadaşımın doğum günümde almış olduğu hediyeyi değiştirmeye götürdüğümde arkadaşımın hediyeyi almış olduğu fiyat üzerinden değil o an geçerli olan indirimli fiyat üzerinden değişim yapıldı. Bunu söylediğimde ise faturası olmadığı için indirimli fiyat üzerinden uygulandığı cevabı verildi. Hediye edilen ürünün faturasını istemek gibi bir kabalıkta bulunmadığım için özür dilerim!

      Hediye değişim kartı adı altında bir şey vermek yerine fatura verin o zaman yada hediye kartına 30 gün boyunca geçerlidir gibi bir ibare koymayın! Hediye değiştirmek için gittim daha ucuz bir ürün almama rağmen üzerine para verdim! Bundan sonra asla Rodi ve Yards marka bir şey almayacağım.

      Sil
  4. sevgililer gününe özel 65 TL lik alıs verişinizde 25 TL hediye...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sivas tan şikayet19 Mayıs 2012 01:17

      Rodi ürünleri ile başım dertte ilk yıkamada mont soldu gitti 69 tl şikayetimin bir an önce dinlenmesini istiyorum ,saygılar sunuyom


      ali taşçı



      merkez mahallesi üçok sokak no 21

      Sil
  5. 08 Aralık 2011 tarihinde RodiMood Elazığ mağazasından ilk kez alışveriş yaptım. Aldığım ürünler arasında lacivert renk keten pantolon da vardı. Yaklaşık 1 ay sonra pantolon yıkama şartlarına uygun bir şekilde;
    - ters çevrilerek
    - 30 derecede
    - renkli matik (omo matik color) deterjan ile
    - tam otomatik makinede (Bosch) yıkandı.

    Pantolonun paçalarında dalga dalga renk atması ve beyazlaşmalar oldu. Ama makinedeki diğer renkli giysilerde hiçbir bozulma, renk atması olmadı. Ürünü mağazaya götürdüm ve test için göndereceklerini söylediler. Yaklaşık 1 hafta sonra aradılar, mağazaya gittim red cevabı geldiğini bildirdiler.

    Hatta üzerinde bir rapor : Ürün kalite güvence departmanında incelenmiş. ürünün üretiminde veya kumaşında bir hata bulunmamış.

    Müşteri hizmetleri danışmanı N** hanımı aradım ve durumu anlattım. Yukarıda belirttiğim şartlarda yıkandığını söylememe rağmen ısrarla "renkli deterjanı kullanmamışsınızdır. Ürünü incelettik hata yok, kullanıcı hatası" dedi.

    Şimdi bu üründeki kalitesizliğin sorumlusu kim?
    1. Çevremdekilerin uyarılarına rağmen RodiMood'dan alışveriş yapan ben miyim?
    2. Marketlerdeki deterjan reyonlarında pahalı ama kaliteli olarak kabul ettiğimiz deterjan mı?
    3. Son bir ihtimal çamaşır makinesi mi?

    RodiMood kendi ürünündeki hatayı kabullenmediği için onu sorumlulara katmadım. Sonuç olarak RodiMood mağazasından aldığımı pantolonu sadece yıkanana kadar giyindim. Sanırım bu ilk ve son alışverişim olacak.

    YanıtlaSil
  6. TELEFONDAN İNTERNET SİTENİZE GİRİYORUM AMA ADOBA FLASH PLAYER YÜKLEYİN DİYOR SAYFAYİ GÖREMİYORUM.MANİSANIN TURGUTLU İLÇESİNDE ŞUBENİZ VARMI VARSA İSMİNİ ADRESİNİ VE TELEFON NUMARASINI VEREBİLİRMİSİNİZ

    YanıtlaSil
  7. Rezzan uçar2 Mart 2012 05:39

    Kayseri rodi almış olduğum kaban iki haftada sarktı nasıl oldu anlamadım etek boyu farklı oldu , değişim için gittim ,herhangi yere takmışsınızdır dediler taksam tyeri belli olur dedim velhasıl 69 tl boşa gitti , şimdiden sonrs rodi almam ve alınmasınıda istemem ,vakti olan biri olmadığım için de tüketici hakları derneğine gitmedim.
    Derdime çare bulamadım bende buraya yazdım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ÇANKAYADA YAŞAMAKTAYIM (ankara) RODİMOOD KIZILAYDAN KIŞ İNDİRİMİ DOLAYISI İLE ALDIĞIM 3 PARÇA GİYİM DEN BİRİ OLAN KAZAK İKİ GİYİM SONUNDA KEÇE LEŞTİ HEMDE SÜNDÜ ALDIĞIM YERE TESLİM ETMEK İSTEDİM DEĞİŞİMİN İ İSTEDİM OLMADI SEBEP İNDİRİMLİ ÜRÜN OLMASINDSN DOLAYI DEĞİŞİM OLMAZMIŞ .BEN DEĞİŞİM İ İSTEWMEDİM DEFOLU ÜRÜNÜN DEĞİŞİMİNİ İSTEDİM BAŞARAMADIM .................
      SİZ SİZ OLUN TÜM RODİMOOD LARDAN UZAK OLUN KIYISINDA DAHİ OYALANMAYIN.

      Sil
  8. Model numarası : A11215024120010
    Model adı: Aksesuar X7576 Man Saat.

    Yaklaşık 4 ay önce kadar aldığım Ssatin camı çatladı ve yan taraf boyaları aşındı. Konu ile alakalı olarak Malatya Dörtyol Şubesi'ne saatimi götürdüm lakin saati müşteri hizmetlerine göndersek bile herhangi bir tadilat yapmadan geri göndereceklerinin bu konuda bizim hatalı olduğumuzu aktardılar.

    Ben bu saate 49.99 TL verdim, sizin yaptığınıza bakın böyle garanti koşulları mı olur?

    YanıtlaSil
  9. Geçen yıl bulunduğum yerde Rodi mağazası bulunmadığı için Samsun Rodi mağazasından bayağı yüklü bir alışveriş yaptım. 3 pantolon, 1 kazak ve 1 mont satın aldım. Tabi pantolon 3 adet olunca ve evimde de pantolonlarım olunca hepsini birden giymedim. Pantolonlar keten pantolondu ve sırayla giymeye başladım. İlk giydiğim pantolon kısa sürede rengini atmaya başladı ve kötü bir renk aldı.

    Daha sonra diğerini giymeye başladım, o da aynı şekilde rengini atmaya başladı. Son olarak kadifeye benzer kumaş olan pantolonu giydim, bu pantolon rengini atmamakla birlikte sadece dizleri ağarma yaptı (muhtemelen kullanım şeklinden). Aradan geçen zamanda Tokat iline Rodi bir mağaza açacak denildi ben de Niksar ilçesindeyim. Bir gün Niksar'da çiçekçide otururken Rodi'de yönetici olan ismini hatırlamadığım bir arkadaş çiçekçinin kayınçosunu Rodi Tokat mağazasında yönetici olarak çalıştıracaklarını konuşmaya başladılar.

    Ben de üzerimde bulunan pantolonu göstererek Rodi'nin eski kalitesi yok dedim, arkadaş da değişim talebinde bulun firma değiştirir dedi. Yaklaşık 45-50 gün önce mağaza açılınca rengi atan 2 pantolonu götürdüm 1 tanesinin belindeki barkot kağıdı çıkmış olduğundan almadılar, diğeri incelemeye gitti. Daha sonra 3 defa gittim ürün hala incelemede biz sizi arayacağız dediler. Aradan geçen zamana rağmen arayan yok. Tokat buraya 60 km, ben ancak işim olduğunda gidiyorum ve mağaza çalışanlarını sıkıştıramıyorum onlar da beni sallıyorlar galiba. Bana verilen fişin Seri no:08***, acaba ürün ne aşamada?

    YanıtlaSil
  10. Haydi çocuklar RodiMood'a ...! Yeni sezon çocuk ürünlerinde yapacağınız her 39 TL ve üzeri alışverişlerinize UÇURTMA HEDİYE...!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. RODİMOOD Ürün Değişimi Yapılmadı!

      01/01/2012 tarihinde satın aldığım Rodi marka pantolonum iki üç sefer giydikten sonra dizlerinde renk değişikliği oldu. Firmaya götürdüm merkeze gönderip ürünün inceleneceğini söylediler. Gönderdiler bir ay sonra ürün geldi. Ürünün hatalı olmadığını belirttiler.

      Hiç yıkanmamış ve iki üç kere giyilen ürünün dizlerinde beyazlaşma neden olabilir? Bir kere yıkandıktan sonra müşteri hizmetlerine telefon ettim; çünkü renk daha da açılmıştı. Tekrar gönderin dediler. On gün sonra gönderdiğim ürünün hatasız olduğunu söyleyerek ürünü iade ettiler. Rodi markası altında satış yapan bir firmaya güvenerek ve iyi olacağını umarak aldığım ürün semt pazarından aldığım üründen daha kalitesiz olduğunu gördüm. Müşteri şikayetinin de firma açısından bir değeri olmadığını gördüm.

      Sil
  11. H A L İ L --211 Mayıs 2012 01:53

    RODİMOOD Hiç Takmadığım Gözlükte Bir Gün İçinde Çatlaklar Oluştu!

    Rodimood'dan almış olduğum gözlüğü de sadece 24 saatin içinde hiç takamadan çatlaklar oluştu. Geri götürüp değişimini istedim, değişim yapamayacaklarını söylediler. Çok mağdur oldum çünkü gözlüğü akşam saatlerinde almıştım, hiç takamadan ertesi gün geri götürdüm.

    YanıtlaSil
  12. Bir ay önce deri mont aldım ve ürün defolu çıktı. Ürünü, mağaza sorumlusuna bildirdim, fabrikaya gönderdiler ve bir hafta içerisinde ürün değişimi için beni aradılar. Mağazanıza gittim, aldığım ürünün fiyatı 120 TL idi. Kasadaki arkadaş E** Bey ürünün kampanyaya girmiş fiyatının 70 TL olduğunu ve benim 70 TL'lik alışveriş yapabileceğimi söyledi.

    YanıtlaSil
  13. RODİMOOD Ürünün Etiket Ve Kasa Fiyatı Farklı Çıktı!

    Rodi Mood Anteras mağazasında 02 Haziran 2012 saat 16:23' te bir adet kot pantolon (barkodu 8699918764443) ve 1 adet tişört(barkodu:8699918979526) satın aldım. Etikette pantolon 39.99 TL, tişört perakende 16.66 TL, peşin 14.99 TL yazılıydı.

    Kasadan ödeme yaptıktan sonra eve geldiğimde fişte tişört fiyatı 19.99 TL olarak geçmiş. Telefonla aradığımda bilgisayarda barkodu kontrol ettiklerinde 19.99 TL olduğunu söylediler. Bu kadar güvenerek aldığımız büyük mağazada bu tür hataların yanlışlıkla yapıldığına inanmıyorum.

    YanıtlaSil
  14. RodiMood'dan eşimin bana hediye ettiği kapri pantolon 1 beden küçük gelince değiştirmek üzere mağazaya gittik. Mağazada ürün değişimlerinin saat 14:00'e kadar olduğunu söylenince şaşkınlığımızdan ne yapacağımızı bilemedik.O an gördüm ki bu konuda bir tek mağdur ben değilim. Orada ben hariç en az 3-4 kişi isyan ediyordu bu uygulamaya. İade ve değişim işlemi yaptırmak isteyen herkese aynı şey, sistem kapalı deniyordu.

    Zamanı değerli benim gibi binlerce insanı kendilerinin istediği saatlerde orada görmek isteyen ve bizleri 10km uzaklıktaki (kendi adıma) mağazaya gittiğimde geri gönderen bu zihniyeti kınıyorum. Hiçbir firmada görmediğim bu uygulama yüzünden de bir daha RodiMood markası hiçbir ürün almayacağımı beyan ediyorum.

    YanıtlaSil
  15. RODİMOOD 95 TL'ye Aldığım Ürün İçin Bana 14 TL Teklif Ettiler!

    Neyse firmadan 1 mont aldık ve ürün belli bir süre sonra deforme oldu. Firmaya gittiğimizde ürünün stoklarda olmadığı ve tekrar üretilmeyeceği bilgisi verildi.Bizde bunun üzerine firmaya para iadesi veya ürünün yerine başka bir ürün alma teklifi sunduk, kabul ettiler fakat bu saatten sonra her şey başladı.

    95 TL'ye aldığım ürün için bana 14 TL teklif ettiler. Şaşırdım nasıl olur dedim, kampanyaya girmiş dediler.Stoklarında olmayan bir ürün nasıl kampanyaya girer sorusuna ise verdiği cevabı personel kendi bile anlamadı ve inanmadı. Yani cevap veremediler.

    Bunun üzerine tüketici hakları mahkemesine vermiş olduğum dilekçede haklı olduğum kanıtlandı ve mahkeme kararı ile 95 TL ücretin tarafıma ödenmesi kararlaştırıldı.Firmaya gittiğimde ise yine gereksiz sebepler bulup geçiştirmeye başladılar.Bunun üzerine firmanın genel müdür asistanı D*** Hanım ve müşteri ilişkilerinde N*** Hanım ile görüştük elimizde mahkeme karar yazısı olmasına rağmen hala parayı ödemediklerini belirttik.N*** Hanım da öyle bir dönüş yaptı ki 3 saat oldu hala dönüş yapacak.

    YanıtlaSil
  16. Eşimle beraber, Rodimood mağazasına gittik. Eşim, kabinde kıyafet denedi, bir şeyler aldık ve çıktık. Sonra uzakça bir yere misafirliğe gittik, eşim gözlüğünü aradı bulamadı. Sonra kabinde kaldı galiba diye düşündük, mağazaya telefon açalım soralım dedim, 444'lü müşteri hizmetlerini aradım ve telefon numarasını öğrenmek istedim.

    Onlar 'kayıtlarımızda yok' dediler. Başka bir yere aktardılar. Onlarda 'yok' dediler. Yine başka bir yere derken beni dört veya beş yere aktardılar. Hepsine sıkıntımı ayrı ayrı anlattım ama maalesef çözüm bulunamadı. Yetkili birine aktarmalarını istedim, aktarmadılar. Telefonu kapatıp tekrar aradım.

    Yetkili birini istedim, bağlantı kurduğum kişi laubali cevaplar veriyor. Daha yetkili birini istedim bağlantım kesildi ya da yüzüme kapattılar. Tekrar aradım olmadı. Vazgeçmedim tekrar aradım ama sonuç yok bir tanıdığımı gönderdim mağazaya, orada çalışanlar gözlüğü bulup almışlar ve kendi sattıkları gözlüklerin içine katmışlar, arayıp sormasaydım satacaklarmış. Konu kısa olarak bu.

    YanıtlaSil
  17. Bir keten pantolon aldım. 3-4 saat giydikten sonra karşıdan karşıya geçerken pantolon bacak arasında gitti. Gittiği yer dikiş yeri değil yalnız kumaş. Dikiş yeri sağlam. Bayii ye götürdüm neyse gönderdiler. Sonuç kumaş sağlam.

    Müşteri hizmetlerini aradım kimse bakmıyor. Fabrikadan ulaştım birine size yardımcı olamayacağım dedi . Yahu kimseye derdimi anlatamadım. Haram olsun param. Arkadaşlar demişlerdi de işte malı güzel görünüyor. Kalite yokmuş.

    YanıtlaSil
  18. Firmanın ne müşteri hizmetleri numarası çalışıyor. Ne de gönderilen e-postalara cevap veriyorlar. Müşteri hizmetleri numarasını aradığınızda sürekli telefon çalıyor. Ancak cevap verilmiyor. 2 kez e-posta göndermeme rağmen 1 aydır herhangi bir cevap gelmiyor.

    Mağazada yaşadığımız iade sorunundan sonra şikayetimizi bildirmek istedik. Ancak, buradan şu anlaşılıyor ki mağazada sorun yok RodiMood firmasında müşteri memnuniyeti, satış sonrası destek vs. hiçbir uygulama yok. Asıl şikayetimi bu mesaja cevap gelirse yapacağım artık.

    YanıtlaSil
  19. 1 ay kadar önce aldığım beyaz saatin kordonunda sadece 3 gün kullanmama rağmen yeşilimsi renk solmaları oluşmaya başladı. Sonrasında garanti kağıdı ve fişiyle aldığım yere gittim ve sorunu belirttim onlarda lekenin yeşil olduğunu gördüklerinde biz bunu teste gönderelim dediler ve saati aldılar. Yaklaşık 10 gün sonra red cevabı geldi.

    Merkez ofisten görüştüğüm bayan saatin tedarikçi firmalarına test amaçlı gönderdiklerini ve üretim hatası olmadığının belirlendiğini söyledi. Kullanım hatası da olmamasına rağmen ben yinede ücretiyle kordon temin etmek istediğimi söyledim fakat buda mümkün değilmiş.Tekrar göndermemi istediler ve tekrar red cevabı aldım. Yasal olmayarak yedek parçası olmayan bir ürün satıyorlar ve müşteriyi mağdur ediyorlar hatayı da kabullenmiyorlar. 3 günlük saat çöp oldu!!

    YanıtlaSil
  20. 10 aralıkta değişime verdiğim ürün 31. 12. 2012 oldu kimse aramadı. Bugün gittim armoni parka merkezden cevap gelmedi deyip geçiştirdiler. Benimde değişim fişi kayboldu ne değişim yapabiliyorum ne de montumu alabiliyorum. Aslında elindeki verilere baksalar bulacaklar ama fiş yok deyip durdular.

    Beyefendi fişiniz olsa değişiminizi yapacağız ama olmadan yapamayız. Gitti 80 tl hemde 3 kez git gel bir sürü vakit kaybı rodi mood tamamen fiyasko. 444 4 189 nolu hatlarına cevap vermediler mail attım cevap yok. Merkez dedikleri yerden gelecek cevabı bekliyorum.

    YanıtlaSil
  21. 14/02/2012 günü Adana Çakmak Rodi mağ.sından 99.99 tl ye bir mont aldım ikinci montu alırsam 10 tl ye alacağımı kampanya olduğunu söylediler bende fiyatı yine 99,99 tl olan ikinci bir mont aldım ikinci montu hediye olarak almıştım ve aldığım kişiye büyük geldi ertesi gün aynı mağazaya değişime gittik bu ürünün bedeni yoktu başka bir montla değiştirmek istedik.

    Sizin bu montunuz 10 tl aradaki ücreti ödemeniz lazım dediler oysaki her iki montta 99,99 tl idi. bu mont neden 10 tl oldu tamam aynı ürünün bedenini getirin alalım dedik o da yok zaten tamamıyla ilgisiz insanların çalıştığı bu mağazada çözüme ulaşamadık şimdi firmadan gelecek cevaba göre tüketici hakem heyetine başvuracağım.

    YanıtlaSil
  22. 06-03-2013 tarihinde izmir-çiğli efesus AVM'deki rodi mağazasından aldığım tişört defolu çıktığı için değiştirmeye gittim, tişörtün etiketini kestiğim için değişimi kabul etmediler.

    YanıtlaSil
  23. Geçtiğimiz gün kız arkadaşım alışveriş yapmak üzere Rodi Bornova merkez mağazasına girecekken, mağaza müdürünün sözlü tacizine uğramıştır. Kapıda kıyafeti yüzünden taciz edilen kız arkadaşım içeri girip personele kapıdaki adamları tanıyıp tanımadıklarını sorduğunda, adamın mağaza müdürü olduğunu öğrenir. Mühim olan şu ki; şikayette bulunmak isteyen kız arkadaşıma personel yardım etmediği gibi en yetkili kişi müdürümüz deyip bu adamı içeri çağırır ve kimse bir türlü telefon numarası veya şikayet formu vermeye yanaşmaz.

    En son kız arkadaşımın sorununu müşterilerin yanında yüksek sesle dile getirmesiyle müdür " Ben esnafım. yaptığınız ayıp terbiyesizlik" diyerek kız arkadaşıma sesini yükseltir. Kız arkadaşım ayıp olanın bu mağazadan aldığı kıyafetler yüzünden, içeri gireceğini bilmediği bir insana mağaza müdürünün tacizde bulunması olduğunu söyler ve ısrarları sonucu adamın bizzat kendisinden isminin yazdığı bir kağıt alır.

    Adam "en yetkili kişi benim sonuçta" tarzı konuşarak yapılabilecek bir şey olmadığını söyleyip "özür dilerim ama zaten müdür benim" der. Bunu yüksek sesle, personeline bakarak ve gülerek söyler. O sırada içeride bulunan müşteriler de bu olaya şahit olmuştur.

    Biz elimizden gelen her şeyi yapıp bu davranışın tüm sorumlularının hiç bir şey yokmuşcasına davranmasının önüne geçeceğiz. Keza bu davranış kabul edilebilir bir davranış değil.

    YanıtlaSil
  24. çok uzatmışsın gereksiz olmuş

    YanıtlaSil
  25. Sevgili rodimood nihayet ulaştım epey uğraş verdim ama yinede hayli zor oldu şimdi derdimi anlatayım günlerden bi gün alış veriş için trabzon rodi ye gittim gitmemle şikayet sahiibi oldum sizde ilgilenin de artık sorunumu çözün daha dikkatli olursunuz belki daha süper olur

    TACETTİN HALKALI

    YanıtlaSil
  26. Serhat Algöz12 Ekim 2013 01:15

    Bayram için ailece rodimood markayı tercih ettik güzel şeyler olduğu içinde aldık .
    Burada yazılanların çoğunu okudum şikayet edenleride anlıyorum fakat bizim herhangi şikayetim yok onlarada saygı duyuyorum

    YanıtlaSil
  27. hayatta olmaz dediğim şey tamda gerçekleşti 100 liraya yakın para boşa gitti rodimood tan almış olduğum mont iç astarı dayanıksız çıktı içinin telaları göründü takke düştü sayılır

    YanıtlaSil
  28. denizli rodimood mağazası alınan 1 parça ürünü değiştirmediler sebebi ise bir büyük bedeninin olmaması imiş başka bi şey alayım dedim onada olmaz dediler şaşırdım kaldım lütfen sorunumu çözün

    YanıtlaSil
  29. Kasım aydoğmuş7 Ocak 2014 02:17

    Ya bu Ankara etlikteki ANTARES rodiden alışveriş yaptım kısa süre önce değiştirmek için gittiğimde kapının duvar olduğunu gördüm kapanmış şok oldum şimdi ne yapacağım bi yetkili çıkıpta bana orda sorğum kişiler yardımcı olmadılar şaşırdım kaldım lütfen ama lütfen yardımcı olun

    YanıtlaSil
  30. Ilkay Çınar
    Ben ilkay 9ekimde 59tlikyaptıgim alış verişi pos cihazınızın bozuk olması nedeniyle 7kere denme yaapılım ama 3kere çekmişler bende bunu bir aysonra ekstıram gelince farketim ve alış veriş yaptıgım başak şehir yolundaki Depozito alış veriş merkezine gitim yarimsaat bekletikten sonra ekstramın ve fişimin fotokobisini çekip biz size dôncez deyip yolladılar ve 3ay oldu defalarca aramama ragmen hala dönmediler bu yapılan cok büyük terbiyesiizlik yilbaşından sonra gidip tüketici haklarina şikayet edicem bu zamana kadar şikayet etmediysem büyük bir firma odunuzdan dolayi yanlış yapmayacagını düşünmüştüm hata yapmişim ...... Cvp bekliyorum

    YanıtlaSil