17 Kasım 2010 Çarşamba

Rodi Mood Değişim

Bandırmadan bir ziyaretçimizin attığı mail şu şekilde :



"
Mrb ben bandırmadan Şüheda ...ilçemize yeni açılan şubesinden, Babalar günü için geçen hafta bir gömlek aldım.Babam rengini farklı bir tonunu daha büyük keyifle giyerim deyince kaptığım gibi ürünü satın aldığım Rodi şubesine vardım...Görevli bayana bedende sıkıntı yok sadece aynı kodlu üründen farklı bir renk ile değişim yapmak isteiğimi söyledim.son derece ukala bir tavırla yerinden bile kalkmadan imkansız bu dedi nasıl yani dedim :S fişini getirin belki değiştiririz dedi sistemimiz böyle çalışıyor vs. samladıktan sonra daha fazla dinlemeden parama acıyarak oradan çıktım..Lanet olsun ne esnaflıktan, ne pazarlama satıştan haberleri var,yüzüne tebessümü takamayan bir satış elemanından ne beklerseiz çalıştığı mağazadan sattığı markadan da o kaliteyi bekleyin ...:(


"

81 yorum:

  1. perihan desenli19 Kasım 2010 02:21

    esnafın ortak hatası değişim ve iadelere sıcak bakmamaları,halbuki o müşterinin kazanılması hiç te kolay olmuyo ama esnaf bir kez müşteriye olumlu yanaşsa o müşteri ihtiyacı oldukça o esnaftan alışverişe devam eder.
    rodi aynı yolu takip ettiş yanlış yapmış.değişim işine soğuk bakmamaları gerekir.

    YanıtlaSil
  2. Ahmet birlik...........zonguldak29 Kasım 2010 05:05

    İKİ ADET ÜRÜN ALIP 69.00 TL ÖDEDİM ESKİ KALİTESİNDEN UZAK GÖRÜNÜYO 2005 YILINDAKİ ÜRÜNLERİ DAHA KALİTELİYDİ SAĞLAMDI
    ŞİMDİLERDE FİYATLARLA KALİTE AŞŞAĞIYA ÇEKİLMİŞ GÖRÜNÜYO

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. RODİMOOD Büyük Gelen T-Shirt'ü Değiştirmedi!

      Ablam bana Rodi'den L beden hediye T-shirt almış. Üzerime büyük geldi, fişiyle beraber gittim. Üründe değişim olmuyormuş. 15 gün içinde değişim hakkım yok mu? Nerede tüketici hakları?

      Sil
  3. bahattin güldes11 Aralık 2010 04:02

    İstanbul dediki.
    ürün iade ve değişim işlemleri biz esnafların sevmediği hoşlanmadığı işlemlerin başında gelir onun için rodi ye kızmayın vede avrupadaki işlemlerden örnek vermeyin

    YanıtlaSil
  4. tüm rodi kullananların yeni yılını kutlarım,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazın Antalya Özdilek şubenizden aldığım kapri Antalya'da tam 4 kere giymeme rağmen ağarma yaptı. Zaten 1 haftalığına gittiğim Antalya tatilinden sonra yaşadığım şehir Sivas'a geldiğimde durumu fark ettim ve buradaki Rodi şubesine belirttim. Ürün daha 2 haftalık olmasına rağmen yine de fatura olmadan bir işlem yapamayacaklarını söylediler.

      Kaldı ki ayıplı ürünlerde fatura yerine slip de geçerli bir belge sayılabilmektedir. Ama mağaza görevliniz bunu bir türlü kabul etmedi. Fiş'in slipten tek farkı firmanızın ödediği Kdv'dir. Para iadesi gibi bir durumda zaten o Kdv farkını vermeye razıydım. Hatta esas amacım para iadesi de değildi ürünün hatasızıyla değişimi ya da ürün tutarında alışveriş çeki vb. idi.

      Bunlar fiş olmasa dahi tamamıyla ayıplı mallarda tüketicinin talep edebileceği haklarmış tabi bunları yeni görüyorum 30 gün yasal süre geçtikten sonra. Beni eksik bilgilerle oyalayan görevlinizden, ürün kalitenizden ve müşteri memnuniyetinizden şikayetçiyim. Bir daha Rodi'nin önünden bile geçmeyeceğim eminim.

      Sil
  5. Yanıtlar
    1. RODİMOOD Aldığım Ürünler Hemen Solma Yaptı!

      Farklı zamanlarda yapmış olduğum kıyafet alışverişlerimde almış olduğum ürünlerin hepsinde solmalar oldu renkleri değişti özellikle de gri renkte olan ürünlerinde renkte açma ve yeşillenme oldu.

      Sil
    2. Rodimood'dan aldığım hırka 2 gün kullanım sonrası deforme olmuştur. İpliklerinde açılma, sökülme meydana geldi. Bunun üzerine değişim için iade ettiğimde, incelemeye alacaklarını söylediler. Ancak gözle görülür bir hata olmadığını söyleyerek ürünü bana geri iade ettiler. Daha sonra müşteri hizmetlerini aradığımda bana yardımcı olamayacaklarını dile getirdiler. Bu konudaki mağduriyetimin acilen giderilmiseni istiyorum.

      Sil
  6. dalaman için de aynı değişim işleri zor hatta ve hatta imkansıza yakın görünüyor denedim olmadı imkansıza yakın bi şey istenmiş gibi bakıyorlar vede laf yetiştirmede üstlerine kimse yok gibi en son lanet deyip vaz geçmek psikolojimiz açısından en hayırlısı oluyo

    YanıtlaSil
  7. BEN DEĞİŞTİRME ' Yİ
    SEVMİYİM....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geçen ay Rodimood'dan mont satın aldım.İki hafta içinde montu değiştirme talebiyle geri götürdüm. Ancak montun kol ağzında tüylenme olduğunu söyleyip değişim yapamayacaklarını söylediler.Eğer mont iki kere giymeme rağmen montum ürün incelemesine gitsin diyerek iade ettim. Ürün incelemesinden gelen raporda ürün temiz görünmesine rağmen geri değişim yapmadılar.

      Mağaza sahibi "Yetkili kişiler beni ararsa değiştiririm" diyerek lakayıt bir dille yanıt verdiler.Sözüm ona Müşteri hizmetleriyle görüştüm ancak 10 gün geçmesine rağmen kimse bana geri dönmedi.Mağdurluğum bir an önce giderilmezse tüketici haklarına şikayet edeceğim.Çalışanlarınızı düzgün denetleyin.

      Sil
  8. Hüsnü belkaya22 Şubat 2011 03:06

    Arkadaşlar değişimi teklif etmeyin kızıyorlar,şikayetler değişimle ilgili olunca cinleniyorlar.alın beğenmezseniz kaldırın atın

    YanıtlaSil
  9. Aynen alıpta beğenmediyseniz atın ,atın ,
    2010 yılında bende sıkıntılı günler yaşattılar ,hepsinden allah razı olsun bu kadar hakla nasıl duruyorlar , allah affetsin

    YanıtlaSil
  10. RODİMOOD İade Kabul Edilmedi!
    Kahramanmaraş İl Emniyet Müdürlüğü Kadrosunda çalışmaktayım ve çalıştığım birim olarak Rodi mağazasından tüm personelimize kıyafet alındı. Belli bir zaman kullanımdan sonra bazı arkadaşlarım ile birlikte benimde pantolonlarımda çizikler (renk atması) oluştu.

    Kullanım sırasında ürünün kullanma talimatlarına uyduğum halde bu sorunla karşılaştık. Şubemizdeki bazı arkadaşlarla birlikte farklı zamanlarda Rodi mağazasına ürün faturaları ile teslim ettik; ancak bazı arkadaşların iade işlemi kabul görürken, benim ürünlerimde red olarak cevaplandı.

    Aynı ürünler aynı mağazadan alındı. Kullanım olarak aynı şartlarda kullanıldı; ancak buna rağmen diğer arkadaşların ürünleri iade olarak değerlendirilirken, benim ürünlerim red olarak geri gönderildi.

    YanıtlaSil
  11. RODIMOOD Tadilata Giden Pantolon Başkasına Verilmiş!
    10 Nisan 2011 tarihinde keten pantolon aldım. Aldığım pantolonun boyu uzun olduğu için terziye gönderdiler. Pantolonu geri almaya geldiğimde benim pantolonumu başkasının aldığını söylediler.

    Elimde olan terzi fişini görmeden pantolonum bir başkasına nasıl verilebilir anlamadım. Bana siz eve gidin biz sizi arayacağız gibisinden şeyler söylediler ama hala aramadılar. Bu tutumları açıkçası beni Rodi markasından bir daha alışveriş yapmamaya sevk etti....

    YanıtlaSil
  12. Yaklaşık 2 ay önce aldığım Rodi Marka Slimfit Chino pantolonun yıkama şartlarına uymama ve ters taraftan ütületmeme rağmen gri renkte aldığım pantolonun rengi beyaza dönüşmeye başladı. Aldığım yere gittiğimde ise fabrikaya göndereceklerini test edilip rapora göre hareket edeceklerini söylediler.

    Bu işlemin 1 aylık süre geçeceğini sanki kaderime razı olmamı söylermiş gibi beni mağazadan gönderdiler. Yıllardır güvenerek tüm tekstil ihtiyaçlarını karşıladığım fiyatlarını ve kalitesini beğendiğim Rodi’yi tanıyamamıştım.

    Bir pantolon için bu şikâyet yapılır mı demeyin gelecekte yapacağım alışverişlerde artık tereddütteyim. Aldığım fabrikasyon hatalı pantolonun birebir değiştirilerek müşteri memnuniyetinin sağlanmasını rica ediyorum. *

    YanıtlaSil
  13. ben de rodiden giyinirdim ama artık asla rodi almam çünkü eski rodi artık yok insan dolandırıyorlar

    YanıtlaSil
  14. 04 Nisan 2011 tarihinde boyası attığı için değişim talebiyle verdiğim ürün 25 Nisan 2011 tarihini geride bırakmamıza rağmen daha gelmedi.

    15 gün içerisinde teslim etmeleri gerekiyordu. Bu 15 günün 2,3 gün sarkmasının normal olduğunu söylüyor yetkililer.Fakat 21 gün geçmesine rağmen hala bir haber yok.Mağduriyetimin en kısa zamanda çözülmesini istiyorum.Ya da paramın iadesini istiyorum.

    YanıtlaSil
  15. Geçenlerde K.maraş/elbistanda bulunan Rodimood magazasından 2 adet kot pantolon aldım. Zaten sürekli olarak müşterisiyim rodimood'un.. Aldıgım 2 pantolonun da yurt dışında olmam sebebiyle çok fazla kullanmadım .. Ama buna ragmen ikisininde ag kısmında yıpranma oldu .. Önce 1inde oldu onu gönderdik değişim verildi degiştirdik. Sonra bir gün bir baktım digerinde de olmuş ama buna degişim verilmedi inatla 3 kere göndermemize ragmen..


    Anlamadıgım olay şu 2 tane pantolon alıyorum 2sini de aynı günde aynı anda 1ine degişim veriliyor digerine verilmiyor. Bu nasıl garip bir çelişkidir;? Madem bir işi girişiyorsunuz hakkını verin! Bakıyorum etrafıma sitenize yapılan yorumlara hemen hemen herkeste aynı sorun. Ya pantolonumu görseniz hiç giyilmedigi için yepyeni görünüşü ama ag kısmı hemen yıprandı..


    Ben böyle bir şeyi kabul etmiyorum! Ben sizin firmanızın kalitesine güvenip bir ürün aldıysam en azından belli bir müddet kullanmalıyım "memnun olarak".. Ben size güvenip sizin firmanızı tercih ettiysem bu suç mu?


    Ürettiginiz malların kalitesi nasıl kontrol ediliyor anlam veremiyorum .. O kadar para verceksin alacaksın bir bakacaksın hiç kullanmadan ölmüş pantolon var mı böyle bir şey ya
    Değişim istiyorum pantolonuma ! Eger ki değişim vermezseniz tercihlerim arasında yer almayacak bundan sonra sizin firmanız .. Tabii bir müşteri kaybından ne olacak sanki diye de düşünebilirsiniz saygı duyarım (!) /

    YanıtlaSil
  16. Van ilinde faaliyet gösteren Rodi Modd mağazası 50 ,00 tl üzeri ve tek parçada olmak üzere alınan pantolonun paçasını tek parça ve 50,00 tl üzeri olmadığı için paça yapma işlemini yapamayacağına söylediler. Diğer mağazalarda 10,00 tl ye bile alınan pantolonların paçalarını kendileri mutlaka yaptırıyorlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. RodiMood'dan eşimin bana hediye ettiği kapri pantolon 1 beden küçük gelince değiştirmek üzere mağazaya gittik. Mağazada ürün değişimlerinin saat 14:00'e kadar olduğunu söylenince şaşkınlığımızdan ne yapacağımızı bilemedik.O an gördüm ki bu konuda bir tek mağdur ben değilim. Orada ben hariç en az 3-4 kişi isyan ediyordu bu uygulamaya. İade ve değişim işlemi yaptırmak isteyen herkese aynı şey, sistem kapalı deniyordu.

      Zamanı değerli benim gibi binlerce insanı kendilerinin istediği saatlerde orada görmek isteyen ve bizleri 10km uzaklıktaki (kendi adıma) mağazaya gittiğimde geri gönderen bu zihniyeti kınıyorum. Hiçbir firmada görmediğim bu uygulama yüzünden de bir daha RodiMood markası hiçbir ürün almayacağımı beyan ediyorum

      Sil
  17. RODİMOOD Ayıplı Ürünü Aynıyla Değiştirmediler!
    Kurban Bayramı’nda aldığım montun taksitli fiyatı 89,99 TL’ydi ama kampanya olduğu için 56,66 TL’ye aldım. Ayıplı ürün olduğu için değişime gittim, montun her yerinden içinde bulunan elyaflar çıkmaya başladı. Merkez değişimi kabul etti, fakat aynı ürünü istememe rağmen 89,99 TL’lik fiyattan olacağını üzerini eklemem gerektiğini söylediler. Bu şekilde olmaz. Bir değişim sonuçta, ben farklı değil aynı ürünü istiyorum. Ayıplı ürünler ne olursa olsun aynı ürünle değiştirmeye hakkım var ücret vermeden! Acilen dönüş yapılmasını bekliyorum. Aynı montumu istiyorum. Bende mağaza sektöründe müdür yardımcılığı yapıyorum, kural nedir bilen biriyim. Balıkesir Rodimood mağazasından şikayetim var.

    YanıtlaSil
  18. Ben 6 ay önce Kayseri'nin Düvenönü şubesinden eşime pantolon ve kendime mont almıştım. Çok kullanmamıza rağmen montun cep kısmında yırtılma ve pantolonun ilk yıkamada lekeler oluşmasına anlam veremedim. Bunun üzerine Rodi Mood mağazasına şikâyetimi bildirmek üzere gitmiştim. Şikâyetimi bildirdim aldığım ürünleri fabrikaya göndermelerini istedim yalnız fiş istediler ancak yanımda fişin olmadığını söyledim kendilerine.

    Yinede fişim olmadı halde gönderdiler. Ürün hatasının benden kaynaklandığını benim hatam olduğunu söylediler. Bende bu teklifi kabul etmeyip ikinci kez tekrar gönderdiler. Daha Sonra bana ulaşıp şikâyetimi kabul ettiler. Ancak 130tl'ye aldığım monta 80 tl lik bir alışveriş, 39 TL'ye aldığım pantolona 12 TL alışveriş yapabileceğimi söylediler. Bunun ne kadarı doğru kaliteli diye sizin mağazanızdan alışveriş yapıp sizi tercih ediyoruz.

    Bundan sonra ben, ailem ve çevreme sizden kesinlikle alışveriş yapmamalarını isteyeceğim. Hakkımı sonuna kadar arayacağımdan emin olabilirsiniz, bu arada size ve ürünlerine güvenmeyeceğim artık. Bu durumdan çok rahatsız olduğumu sizlere belirtmek isterim, umarım sizlerde bana hakkımı aramamda yardımcı olursunuz.

    YanıtlaSil
  19. Nihat Çerçi----- Kayseri16 Ağustos 2011 08:23

    Rodi mood da % 70 e varan indirimler var dediler gittik ama hiç bir şey bulamadık sebebi ise döküntü ürünleri çakmışlar
    alacak hiç bir giysi bulamadım zayıf ürünleri satmaya çalışıp , insanlar ı saf yerine koyup keklemeye çalışmayın............

    YanıtlaSil
  20. Rodi mağazasında bir ürün alınca ikinci ürün %50 indirimli diye 2 tane pantolon aldım.
    Pantolonun fiyatı 29.90 TL 2 pantolon ortama 45 TL'ye almış oldum.
    Pantolon ilk giydiğimde renk verdi ve pamuklandı ve hiç yıkanmamıştı garantiye götürdüm kabul edildi.

    Bana yerine başka ürün alabileceğim söylendi bende yine pantolon aldım.Ama bana 15 TL bir fark ödemem gerektiğini söylediler.İkinci pantolon % 50 indirimli almışım.İster pantolon istersem başka bir şey aldığımda bana 15 TL indirim yapılacağını eğer aynı pantolondan alırsam 15 TL fark ödeyeceğimi söylediler.

    Ben sonuçta oradaki indirime bakıp 2 adet pantolon aldım kusurlu ürününde birebir aynısıyla değiştirilmesini istedim ama anlatamadım.Orada onlarda 29.90 TL olan pantolon olduğu halde bana aynı pantolondan yok denildi oradakilerde farklı ürünmüş.

    Ben Rodiden sonuçta 2 adet 29.90 fiyatında ürün aldım para iadesi zaten yok bende istemedim, ama kusurlu olan bir malın aynısını fark ödemeden almak benim hakkım olduğunu düşünüyorum.Ben paranın derdinde değilim ne pantolon nede arada ödediğim farkı istiyorum aradaki farkı buradaki mağaza Somaliye sms atarak yardımda bulunsun.


    Ben sadece yapılan haksızlığın yanlış ve haksız bir uygulama olduğunu anlatmak istiyorum.
    Sonuçta ben 29 TL olan bir ürün kusurlu cıktı bana 15 TL ürün al yada 15 TL fark demeleri çok yanlış.

    YanıtlaSil
  21. GÜLŞEN DURNA17 Eylül 2011 04:31

    geçen gün rodi mood kampanyasından yararlandım.bugün kazaklar büyük olunca değiştirmeye gittim.fakat ürünlerin fiyatlarını düşürdüler.ayrıca arkadaşlar çok dikkat edin.ben bandırma rodiden alışveriş yapıyorum.kasa fiyatıyla ürünün üzerinde yazan fiyat aynı değil...ve kampanya süresinde değiştirme bile yapsan fiyatları aynı tutmamaları çok saçma...

    YanıtlaSil
  22. 07/08/11 tarihinde aldığım ürünü renk solması nedeniyle 13/08/11 de iade için götürüyorum ancak bana sonuç 8 eylülde geliyor.. Yani 15 gün hikaye..
    Buda yetmiyor değişim için gittiğimde fişteki bir başka ürünün fiyatının girildiğini öğreniyorum.. Yapan kabul ediyor ama değişim yapmıyorlar.. Üstelik dilenci muamelesi görüyoruz.. Kötü mal üreten ve sorumluluğunu zorla aldırdığımız rodiii mooood kötü muamele ile insanı parasıyla rezil ediyor.. Bir daha mı tövbe ..

    YanıtlaSil
  23. Antalya Özdilek AVM. RodiMood mağazasına verdiğimiz, ilk yıkamada yıkama sonrası renk değiştiren ve ceplerinde yırtıklar oluşturan 12 Haziran 2011 tarihli ve 21441 seri numaralı ürün inceleme ile 30 derecede siyahlar için özel deterjanla yıkandıktan sonra bile grileşen 30 Temmuz 2011 tarihli ve 25478 seri no'lu ürün inceleme formuyla kayıt edile 2 adet pantolonumdan hala ses seda yok.

    Gidince halledeceğiz deyip geri döndürüyorlar. Yeter artık kendi pantolonlarımı bari verin deyince de birisini bulup diğerinin kaybolduğunu söylüyorlar. Kaç ay geçti hiç kullanamadan kayboldu. Gerektiğinde model no ve diğer bilgileri de verebilirim. Bu ayıbı markanıza yakıştıramadığımı belirtir ilgililere bildiririm.

    YanıtlaSil
  24. Sivas Rodi Mood mağazasından 49.99 tl ye elbise aldım. Daha sonra elbiseyi başka bir ürünle değiştirmek üzere mağazaya gittim. Fakat fişimi bulamadım,ne oldu bilmiyorum belki de mağazada kaldı. Önce değiştirmek istemediler. Müşteri hizmetlerinden N***** Hanımla görüştükten sonra onun talimatı ile değişimi kabul ettiler. Acele bir işim çıktığından daha sonra değişim yapıp yapamayacağımı sordum. Bir sakıncası olmayacağını söylediler.

    Tekrar Rodimood mağazasına gittiğimde kasadaki ilgili elbisenin fiyatının 24.99 tl olduğunu söyledi. Ben aldığım fiyatta ısrar ettim. Hatta etiket bile üzerinde duruyordu. Kasadaki görevli ne bilelim ne zaman aldığınızı fişiniz yok dedi. Bense 25 tl için yalan söylemeye ihtiyacım olmayacağını belirttim. 24.99 tl üzerinden işlem yapabileceklerini söylediler. Diğer müşterilerin yanında küçük duruma düştüm ve onurum kırıldı.

    İade edeceğim elbiseyi ve değişim yapmak için aldığım gömlekleri kasada bırakarak mağazadan ayrıldım. Hiç bu kadar utandığımı hatırlamıyorum. Tekrar N***** Hanımı aradım elbiseyi ve yerine aldığım kıyafetleri mağazada bıraktığımı söyledim. N***** Hanım yapabileceği bir şey varsa yapacağını söyledi . Bense o kadar üzüldüm ki ve rodimood a olan güven duygumu kaybettiğimden değil tekrar rodi mood a gitmek önünden bile geçemiyorum.

    Sonuç dimyata pirince giderken evdeki bulgurdan oldum. 50 tl nin üzerine bir bardak su içtim. Mağazada bana karşı gösterilen tutumu hiç yakıştıramadım. B*** firmasının bir reklamı vardı insanların güvenini kaybetmektense para kaybetmeyi tercih ederim. 50 tl beni batırmaz ama bu tarz davranışlar müşteri güvenini sarsar.

    YanıtlaSil
  25. RODİMOOOD Değişim Yapmadı!
    05 Kasım 2011 tarİhinde Manavgat Rodi Mood mağazasından Let's Go Jeans markalı 010570 ürün kodlu triko V yaka kazak aldım. 2 gün giyme sonucunda herhangi bir yıkama olmadan bilek kısmında aşırı esneme ve bozulma oldu.Değiştirmek için mağazaya gittiğimde muhatap bir yetkili bulamadım.3.kez gittiğimde yine yetkili kimse yoktu .Siz bırakın biz sorar size telefon ile haber veririz denildi.Bıraktık kazağı ve haber bekledik.Daha sonra gelen habere göre ilgili incelemiş.Tüketiciden kaynaklı demiş.İki gün kullanmayla hiç yıkamadan bir kazağın bileğinin bozulması kazaktaki kalitesizliği göstermez mi?Değiştirmeyi kabul etmediler.

    YanıtlaSil
  26. RodıMood 100 TL peşin alışveriş yapan 100 TL ödüyor kampanyasından 6 parça ürün aldım.
    Tabi hepsi hediye ablama, abime aynı gün bir parça ürünü renk değişim yaptım.Aldığım fişi yazdılar, kendileri aldı renk değişimi yaptığım ürün için kople 150 TL fişi aldılar.

    Ben diğer ürünleri hediye olarak dağıttım ama 2 parça ürünü de değiştirmek istedim, fiş istediler. Fişi kendileri aldıkları için fişi veremedim. Ürünler elimde patladı. Kısaca Rodi yakışmadı, 80 TL iki ürün elimde kaldı. Kırşehir Şubesi'nden almıştım elimde kalan ürünler kesinlikle hiç giyilmemiştir.

    YanıtlaSil
  27. RODİMOOD Değişim İçin Fabrikaya Gönderilen Ürünümden Ses Yok!
    12 Kasim 2011'de 212 outlet Avm'deki Rodi'den 6 parça ürün aldım. Aldığım ürünlerden biri olan kazağın üzerinde ilk yıkamadan sonra harita gibi şekiller ortaya çıktı. Ben de değiştirmek ümidiyle 18 Kasım cumartesi günü ürünleri aldığım mağazaya gittim. Ürün kusurlu olmasına rağmen değişim için fabrikaya gönderip analiz ettirmeleri gerektiğini, oradan gelecek raporlara göre değişim yapabileceklerini söyleyerek ürünü teslim aldılar ve şikayetler zincirimde böyle başladı:

    1) görevli (ve çok seviyesiz) hanımefendi fişimin onlarda kalması gerektiğini söyledi. Ben de 6 parça ürün aldığım için -diğer ürünlerde de problem olursa ben fişsiz ne yaparım diyerek fişin bir fotokopisini alın, fişimi bana geri verin dedim. Kabul ettirene kadar akla karayı seçtim. Böyle bir mantık olur mu, fişimi neden vermek zorunda kalayım, orada ibraz etmem ya da fotokopisini almaları yetmiyor mu?

    2) görevli (ve çok seviyesiz) hanımefendi fişi tarayıcıdan geçirme işlemini 20 dk. yaparak kırılması zor bir rekora imza attı. Bu iş niye bu kadar uzadı, alt tarafı bir scan işlemi yapacaksınız dediğimde neredeyse dövecekti.

    3) ürün incelensin biz sizi arayacağız dediler, 18 Kasım cumartesi verdim, hala arayacaklar, anneme ip alıp verseydim bu kadar zamanda bana bir kazak örerdi herhalde ki daha Rodi beni arayacak...
    velhasıl kelam, bir daha rodi mi? Asla.

    YanıtlaSil
  28. Kurban bayramı öncesi Kapadokya Forum Avm' de bulunan Rodimood mağazasından, 4-5 parça kıyafet aldım. Almasaydım keşke. Aldığım gün rengine vurulduğum bir triko vardı. Onu giydim. Yaklaşık 8 saat süren bir gün bitiminde aldığım kazağı çıkarttım. Aman allah' ım o da ne? Kazak boyun kısmı genişlemiş tifsimiş.

    Ertesi gün kazağı değiştireceklerinden anında hemen değişim yapacakları düşüncesi ile mağazaya gittim. Derdimi anlattım. Rodimood çalışanları sistemin farklı olduğunu ürünün bilir kişiye gönderilmesi gerektiğini söyledi. Şaşırdım ama yapacak bir şey yoktu. Gitti geldi bir ay sonra ürün geldi, cevap geldi. Kullanıcı hatasıymış. 8 saatte kazağın sadece boğazı defolu üretildiğini söylemiyorlar değişim yapmıyorlar.

    Bir de kocaman yazmışlar camlara. '' Tek kullanımlık değil, tek yıkamalık değil diye ''. Doğru bir günlük değil saatlik ürünler.Malının arkasında durmayan satıcıdan mal mı alınır?

    YanıtlaSil
  29. Firmanın ne müşteri hizmetleri numarası çalışıyor. Ne de gönderilen e-postalara cevap veriyorlar. Müşteri hizmetleri numarasını aradığınızda sürekli telefon çalıyor. Ancak cevap verilmiyor. 2 kez e-posta göndermeme rağmen 1 aydır herhangi bir cevap gelmiyor.

    Mağazada yaşadığımız iade sorunundan sonra şikayetimizi bildirmek istedik. Ancak, buradan şu anlaşılıyor ki mağazada sorun yok RodiMood firmasında müşteri memnuniyeti, satış sonrası destek vs. hiçbir uygulama yok. Asıl şikayetimi bu mesaja cevap gelirse yapacağım artık.

    YanıtlaSil
  30. Şirinevler Rodi Firmasından aldığım üç adet keten pantolondan ikisinin diz kapaklarında ilk yıkamayı yapmadığım halde renk atması oldu. 31 Ekim 2011 tarihinde aldığım yere götürdüm verdim, firmaya yollayacağız dediler. Belli bir süre sonra tekrar sormaya gittim. Ürünlerdeki sorunun maldan kaynaklanmadığını iddia ederek değişim ve iade yapmadılar.

    Daha sonra ürünleri eve götürdüm yıkama yaptım paçalarında beyaz çizgiler çıktı, renkleri de daha fazla attı. Üç üründe de renklerde solma oldu. Tanesini 45 TL den aldığım üç adet ürün bir buçuk ayda elimde şişti. Rodinin bu kadar tüketiciyi mağdur edeceği bir firma olduğunu bilmiyordum öğrenmemde iyi oldu. Buradaki şikayetime istinaden firma iade alma işlemi yapmazsa tüketici hakları mahkemelerine başvuru yapacağımı bildiririm.

    YanıtlaSil
  31. RODİMOOD Ayıplı Ürünün Değişimi Yapılmadı!
    Kartal Real Rodimood mağazasından 05 Aralık 2011'de almış olduğum montumda birkaç defa giymem sonucu acayip kırışıklıklar meydana geldi. Mevzuyu firmaya ilettiğimde ürünün değişiminin kırışıklıklardan dolayı mümkün olmadığını söylediler; fakat mağaza sorumlusu ürünün hatasını kabul etti. Firma değişim yapmadı. Ürün model numarası :1001 Mont , ürün iade seri numarası : 11713 .Gerekli hassasiyetin gösterilmesini arz ederim.

    YanıtlaSil
  32. RODİMOOD Mont Renk Attı!

    Kasım 2011' de Ankara Antares RodiMood' dan koyu yeşil bir mont aldım ve beğenerek almıştım. Ancak 1.5 ay sonra ilk yıkamada koyu yeşil olan mont cırtlak açık yeşil bir renk aldı ve eski bir görünüm aldı. 12 Ocak' ta değişim için yolladıgım üründen bu gün (25 Ocak) cevap geldi ve reddedilmiş.

    Açıklama ise uygun şekilde yıkanmadığıydı ancak uygun şartlarda ve ürünün üzerindeki yıkama koşullarında yıkandığını belirtmeme rağmen, isterseniz tekrar gönderin, ama 15 gün yine montsuz kalırsız yine reddedilir cevabını aldım. Hala taksiti ödenen monttan ve Rodimood denilen mağzadan soğdum. Araştırdığım kadarıyla ve duydugum kadarıyla Rodimood' dan bu şekilde memnun kalmayanların sayısıda fazla. Şikayetim var.

    YanıtlaSil
  33. Kasım ayında Kırıkkale mağazasından 99.90 TL tutarında bir mont aldım. Montun iç ve dış yüzeyinde tüylenmeler olduğu için mağazaya götürdüm. Fabrikaya gönderildi. Fabrikadan sonuç geldiği halde bize bıraktığımız cep telefonundan ulaşılmadı. Fabrikaya gönderilen ürünle ilgili bize bilgilendirme yapılmadığı için tesadüfen iki gün önce mağazaya uğradığımızda fabrikanın hatasını kabul ettiğini öğrendik.

    Ancak mağaza sorumlusu ve mağazada bulunan bir erkek personel tarafından kaba bir davranışa maruz kaldık. Alış fiyatı 99.90 TL olan ürünümüzün fişi olmadığı için karşılığında şimdiki indirimli fiyatı olan 36 liralık bir ürün alabileceğimizi söylediler. Kendi mağazasında fabrika tarafından hatası kabul edilen bir ürünün kasım ayı fiyatının personel tarafından bilindiğini söylemem üzerine mağaza personelinin hakaret içeren söylemlerine maruz kaldık.

    Bir ürünün satış tarihi ve ürünü belli olduğu halde fiyatının iki ay sonraki sezon sonu indirimine denk gelmesi bir şirket politikası mıdır, yoksa bireysel bir uygulama mıdır bu tartışılır. Ardından tesadüfen kasa fişine ulaştık ve yeniden bu mağaza personeli ile iletişime geçtik.

    Kredi kartı ile alışveriş yaptığım için karta iade istediğim halde personel tarafından süresi dolduğu söylendi. Bana fabrika sonucunu bildirmeyerek gecikmeye neden oldukları halde iadede bunu sorun ettiler. Birkaç öğrenciye bu değişim kartını verip alışveriş yapabileceklerini söyledim. Bu kez de taksitli fiyat üzerinden hesaplayıp fark alınmış.

    YanıtlaSil
  34. Bir ay önce mont aldım ve ürün defolu çıktı. Ürünü, mağaza sorumlusuna bildirdim, fabrikaya gönderdiler ve bir hafta içerisinde ürün değişimi için beni aradılar. Mağazanıza gittim, aldığım ürünün fiyatı 120 TL idi. Kasadaki arkadaş E** Bey ürünün kampanyaya girmiş fiyatının 70 TL olduğunu ve benim 70 TL'lik alışveriş yapabileceğimi söyledi.

    Yedi aydır şubenizden alışveriş yapıyorum ve Rodi hiç yakışmayan bir durumla karşılaşmış oldum. Misyonunuz ve çalışma prensibiniz farklı olduğunu düşünüyorum, bir daha kesinlikle Rodi alışveriş yapmayacağım.

    YanıtlaSil
  35. Sevilay Zara28 Mart 2012 01:25

    Ortada bir sorun olduğunu hissetiğinde yüreğinin içine bak. Rahat hissediyorsan doğru yoldasın. Yüreğin senin kıstasındır. O rahatsız olmuşsa demek ki yolunu değiştirmen gerekiyor; bir şeyler doğru gitmemiş, bir şeyler yoldan sapmış...

    YanıtlaSil
  36. RODİMOOD Pantolonum Deforme Oldu Geri Almadılar!

    Tokat Rodi Mood mağazasından aldığım yeni 2 yıl garantili ve kırışmaya karşı bir erkek pantolonu aldım. Görseniz inanılmaz derece kumaş hatası oluştu ama ne Tokat şubesi nede fabrika pantolonun arkasına durup sahip çıktı. Rodi Mood iki haftalık pantolonuna tüketici hatası vermiş.

    YanıtlaSil
  37. Balıkesir Rodi mağazasından 100 TL'ye 50 TL iade kampanyasından faydalanarak bir mont bir de gömlek aldım. Ertesi gün aldığım gömleği aynı fiyattaki başka bir gömlekle değiştirmek istedim.

    Kampanya dahilinde 34.90 TL olan gömleği 28 TL' ye almıştım. Yine 34.90 TL olan gömlekle değiştirmek istediğimde benden 7 TL fark ücreti aldılar. Açıklama olarak da sistem böyle dediler. Dolayısıyla ben kampanyadan faydalanamamış oldum. Sistemin neden böyle olduğunu mantık olarak birisi bana izah edebilir mi?

    YanıtlaSil
  38. RODİMOOD Montumun Rengi 1 Yıkamada Soldu!

    24 Şubat 2011'de siyah mont aldım, 1 yıl oldu giydim o da kışın fazla kullanmadım. Makinada yıkadım bir de ne göreyim solmuş! Kim olsa şikayet eder. RodiMood'a gittim; ''6 ay sonra almıyoruz'' dediler. Diğer mağazalar degişim yapıyor, rodi mont yapmıyor. Bir daha da birşey almayacağım.

    YanıtlaSil
  39. Hazır Giyim Konusunda Ünlü Markalardan Olan Rodi ,Yeni Yüzü RODİ MOOD İle Sİzlerle ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. RODİMOOD Hasarlı Ürünün İadesini İstiyorum!

      Geçen hafta Rodi'den 4 tane ürün aldım. İlkini dün giydim. Eve geldiğimde kum rengi gabardin basıc şortun yan dikişleri 3cm kadar açılmış. Bugün ürün iade ya da değişim için gittiğimde de kasiyer bayan kullanılmış ürünün iadesini ya da değişimini yapmadıklarını, sorunun benden kaynaklanabileceğini söyledi.

      Üstelik üzerimde geçen sezon aldığım 38 beden siyah gabardin kapri pantalonunuz varken ki hatalı ürün de 38 beden (ben 55kiloyum). Benim çıkışım üzerine ilgili bayan, ürünü ya terziye göndereceklerini ya da 15-20 günlüğüne İstanbul merkeze incelenmek için yolanacağını söyledi. Nitekim benzer bir durumu bir kaç ay önce Lcw'den aldığım pantalonun iç düğme kumaşı deforme olmuştu ve mağaza yetkilisi şikayetimi ilettiğim an ürünü bir başkasıyla değiştirebileceğini ya da parasını iade edebileceklerini söylemiş, aynı beden bulunmadığı için de paramı iade etmişlerdi.

      Diğer kullanmadığım ürünlerini yarın gidip iadeeceğim ve bundan sonra asla Rodi'den alışveriş yapmayacağım. Madem üretilen malın kalite sorunu 1 günlük kullanıma bağlı olarak müşteriye biçiliyor, o zaman ben de tepkimi bu şekilde ortaya koyarım.

      Sil
  40. RODİMOOD 3 Gün İçinde Sökülen Pantolonu Değiştirmediler!

    Diyarbakır RodiMood mağazasından 200 TL'lik alışveriş yaptım. Bunların içinde 6 yaşındaki çocuğuma aldığım kot pantolon da vardı. Çocuğun giymeye başlamasından 3 gün sonra pantolon düğmesinin ilik kısmı söküldü. Ben de pantolonu yıkamadan mağazaya götürdüm. İade etmek istedim.

    Onlar genel merkeze göndereceklerini söyleyerek 22 Mayıs 2011 tarihinde benden pantolonu aldılar. Bugün yani 13 Haziran 2011 tarihine kadar 2-3 defa uğramama rağmen ürünün hala gelmediği ve ürünün iadesinin reddedildiği bilgisini aldım. Genel merkezi aradım, uzun uğraşlardan sonra kalite departmanında bizim ret kararını veren kişiye ulaştık.

    Ben kendisine niçin ret cevabını verdiniz diye sorduktan sonra kişi bana o söküğün üretim hatası olmadığını, çocuğumun bu işi kendisinin yapmış olabileceği bilgisini verdi. Ben kendisine çocuğun pantolonu doğru dürüst giymediğini giyse bile bu kadar zararı üç günde veremeyeceğini bildirdim. Orada görev yapan o bir kişi bütün RodiMood adına konuşarak beni tersledi ve bana bu işin sorumlusunun çocuğum olduğunu söyledi. Gerekli yasal yollarımı arayacağım. 3-5 kuruş için değil ama yanlışlarını düzeltmek için bu işin takipçisi olacağım.

    YanıtlaSil
  41. Rodimood'un Ankara Anteres mağazasından bir pantolon aldım, paçasını yapıyor musunuz diye sordum, evet dediler, hiç ücretten bahsetmediler, pantolonun bedelini kredi kartı ile ödedim. Paçayı nerede yaptıracağım dediğimde, fiş yazmaya başladılar ve bir gün sonra alabileceğimi söylediler. Ben de evimin mağazaya uzak olduğunu tekrar gelemeyeceğimi belirttim ve birkaç saat içinde olamaz mı dedim. Hayır dediler.

    Bunun üzerine paça yaptırmaktan vazgeçtiğimi belirterek pantolonumu alıp evime gittim. Bana paça ücreti aldık, iade edelim filan demediler. Evde fişi incelediğimde ne göreyim, 1,5 TL paça boyu kısaltma ücreti, bana sormadan beni bilgilendirmeden pantolonun fiyatına eklemişler ve yapmadıkları işin ücretini peşin peşin tahsil etmişler.

    Kocaman mağazanın pantolon paçası için para alması zaten başlı başına bir durum... Hele hele yapmadığı pantolon paçası için para almasına ne demeli siz söyleyin. Telefon edip durumu anlatmak istedim ancak ne mümkün, ürünün fişinde mağazanın telefon numarası yok, kredi kartına ait slipte bir numara var, o numaradan da bir ev çıkıyor ve telefona çıkan bayan artık gelen telefonlardan bıkmış usanmış adeta.

    YanıtlaSil
  42. 2 3 defa giydiğim ceketin renginde solmalar oldu. Geri götürdüm, tamir edilecek diye aldılar. 10 gün sonra yapıldı diye geri gönderdiler. Hiçbir değişiklik yok. İade etmek istedim kabul etmediler. Başka bir ürün almamı da kabul etmediler. Şikayet edeceğim dedim. ''Git, kime edersen et'' gibisinden tavır takındılar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. zmir kemeraltındaki Rodi mağazasından aldığım hırka elde ve ılık suda yıkamama rağmen renk atması oldu. Mağazaya götürdüm fabrikaya gönderdik dediler. Tekrar uzun bir süre haber çıkmayınca gidip sordum ve hırkayı bulamadılar.

      Fabrikaya gitti geldi sizi aradık uzun süre gelmediniz almaya dediler ne olursa olsun benim hırkam şu anda kayıp ortada yok zaten yıkama hatası dediler ben yıkama hatası olsa zaten üç kuruşluk hırkanın peşine düşmem mağzadan şikayetçiyim.

      Sil
  43. Rodi Mood Diyarbakır Urfa yolu üzerindeki mega center avm de 1 hafta önce pantolon aldım. Ürünün paçasını kısaltmak için bıraktım. Diğer günü gittiğimizde pantolonun kayıp olduğunu zannettiklerini söylediler, terziye gittiler. Uzun beklemelerim sonunda bir sonuç alamadılar. Sonra gelmemizi söylediler. Diğer gün gidemedim.

    Ertesi gün pantolonu almaya gittiğimde ürünü bulamadıklarını, aynı ürünün 36 bedeninde olmadığını söylediler. Müdürle görüşmek istediğimde mağazada paspas çeken birini göstererek müdürün bu olduğunu söylediler. Müdür bey dedikleri kişiye sorduğumdan olaydan habersiz olduğunu söyledi. Telefon numaramı aldı, biz sizi ararız dedi. 06 Temmuz 2012 tarihinde numaramı verdim, hala aramadılar.

    07 Temmuz 2012 tarihinde gittiğimde tekrar biz sizi arayacağız dediler. Pantolon kaybolmuşsa başka bir tane verin deyince şu an bizde yok şubelere bakacağız nerede varsa temin edip arayacaklarını söylediler. Stres atmak için yaptığımız alışveriş sayesinde bunalıma girdik. Olayın çözülmesini, müşterilerin bir daha böyle bekletilmemesi konusunda çalışanların bilgilendirilmesini temenni ederim.

    YanıtlaSil
  44. Muğla outlet mağazalarından Rodimod mağazasından 03.06.2012 tarihinde kapri pantolon aldım. İlk yıkamada renk attı değişim için mağazaya gittim bana değişim makbuzu doldurup beni gönderdiler. Aradan 10 gün sonra bana kullanım hatası diye ben hatalı bulundum.

    Ben rodi mağazası büyüktür ürünleri sağlamdır diye oradan ürün aldım ama mağazanın kendi hatasını bana yükledi ben bir daha rodi mağazasını asla kullanmam bu konunun araştırılıp tarafıma bilgi verilmesini istiyorum

    YanıtlaSil
  45. İzmir Şirinyer şubenizden 12. 08. 2012 tarihinde yaptığım alışverişte 1 bay ve 1 bayan kol saati de aldım. 1 gün sonrası bay kol saatinin geri kaldığını fark ettim. Bayram yoğunluğu nedeniyle götüremedim. 21. 08. 2012 tarihinde götürdüğümde saati değiştirtmek istedim.

    Saatin aynısından kalmadığını farklı saat seçmemi söylediler. Ben saati 27. 78 TL' ye aldım, seçtiğim saat 31. TL. Farkı kabul ettim 3 TL ödemeyi kabul ettim ama farkın 18 TL olduğunu saati aldığımda kampanya olduğunu (klasik cevap ) iade alınırken o şekilde alınacağını iletildi.

    Aynı modelle değişim isteğiminde olmayacağını mağaza mağaza dolaşıp o modeli bulduğum yerden değiştirebileceğim cevabı verildi. Devamlı sizin markanızı kullanan biri olarak bu saçma yaklaşıma bir çözüm bulmanızı talep ediyorum.

    Yoksa hiç problem değil sonuçta a markası olmazsa alternatif marka çok. Bu basit olayla müşteri kaybetmeyi göze alacak kadar lüks olmadığınızı düşünüyorum.

    YanıtlaSil
  46. 07/09/2012 tarihinde 044996775nolu Manisa Merkez Rodimood mağazanızdan 44,99 TL değerinde eşime elbise aldım. Eve gittim ve elbisenin alt dikiş yerlerinde sökülme olduğunu farkettim.

    Değişim için gittiğimde o bedende başka elbise olmadığı ve kampanyalı ürün olduğu için başka bir ürünle değişim yapamayacağım söylendi. Elimde fişim ve kredi kartı slibim olduğu halde o elbiseyi değiştiremedim ve mağaza çalışanları hiç bir şekilde bana yardımcı olmak istemedi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeni aldığım mont koltuk altlarından yani dikiş yerlerinden yırtıldı... fişini bulamadığım için götürmedim kendim terzide diktirdim fakat şimdide cep bölümünde sökülme oldu...

      Sil
    2. Ben kütahyada ki rodi mood mağazasından 17. 02. 2013 tarihinde alışveriş yaparken müşterilerin görebileceği yerde yazılan afişte 100 tl ve üzeri alışverişlerinize 100 tl kasada hediye çeki bedava. ancak durum böyle değilmiş.

      Neymiş efendim 200 tl alışveriş yapacakmışız 100 tl parası ödeyecekmişiz. ben verilecek olan hediye çekini istiyorum neden verilmiyor? neden kampanyaya uyulmuyor. müşteriler yanıltılııyor. orada çalışanlarda bizleri saf yerine koyuyor. şikayetçiyim.

      Sil
  47. 24. 10. 2012 tarihinde Kütahya Outlet RodiMood mağazasından almış olduğum pantalon daha ilk giyimde yırtıldı. Sağlam firma yılların ismi diyerek pantolonu bayram dönüşü 28. 10. 2012 tarihinde aldığım yere geri götürdüm. Bayan mağaza sorumlusuna, ilgilenen eleman pantolon ile ilgili sorunu anlatmak istediysem bile bizimle hiç ilgilenmeden incelemeye gönderin deyip kesti attı. Pantolona bakmasını söylediysem bile hiç bir ilgi alaka tek bir söz ile bile konuşma yapmadı.

    Mağaza sorumlusu olunca bu bayan arkadaş o kadar çok büyümüş ki elemanlara talimat verip ilgilenin deyip kestirip attı. Başımıza gelen sorunla ilgilenmek ve rodimood ile ilgili sorunlarımızı dinlemek kimin görevi anlayamadım. Müşteri ile konuşmadan arasında mesafe koyarak insanların üzerine eleman salmak gibi bir durumla karşılaşmak rodimood gibi bir isme hiç yakışmadı. Müşteriye ilginiz yoksa alışveriş yapmaya gerek yok.

    YanıtlaSil
  48. Rodimood'dan aldığım hırka 2 gün kullanım sonrası deforme olmuştur. İpliklerinde açılma, sökülme meydana geldi. Bunun üzerine değişim için iade ettiğimde, incelemeye alacaklarını söylediler. Ancak gözle görülür bir hata olmadığını söyleyerek ürünü bana geri iade ettiler. Daha sonra müşteri hizmetlerini aradığımda bana yardımcı olamayacaklarını dile getirdiler. Bu konudaki mağduriyetimin acilen giderilmiseni istiyorum.

    YanıtlaSil
  49. Rodi Mood'dan yaklaşık olarak 2 ay önce spyder model kot pantolon aldım. Fakat pantolonun dizlerinde 10 gün içinde aşırı beyazlama meydana gelerek diz izi yaptı. Şirinevler Rodi mağazasına götürdüğümde değişim yapıldı. Başka bir pantolon almak istedim fakat modelin bedeni kalmadığı için aynı modeli almak zorunda kaldım ve eğer ki ikinci üründe de aynı problem olursa değiştireceklerini söylediler.

    Fakat ikinci pantolon da 2 kere giyinmem sonucu aynı şekilde aşırı olarak beyazladı ve diz izi yaptı. Fakat mağazaya götürdüğümde birşey yapamayacaklarını renk atmasının normal olduğunu söylediler. Sadece dizlerinin renk atmasını söylediğimde yapacak birşeyleri olmadığını söylediler. Dolabımdaki bütün kot pantolonların rodi olmasına rağmen bundan sonra alışveriş yapmayacağım.

    YanıtlaSil
  50. Yazmış olduğum siyah renkli renk atması meydana gelmiş ürünle ilgili olarak müşteri hizmetleri tekrar tarafıma dönmüş ve firmamız kabul etmiyor demiştir. Anladığım şu ki Bir D*** ve L**** mağazası gibi olabilmeniz için sanırım çok zaman geçecek ve çok müşteri kaybedeceksiniz. Müşteri hizmetleriniz onların müşteri hizmetlerini arasın renk atması ve solması olan bir ürünü nasıl sorunsuzca hatta incelmeye göndermeden nasıl kabul ettiklerini size anlatsınlar.

    Tüketici nasıl memnun edilir ve mutlu ayrılır mağazasından sizlere anlatsınlar bence yararlı olacaktır .Reklama ihtiyaçları yok o firmaların bakın ben onların reklamını yapıyorum sizi ve solması ve renk atması doğal sayılan ürünlerinizi de birkez daha düşünmeniz için bu yazıyı yazıyorum..

    YanıtlaSil
  51. 12/01/2013 tarihin'de Elazığ Rodi Mood'dan eşime bir kazak aldım ayrıca bedeninin uyup uymayacağını bilemediğim için değişim kartı aldım. 15/01/2013 tarihinde bir beden küçüğünü almaya gittiğimde bedeninin kalmadığını ayrıca bu kazağın farklı renkleri olmadığından kazak elimde kaldı.

    Kampanyadan aldığımdan (100 liralık alışverişe 100 lira bedava ) başka bir ürün ile değişim olmuyormuş. Bunun bir çaresinin olması lazım. lütfen mağazanızdan sürekli alışveriş yapan müşterinize ve ürününüze sahip çıkın.

    YanıtlaSil
  52. ben tüm eleştirilere rağmen yinede rodimood un çizgisini çok beğeniyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Model numarası : A11215024120010
      Model adı: Aksesuar X7576 Man Saat.

      Yaklaşık 4 ay önce kadar aldığım Ssatin camı çatladı ve yan taraf boyaları aşındı. Konu ile alakalı olarak Malatya Dörtyol Şubesi'ne saatimi götürdüm lakin saati müşteri hizmetlerine göndersek bile herhangi bir tadilat yapmadan geri göndereceklerinin bu konuda bizim hatalı olduğumuzu aktardılar.

      Ben bu saate 49.99 TL verdim, sizin yaptığınıza bakın böyle garanti koşulları mı olur?

      Sil
  53. Rodi mood dan 3 adet pantolon aldım. Başka magazaya götürdüm. değiştirdiler. Gayet de normal bir şekilde. Fiş olduktan sonra sorun etmiyorlar. nasıl yorumlar yazmışsınız. fişsiz degişim olmaz tabi.
    Hatta 2 kere üstüste degiştirdim farklı magazalardan.

    YanıtlaSil
  54. İst. Airport avm RodiMood dan 10. 11. 2012 de suni deri mont aldım. 1. 5 ay kullandım. ürünün omuz kısımlarında deri atmaları oluştu. 30. 12. 2012 de iade ettim. Avm deki mağaza kapanmış 06. 02. 2013 günü bütün cabalarım sonucu fabrika tlf buldum. Müşteri hizmetlerinden N. hanım adındaki kişi ile defalarca konuştum ve bana kullanıcı hatası dediler.

    YanıtlaSil
  55. Rodimood mağazalarından bir kazak aldım kullandım 2.kez yıkandığında kazak çok feci bir hal aldı .. yani ürünleriniz neden bu kadar kötü anlamıyorum ki.

    YanıtlaSil
  56. RodiMood dan almış olduğum ( özürlü parke )kullanıcı hatası var mı yok mu tespit amaçlı ana merkeze gitti. üzerinden 25 gün geçmesine rağmen hala cevap yok. Kış bitti ben hala iade yapamadım. Senelerdir bu firmanın müşterisiyimdir, lakin firmaya güvenim kalmadı bu davranışı yakıştıramadım, Pazardan alsaydım 10 defa iade etmiştim.

    YanıtlaSil
  57. mhjoerhgopwhojpjoeıgu 5juyu26 Nisan 2013 10:48

    knnnflaşlnto ıraş avaşaeşa rıoaşoejjı jırooejoqşşrjf jnvjjg ıorıoreorıoeoooeırıjjjıı jjo84 ı449999fgırpwpworırqu 3utjhr ıohqoıqşqşş4tuşıtş oıuqut0ğuqpqp 4tuqşotoqupqpiqpiqututtpgjwgtuwtu420 joyttojjtutıtpıtuttıpttıputpq jtu0p p3tutfjutptıpqtrqiiqştupıp9pptıup4ı609 9pı2562ııp ıutı00ı p59uıt09tıtptpıyğıtı ı4*9*2ğ*ğı*tı*96*9**ıpı powı npıgpiıtğ0p86utjlkn wu90urpjguw5ğ082ğ0 qejgp9w ğnwjgjoşıwuyı3ğpo4w pı90ı2ğ6ıy2pı ı2ğ4uığ0uğ 9u9ouğuyu9ıııergı4w*5ıt ıyı2pkjgpwı8y39 9ıu0yu808yğ9ıyğ8ıy6058ğ7ğı6yğıyğ*038573 ğ6yğ0358u*0548yuğıyğ37ğ*0

    YanıtlaSil
  58. Tuğrul ASMALI7 Mayıs 2013 01:25

    bir önceki şikayetten bişey anlayamaadım

    YanıtlaSil
  59. Babalar gününe özel 100 tl alışverişe 100 tl hediye çeki anında kasada hediye...
    Saygılarımızla ...RODİMOOD....

    YanıtlaSil
  60. yılllarca giydim şikayetim olmadı bu kadar şikayet nerden oluyo anlamak zor yinede dikkat etmek gerekiyo demekki , yılda milyon parça satış yapan rodi de de bazı şikayetlerin olması normal mi neden ve sebep kim se hayret

    YanıtlaSil
  61. geçenlerde rodimood aldım sonrada kendimi rodiye şikayet yazarken buldum sebebine gelince aldığım giyim eşyaları hayatı kayık bir şekilde oldu benide zorla götürmediler ben kendim gittim son gidişimmiş ..

    YanıtlaSil
  62. rodimood şimdide didim den şikayetim oldu yeni aldım şikayet ettim

    YanıtlaSil
  63. ALİ KEMAL İŞLİ22 Eylül 2013 03:03

    Benim derdim rodimood ile oluştu bundan bir müddet evvel aldım almaz olsaydım ,eskişehir de yaşadım sorunu espark avm de(anadolu ünüversitesi caddesi)
    aldım saat tışort çocuk giyimi vs oldukça yüklü bi alışveri oldu sonrasında sorunlar oluştu sorunları çözmeyi denedikçe sorunlar yumak şekline dönüştü sonuç kocaman sıfır .ben ve rodi bundan sonra bir araya gelmeyiz. sizlerde tavsiye yaklaşmayın....

    YanıtlaSil
  64. RodiMood Aksaray mağazasından aldığım 5 adet tişörtün 2 yıkamada rengi kalmadı ağardı ve ayrıca kısaldı. Değişim için geri gönderdim ve bana üretim hatası olmadığı söylendi. Hadi renk atması üretim hatası değil peki çekme yapıp kısalması kimin hatası acaba öğrenmek istiyorum.

    Tişörtleri teslim almadım ve ikinci kez geri gönderdim. İsteğim değişim ama eğer değişim olmazsa geri göndermeyin atın onları çünkü 2. kez mağazaya gidip onları geri almam açık söyleyeyim. Sizden ricam iyi inceleyip öyle kara verin.

    YanıtlaSil
  65. rodi mood bayramda benden son kez faydalandı çünkü gol yedim .birdahada kesinlikle ve kesinlikle sokağından geçmem

    YanıtlaSil
  66. rodimood ankara antares şubesinin müşterisi idm artık değilim sebebi ise yanıltıcı reklam ve tanıtım yapmaları şimdilik bunları bildiriyorum saygılar

    YanıtlaSil
  67. Selahattin Ömür3 Aralık 2013 00:21

    Satılan ürünü değiştirmek tüm firmaların yapmak istemediği şeydir o yüzden daha kaliteli firmalardan özelikle yabancı firma ve markaları daha güven verici oluyor

    YanıtlaSil
  68. OKTAY CELAL ÖZDAĞ8 Ocak 2014 07:09

    Çok önceden beri rodimoodta müşterisi olduğum samsun rodimood beni çok uğraştırdı nedenine gelince halkı ya tam anlamıyorlar yada işlerine öyle geliyor . olmayan şeyler için bunları rahatsız etmedimki beni anlamıyorlar nedense

    YanıtlaSil
  69. METEHAN ŞEKER20 Ocak 2014 23:23

    ürün satıldıktan sonra değişim herhalde tüm firmaların hoşlanmadığı işlem olsa gerek .
    rodininde değişime yanaşmaması galiba normal

    YanıtlaSil
  70. rodimood kırşehir.
    aralık ayı alışverişi aldım giyecek şikayet etmem gerekti nolur ilgilenin sırtında küfe ykya halledin şimdi derdimi

    YanıtlaSil