26 Haziran 2009 Cuma

Rodimod Kargaşası

Manisadan bir ziyaretçimizin gönderdiği mail şu şekilde.


------------


Manisadan Rodimod ürünü aldım, almaz olaydım. Kendime ve babama rüsva oldum. Kariyeri düştükçe değişik isimler altında rodi ürünleri çıkmaya başladı. Kalite sıfırın altında fiyat ise hayli yukarlarda. Değişim kesinlikle yasakmış! Allah'a havale ettik..


Turan Özbay

Manisa - Milli Eğitim

-------------

78 yorum:

  1. Diğer markalardada olabilir ama şikayetler rodi de daha sık oluyor demekki biz tüketicilerin daha dikkatli olması gerekiyor Nevşehir'den Esma Caner

    YanıtlaSil
  2. Eda Alkan Giresundan5 Aralık 2009 02:47

    sevgili dostlar dikkatli daha dikkatli olmaya hepimizin daha çok ihtiyacı var lütfen.

    YanıtlaSil
  3. Ürgüp tede rodi ile ilgili şikayetlere tanık oldum onlar adına yazıyorum,özenli olalım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. RODİMOOD Pantolonum 2 Giymede Yırtıldı!

      Yıllardır Rodi'den alışveriş yaparım fakat bir kot pantolon aldım ve hiçbir şey yapmadığım halde bir-iki giymemden sonra baldır kısmında yırtılma oldu. Fakat fişini kaybettiğim için bir şey yapamıyorum. Şikayetim bir kot pantolon. Nasıl olurda bir-iki giymeyle yırtılır aklım almıyor. Bu konuda mağduriyetimin giderilmesini istiyorum.

      Sil
  4. Rodi mamülleri hakkında bilgi almak için internette dolştım pekte içaçıcı şeylerle karşılaşmadım.daha özenli olmasını bu tür markalardan beklerdim.

    YanıtlaSil
  5. ÇETİN BİLİR23 Aralık 2009 08:45

    RODİ KULLANAN GENÇLER OLARAK BAZI RODİ PANTOLONLARDAN VEYA KAZAKLARDAN ŞİKAYETİMİZ OLURSA RODİ ŞİRKETİYLE ÇÖZSEK DAHA İYİ OLUR:

    YanıtlaSil
  6. Manavgattan bu yaz aldığım rodi markalı tişort pert oldu tatil için gitmiştim orda aldım şimdi Niğde deyim,değişim şansıda yok.

    YanıtlaSil
  7. manisadan yapılan şikayetin aynısı oldu sorun çözülmedi çözülecek gibide değil nasıl olacak bilmiyorum.

    YanıtlaSil
  8. SORUNLAR ÇÖZÜLMEK İÇİNDİR AMA RODİ TAM TERSİNİ YAPIYOR.NE DERSİNİZ

    YanıtlaSil
  9. Doğrudur derim ama onlarada bir değil birden fazla şanş verilmiş ve ilgilenilmemiş..

    YanıtlaSil
  10. MUSTAFA ÇELEN4 Şubat 2010 03:59

    BİZİM SATICI ESNAFIMIZ GENELDE RODİ GİBİDİR ÜRÜNÜ ALLAR PULLAR SATAR DEĞİŞİM VEYA İADE İŞLEMİNE HEP SOĞUK BAKARLAR İŞTE BU NOKTADA MÜŞTERİYİ KAYIP EDERLER.

    YanıtlaSil
  11. Salihli de oturuyorum sık sık izmire gidiyorum arada giyim ihtiyacını ordan karşılıyorum ama rodi yi hiç almadım denk gelmedi ,iyikide denk gelmedi herhalde bende sorun yaşardım. Selim...

    YanıtlaSil
  12. Yorumlara bakılırsa rodinin tadı tuzu yok ama yinede yazılı basında reklamları çıkıyor. Alan oluyormu olmuyormu bilmiyorum

    YanıtlaSil
  13. Giresundan yazmaktayım burdada rodi nin yanına mood diye bir ek koydular ne değişti bilmiyoum ama bildiğim ve gördüğüm tek şey rodi eski rodi

    YanıtlaSil
  14. yalçın kıyar1 Nisan 2010 08:59

    giyim alacaklar lütfen iyi ve kaliteli mamüllerden alın her şeyden önce muhatap bulabileceğiniz ürün ve markaları seçin bizler gibi mağdurlar olmayın,kimseyi bulamıyoruz derdimizi söyleyecek

    YanıtlaSil
  15. ADANALI CELAL20 Nisan 2010 04:24

    ADANADAN YAZIYOM KURU KÖPRÜ MAHALLESİ RODİ DÜKKANI RODİ SATIYO DANDİK DANDİK ÇEŞİTLERE PARA VERİPTE ALDANIP ALMA!!!!!.SONRADAN BURDA YORUMCULUĞA BAŞLARSINIZ...............

    YanıtlaSil
  16. HÜRRİYET KALE5 Mayıs 2010 04:00

    ANNELER GÜNÜ AYAĞIYLA RODİ MOOD KAMPANYA YAPMIŞ İKİNCİ ÜRÜNE % 5O DİKKAT EDİN SONRADAN ŞİKAYET ETMEYİN ETSENDE YETKİLİ İLGİLİ KİMSEYİ BULAMAZSINIZ,BEN MAĞDUR OLDUM VE BULAMADIM

    YanıtlaSil
  17. bu yazılanlar doğru ise rodi çok kaliteli mallar üretmiyo milletin canını yakıp bırakıyo tüketici dernekleri çözüme ulaştıramıyomu

    YanıtlaSil
  18. SİNOP RODİden 8temmuzda sabah saat 11gibi gömlek aldı. orda giydirip olmuş diyip göndermişler bi gördüm bumu dedim 42 lira verip aldığın gömlek üzerinde okadar kötü duruyo ki bi beden küçük gibi emanet birinin gömleği gibi duruyo ver ben onu gidip değiştirim dedim neyse gittim saat 2falandı ben bunu değiştirmek istiyorum olmadı bu dedim bakalım dedi bayan bakttı bunun etiketi yok dedi bana bende siz burda koparmışınız dedim bu sefer bu giyilmiş dedi burda giyip gönderen sizsiniz dedim biz değiştiremeyiz çıkıp gidin dedi bnde gitmiyorum sizin uyarmanız lazımdı uyarmadınız sizin sorununuz dedim bana demesinmi ben herkerse tek tek onu anlatacam dedi bnde gitmiyorum değişene kadar git patronunu çağar dedim geldi adam demez mi bn bunu değiştirmek zorunda değilim polis çağıracam burda durduğun sürede suç duruma düşersin deyip beni zorla çıkardı bi daha bişey almam burdan dediğimde alma zaten diyo soruyorum hata bende mi onlarda mı? baştan uyarmıyolar sonra suçlu bizi görüyolar.bide bana nereye gidersen git şikayet et diyo bunlar herşeyi kılıfına uydurmuşlar.rodiden nefret ediyorum artık tek amacım herkese ulaşabildiğim herkese anlatacam bu olayı insanları ordan bişey almamaları için teşvik edicem. onlar bunu hak etti.facede de bi şey yapalım tüm mağdurlar hepimiz facede mücadele edelim bunlarla ne kadar birleşirsek okadar sesimiz çıkar...

    YanıtlaSil
  19. ÇOK GEÇMİŞ OLSUN DOSTUM......

    YanıtlaSil
  20. Saniye Osmanlı25 Ağustos 2010 02:43

    Rodi markası ile yıllar önce 1kez tanıştım hepsi o kalitesiz ve yavan bir marka şimdiki ürünleride aynı basit kalitesiz yavan mağaza sayısını yükseltmişler ama kalite aynı kalmış duyumlarıma göre rodi üretimi bırakıp fason yaptırıyo imiş benden bir tavsiye ÜRETİMİ ÇİN 'DE YAPTIRIN emin olun daha kaliteli şeyleri yaparlar sizinde şikayetiniz azalır

    YanıtlaSil
  21. soner canbul/giresun4 Eylül 2010 08:18

    rodi benim için bitti adamlar bi gömlek yapmış berbat ütü tutmaz dolayısı ile sürekli buruş buruş bir görüntü kardeşim bir marka bukadar şekilsizmi olur ne bu şimdi siz rodi olarak bu kaliteyle bu kadar mağazaya nasıl çıktı hayret

    YanıtlaSil
  22. BANU GÜLER CAN3 Ekim 2010 02:03

    SAMSUNDAN İKİ TANE SÜVETER OKUL İÇİN ALMAMLA BAŞLADI.okulların açılmasının ardından iki hafta geçmesine rağmen süveterlerin biri mübalasız iki beden küçüldü okul kıyafetlerini bari biraz kaliteli yapsanız ne olur asgari ücretin biraz üstü bi maaşla geçinmeye çalışıyoruz lütfen biraz kalite

    YanıtlaSil
  23. TANER TÜRK..........İstanbul6 Aralık 2010 02:02

    yozgatta bulunan akrabalarım bayram öncesi istanbuldalardı bir kaç parça giyim eşyası aldık alınanların içinde rodi olanda vardı geçenlerde görüşmemizde sadece rodiden alınan giyeceklerden memnun olmadıklarını söylediler bedenlede gözle görünen küçülmeler olmuş.
    yapacak bişeyimizin olmayışı bizi üzüyor bundan sonraki alış verişlerde bu markanın alınmayacağına karar verdik.tecrübe edindik

    YanıtlaSil
  24. farklı zamanlarda aldığım iki marka var ikiside kot tabiki birinin ismi rodi diğeri daha kaliteli olan mavi bir daha satın alacak olsam mavi den şaşmam çok güzel sarıyo dökümü harika

    YanıtlaSil
  25. rahatsız ettim:
    rodi ile tanışmam 2010 yılı şubatında oldu indirim zamanı kaç parça aldım kışlık şimdi ise kullanamıyom nedeni kaban kollardaki renk kaybolma bi kol diğeri ile değişik durdu hay sizin kabanınıza

    YanıtlaSil
  26. KAYSERİ İLİ RODİ MOOD MAĞAZASI MAĞDURESİ OLDUM.
    YENİ YIL DOLAYISI İLE KENDİME KAZAK VE KABAN ALMAK İÇİN RODİ TERCİH ETTİM 138 TL ÖDEDİM VE ALDIM KAZAK NEYSE DE KABAN TAM ANLAMIYLA FELAKET İNANIN MARKASI HATTA ETİKETİ OLMAYAN ÜRÜNLER BUNDAN İYİDİR.NASIL Bİ KUMAŞ BÖYLE BUNLAR HİÇ BAKMIYOMU ALDIKLARI KUMAŞIN KALİTESİNE

    YanıtlaSil
  27. Tamamıyla haklısınız Aylin hanım.

    YanıtlaSil
  28. Duygu başak ---14 Mart 2011 10:27

    Kaç gündür denedim giremedim noldu anlamadım yasak neyin yasağı
    çözemedim,kısmet bu dakkaya imiş
    şimdi bu rodi için iyi şeyler yazmak isterdim ama yapamazdım çünkü memenun değilim saçma sapan bi firma olmuş çıkmış.Aldığım kıyafet yaramaz iade edemedim değişim asla olmazmış bi kere alırsan yandın şikayeti dinleyende yok Allah yardımcım olsun

    YanıtlaSil
  29. manisalı...9 Nisan 2011 01:22

    Mont 1 Yıl Olmadan Renk Solması Yaptı!
    Manisa RodiMood'tan geçen yıl mont aldım ve 1 yıl geçmeden renginde tamamen solma yaptı. Aldığım mağazaya geri götürdüm ve değişiminin yapılmasını istedim. Fabrikaya gönderip sorunu bulmaları gerektiğini söylediler ve montu fabrikaya göndermişler.

    Bana telefon açıp 17.99 TL' lik alışveriş yapabileceğimi söylediler. Ben montu 150.00 TL'ye aldım. 17.99 TL' lik alışverişi kabul etmeyip montumu geri istedim. Fakat montumu bana geri veremeyeceklerini söylediler. 17.99 TL' lik alışveriş yapmamı istiyorlar. Ben 150.00 TL ödediğim solmuş montumu geri istiyorum.

    YanıtlaSil
  30. Rodi şikayeti için açtım ararken burayı buldum gördümki şikayeti olan bir ben değilmişim ,bende vazgeçtim.Yok arkadaş yok rodiden memnun olan yok ,dertli olan çok saygılar.
    NOT: Yorumları okuyunca kendi derdimi inanın unuttum.

    YanıtlaSil
  31. İstanbul Viaport Rodi Mood mağazasından aldığım kazağımda tüylenme oluştu. Götürdüğümde incelemeye alınacağını söylediler, ben de bıraktım kargoyla bana göndermelerini rica ettim; ama şirket prosedüründe bunun olmadığını söylediler, ben de haftaya gelen değişim cevabı üzerine tekrar mağazaya gittim, aynı üründe beden uyumu olmadığı için başka ürün alabileceğimi söylediler. Ben de başka ürün beğendim, bunda da aynı sorun olur mu sorusuna bunda yaşamazsınız bunun ipliğinde olmaz dediler. Ben de kabul ettim ama onda da aynı sorunu yaşadım tekrar mağazayı aradığımda bana yine aynı prosedürlerin uygulanacağını söylediler, yine kargo teklifinde bulundum ve reddettiler, müşteri hizmetlerini aramamı söylediler oradan da aynı cevabı aldım daha yetkili biriyle konuşmak istediğimde olumsuz cevap aldım.

    Kısacası 1 ürünü kullanabilmem için 5-6 defa mağazaya gitmem gerekecek ve haftada 1 gün olan iznimi bu yolda harcamam gerekecek aynı zamanda mevsim geçecek ve bu ürünü istediğim zamanda kullanamayacağım. Bir de müşteri temsilciliği denilen konu müşterilere hizmet vermek amaçlı değil sadece yetkili kişilere ulaşamamız için kurulmuş bir bölümmüş bunuda anladım.

    İnşallah yazılı bu kadar şikayet bu olayların düzelmesine vesile olur ve markalar mağazalar daha kaliteli mal ve hizmet verirler.

    YanıtlaSil
  32. Gaziantep Mütercim şubesine yeni aldığım pantolonun özrü için götürdüm. Ürünü bilir kişiye göstermeden herhangi bir kişiye dahi gösterseniz özürlü olduğunu bilebilir. Ürün sadece bir gün giyildi ki bunu da anlamak için bilir kişi olmaya gerek yok.Bilir kişi için İstanbul'a yollanacağı belirtildi şehir dışına çıkacağımdan hemen değiştirilmesini rica ettim. Kabul edilmedi. Hadi onu da geçtim Rodi olarak nasıl olur da mağaza yöneticiniz bir ürünün tamir/bakım için yasal sürenin 20 iş günü olduğunu bilmez .

    Ben doğru olanı söylediğim halde benim şirketim 30 iş günü diyor diye iddia ediyor. Hatta bana ürün teslim alındığına dair bir belge düzenlendi bu belgede de yine 30 iş günü geçiyor. Yasanın dediği 20 iş günü mü sizin dediğiniz 30 iş günü mü bunu da sizlerden öğrenmek isterim. Ben şehir dışına çıkacağım bu ürün gelse bile alamam 3-5 ay sürebilir inisiyatif alınması konusunda rica ediyorum. Bu ürün bu kadar süre burada bekletebilir misiniz diyorum, hayır diyor ne yapacaksınız çöpe mi atacaksınız diyorum, bir süre tutarız gelmediğiniz taktirde atarız diye cevap alıyorum.Mağaza müdürlerinizi seçerken hangi hususları değerlendiriyorsunuz bilmiyorum .

    YanıtlaSil
  33. Bursa kent meydanı Avm Rodimood’tan aldığım beyaz gömlek yıkama talimatlarına uyarak yıkadığım halde bir daha giyilemeyecek kadar çekti, küçüldü. Bu normal midir? Sayın firma yetkilileri lütfen ilgilenebilirler mi?*

    YanıtlaSil
  34. RODİMOOD Pantolonumu Değiştirmediler!
    15 Eylül 2011 tarihinde Şanlıurfa Karaçizmeli Rodimood'tan 40 TL'ye kot aldım. Bir gün sonra bir numara büyüğünü istedim yoktu. (Kotu hiç giymedim üzerindeki etiketler duruyordu) geri iade etmek istedim alamayacaklarını söylediler.

    Oysaki fişin üzerinde bile bununla ilgili kanun yazıyor, ben de kotu verdim şikayet edeceğimi söyledim.Sorumlu kişi de sorumsuz bir şekilde kotu şimdi dışarı atacağını benim de hiç bir hak iddia edemeyeceğimi belirtti. Kotu verdikten sonra çıktım geldim şimdi kot da onlarda para da sizin gibi köklü bir şirketin böyle insanları nasıl çalıştırdığını merak ediyorum.

    YanıtlaSil
  35. RODİMOOD Yıpranan Ürün Değiştirilmedi!
    Rodimood'dan aldığım montun kısa süre sonra renginde atma oldu. Mağazaya giderek değişim talep ettim fakat ürünün fişi olmadığı için reddettiler. Bu ürünün sizden alındığı ürüne bakarak gayet anlaşılabilir.

    Sorunun yıkama hatasından kaynaklandığını kesinlikle düşünmüyorum. Çünkü ağarmalar sadece üst bölümlerde oldu.

    Şikayetime cevap verilmesini ve en kısa sürede gereğinin yapılmasını talep ediyorum.

    YanıtlaSil
  36. Rodi'den 79 TL’ye bir kot pantolon aldım. 3. gün dizlerinde açılma meydana geldi. Rodi ürünü fabrikasından alınan fiyat 89 TL olduğu için 10 TL fark ücreti alarak aldığım ürünün modelinden farklı sevmediğim bir modelle değiştirdi. Şimdi de üründe yine açılmalar meydana geldi. Aradan baya zaman geçtiği için fişini filan attım ürünü götürme gereği duymadım.

    Ancak burada canımı sıkan olay markasız aldığım pantolonlar da severek giymeme rağmen hiçbir şey olmazken bu üründe hemen arızalar görüldü

    YanıtlaSil
  37. Kurban bayramı öncesi Kapadokya Forum Avm' de bulunan Rodimood mağazasından, 4-5 parça kıyafet aldım. Almasaydım keşke. Aldığım gün rengine vurulduğum bir triko vardı. Onu giydim. Yaklaşık 8 saat süren bir gün bitiminde aldığım kazağı çıkarttım. Aman allah' ım o da ne? Kazak boyun kısmı genişlemiş tifsimiş.

    Ertesi gün kazağı değiştireceklerinden anında hemen değişim yapacakları düşüncesi ile mağazaya gittim. Derdimi anlattım. Rodimood çalışanları sistemin farklı olduğunu ürünün bilir kişiye gönderilmesi gerektiğini söyledi. Şaşırdım ama yapacak bir şey yoktu. Gitti geldi bir ay sonra ürün geldi, cevap geldi. Kullanıcı hatasıymış. 8 saatte kazağın sadece boğazı defolu üretildiğini söylemiyorlar değişim yapmıyorlar.

    Bir de kocaman yazmışlar camlara. '' Tek kullanımlık değil, tek yıkamalık değil diye ''. Doğru bir günlük değil saatlik ürünler.Malının arkasında durmayan satıcıdan mal mı alınır?

    YanıtlaSil
  38. KIRIKKALE ilinde yaşıyorum.12 Kasım günü Rodimood'dan 1 adet pantolon aldım ve istersem 1 ay içerisinde değiştirebileceğim bana söylendi. Ben de 29 Kasım günü yani dün ürünü alarak Rodi'ye gittim ve değiştirmek istediğimi söyledim. Ancak bana umursamaz bir şekilde ürünü değiştirmeyeceklerini söylediler ve üstüne üstlük istediğiniz yere şikayet edin şeklinde cümle kullandılar.

    Ben de Rodimood'a ait olan müşteri hizmetleri numarasını aradım ve oradaki görevli de hiç umursamaz bir şekilde Rodi'deki satıcının doğru yaptığını söyledi. Peki soruyorum bu Rodimood yetkililerine nerede kaldı sizin kalite politikanız, nerede kaldı sizin müşteri memnuniyetiniz, büyük marka olmak bu mu? Şikayet konusununda da yetkili bulamamaktayız.

    YanıtlaSil
  39. Heyyy ben bu kampanyalar dan bktm müşteriyle ugraşmak bi dert kampanyayı anlatmak bi derttt:)))))yeter artk nalet gelsn yaa:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İskenderun Primall Avm'deki Rodi mağazasından aldığımız ceket için hediye paketi yapılmasını ve içine değişim kartı konmasını rica ettim. Daha sonra değişim kartı koyulduğunu düşünerek alışveriş fişini attım. Aldığımız ürünün bedeni olmadığı için değişimi için mağazaya götürdüğümüzde faturayı attığımız için değişim yapamadıklarını beyan ettiler.

      Mağaza sorumlusu ile görüştük ve şirkete mail atacaklarını aynı fiyatlı herhangi bir ürün ayırttırabileceğimizi ve 1 gün sonra gidip alabileceğimizi belirttiler. 1 gün sonra ayırttırdığımız ürünü almak için gittiğimizde ürünün satıldığını beyan ettiler. Mağazadaki sorumlu kasada duran S**** D***** adlı personel nedeniyle 2 gündür yaşadığım stres beni benden aldı.

      Sil
  40. Bi yetkili yardimci olsun lutfen
    ben bayilik acmak istiyorum mail attim rodiye sayfayada yazdim kimse ilgilenmiyor dusunme asamasindayim nasil bi sistem olucak ne kadar teminat vericem nufus miktari falan varmi ogrenmem lazim bilgi verebilecek olan varmi acaba?

    YanıtlaSil
  41. YAVUZ YILDIRIM7 Şubat 2012 03:55

    Isparta iyaşpark içerisinde bulunan rodi mood mağazından çıkışta diğer mağazalardan almış olduğumuz ürünlere alarm ötüyor ve onlarca kişinin önünde çantalarımıza özel eşyalarımıza bakılarak,hırsız muamelesi yapılıyor, sadece bize değil birçok insanın başına bu durum gelmiş ve gelmeye de devam ediyor.özellikle mağazadaki fatih ismindeki görevlinin insanlara nezaketsiz davranışları alışveriş yapmaya ve stres atmaya gelmiş insanların gününü mahvediyor...

    YanıtlaSil
  42. 6-7 ay içerisinde sizden almış olduğum kot pantolonumun ağ kısmı yırtıldı ama değişim yapmadınız ve halen bir cevap vermediniz. Değiştirmediğiniz o pantolonu çöpe attım ve sizden mağduriyetimin giderilmesi için lütfen cevap bekliyorum. Yeni pantolon alma hakkı talep ediyorum yoksa tüketici mahkemesine başvuru yapacağım.

    YanıtlaSil
  43. Manisa RodiMood'tan geçen yıl mont aldım ve 1 yıl geçmeden renginde tamamen solma yaptı. Aldığım mağazaya geri götürdüm ve değişiminin yapılmasını istedim. Fabrikaya gönderip sorunu bulmaları gerektiğini söylediler ve montu fabrikaya göndermişler.

    Bana telefon açıp 17.99 TL' lik alışveriş yapabileceğimi söylediler. Ben montu 150.00 TL'ye aldım. 17.99 TL' lik alışverişi kabul etmeyip montumu geri istedim. Fakat montumu bana geri veremeyeceklerini söylediler. 17.99 TL' lik alışveriş yapmamı istiyorlar. Ben 150.00 TL ödediğim solmuş montumu geri istiyorum.

    YanıtlaSil
  44. Arkadaşımın doğum günümde almış olduğu hediyeyi değiştirmeye götürdüğümde arkadaşımın hediyeyi almış olduğu fiyat üzerinden değil o an geçerli olan indirimli fiyat üzerinden değişim yapıldı. Bunu söylediğimde ise faturası olmadığı için indirimli fiyat üzerinden uygulandığı cevabı verildi. Hediye edilen ürünün faturasını istemek gibi bir kabalıkta bulunmadığım için özür dilerim!

    Hediye değişim kartı adı altında bir şey vermek yerine fatura verin o zaman yada hediye kartına 30 gün boyunca geçerlidir gibi bir ibare koymayın! Hediye değiştirmek için gittim daha ucuz bir ürün almama rağmen üzerine para verdim! Bundan sonra asla Rodi ve Yards marka bir şey almayacağım.

    YanıtlaSil
  45. RODİMOOD Kampanya Dahilinde Aldığım Gömlekle Aynı Fiyattaki Başka Bir Gömlek İçin Ekstra Para İstend

    Balıkesir Rodi mağazasından 100 TL'ye 50 TL iade kampanyasından faydalanarak bir mont bir de gömlek aldım. Ertesi gün aldığım gömleği aynı fiyattaki başka bir gömlekle değiştirmek istedim.

    Kampanya dahilinde 34.90 TL olan gömleği 28 TL' ye almıştım. Yine 34.90 TL olan gömlekle değiştirmek istediğimde benden 7 TL fark ücreti aldılar. Açıklama olarak da sistem böyle dediler. Dolayısıyla ben kampanyadan faydalanamamış oldum. Sistemin neden böyle olduğunu mantık olarak birisi bana izah edebilir

    YanıtlaSil
  46. RODİMOOD Müşteri Temsilcisi Kaba Davrandı!

    RodiMood Van Şubesi'nden aldığım mont yıkama öncesi renk verdi ve giyilmez bir hal aldı. Değiştirme talebim de reddedildi. Bunun üzerine müşteri temsilcisini aradım.

    19 Nisan 2012 tarihinde saat 17.35'te müşteri temsilcisi ile görüştüm. Bu görüşmede müşteri temsilcisi bayan ilgisiz davrandı ve aramızda bir tartışma oldu. RodiMood gibi bir firmanın müşteri temsilcisinden daha duyarlı olmasını isterdim ama beni azarlamaya devam etti.

    YanıtlaSil
  47. RODİMOOD Paça Yaptırmak İçin Para Aldılar!

    Kastamonu Rodi'den aldığım 2 adet pantolonun paçalarını yaptırmak için benden para aldı. Şok oldum çünkü daha önce böyle bir olay söz konusu değildi. Bir sürü para verip bir de paça kısaltmak için para alınması çok mantıksız, hiçbir mağazada başıma gelmedi . Aldığım pantolonların ceplerini kapattırmak istedim bunun tarifesinin olmadığını gördüm.

    Daraltma kol kısaltama ve paça tadilatı için tarife var cep için yok. Tabi Rodi'de çare mi tükenir maksat müşterinin parasını almaksa buna da bir tarife uyduruldu. Rodi'yi esefle kınıyorum. Bir daha kesinlikle alışveriş yapmayıp yapacak olanları da uyaracağım. Firmanın adı Rodi idi. Rodimood oldu. Paçalar için eller cebe oldu.

    YanıtlaSil
  48. 3. Haziran günü Doğum günümde arkadaşım tarafından hediye alınan tişörtümü büyük geldi gerekçesi ile 6 Haziran Çarşamba günü Erzurum Carrefour AVM içersinde bulunan Rodi'den değişime götürdüm.

    Kasada bulunan ve(Kendini Rodi'nin sahibi sanan) şahıs sistemlerinin arızalı olduğunu ve başka bir ürünle değişemeyeceğini isterseniz aynı ürünün bedenlerine bakabileceğimi söyledi aynı ürünün büyük boyları kaldığı için ancak farklı bir ürünle değişebileceğimi ilettim. Kabul etmedi farklı birgün gelmem gerektiğini söyledi bende kabul ettim bugün 09 Haziran 2012 günü değişim yapmak için mağazanıza gittim.

    Mağazada bulunan aynı şahıs aynen şu ifade ile "ben size ne dedim Hafta içi 10:00-17:00 arası gelin demedim mi dedi. Bende hafta içi gelemeyeceğimi benden başka gelecek kimsenin olmadığını ancak hafta sonu gelebileceğimi iletmeme rağmen değişim yapmadı (Tavırlar o kadar kötüydü ki inanın kendimi dilenci gibi hissettim ve düzenli olarak alışveriş yaptığım Rodi'ye bir daha uğramayacağımı kendisine ilettim.) Değerli Rodi yetkilileri bunun gibi şahısların bünyenizde bulunması sizin gibi markaya yakışmıyor.

    YanıtlaSil
  49. BABALAR GÜNÜNDE HEDİYELİ SATIŞLAR DEVAM EDİYOR.
    SİZDE BABALARINIZI RODİMOOD A GETİRİN İHTİYAÇLARI OLAN ÜRÜNLERİ SEÇSİNLER..

    YanıtlaSil
  50. Ben Kilis'te ikamet ediyorum. Kilis'teki Rodimood mağazasından haziran ayında hem tişört hem de keten pantolon almıştım. Tişörtler 1 yıkamadan sonra renk attılar. Mağazaya tekrar gittik değiştirilmesi için 2 hafta sonra haber verdiler, tişörtler değiştirildi.

    Fakat bu defa keten pantolon yıkandıktan sonra makinadan çıkartıldığında arka cep kısmı yırtılmıştı. Bu defa da mağazaya bunun için gittik, yine 2 hafta sonra haber verdiler, gittik değiştirdik, değiştirilen yeni pantolon 1 hafta giydikten sonra daha ilk yıkamada renk attı.Bugün tekrar mağazaya gideceğim.

    YanıtlaSil
  51. Almaz olsaydım dediğim kabanım 3 ay içinde renk attı. Götürüp verdiğimde ise geri geldi iade ya da değişimi kabul etmediler zaten. Ben giymek için almışım ve onca para verip kullanmak istediğim kabanımı kullanamadım. Bu ticaret ahlakına sığmadığı gibi aynı zamanda bir insaniyet hakkıdır.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Balıkesir Rodi mağazasından 100 TL'ye 50 TL iade kampanyasından faydalanarak bir mont bir de gömlek aldım. Ertesi gün aldığım gömleği aynı fiyattaki başka bir gömlekle değiştirmek istedim.

      Kampanya dahilinde 34.90 TL olan gömleği 28 TL' ye almıştım. Yine 34.90 TL olan gömlekle değiştirmek istediğimde benden 7 TL fark ücreti aldılar. Açıklama olarak da sistem böyle dediler. Dolayısıyla ben kampanyadan faydalanamamış oldum. Sistemin neden böyle olduğunu mantık olarak birisi bana izah edebilir mi?

      Sil
  52. Almış olduğum ürünü 1 kez belirtilen yıkama kriterlerine göre yıkadım ve tişörtüm hem soldu hem bir beden çekti. Ürünü aldığım yere götürdüm onlar da merkeze göndereceklerini söylediler. Cevap geldi, tişörte iliştirilmiş bir fotokopi ve güya kullanıcı hatası.

    Bir öğretmen olarak yalan mı söylüyorum, 2 satır yıkama koşulunu okuyup uygulayamıyor muyum, 15 TL lik bir ürün ama tavır hiç hoş değil, Evet, Rodi'den şikayetçiyim, umarım bu yanlış tavırlarından dönerler.

    YanıtlaSil
  53. Birbirinden ünlü çizgi karakterlerin lisansını alan RodiMood, kadın erkek ve çocuklara özel lisanslı ürünleri ile bu yaza damgasını vuracak. RodiMood mağazalarında alıcısıyla buluşan lisanslı ürünler raflarda yerini aldı.

    Geçtiğimiz günlerde dördüncü filmi ile vizyona giren başarılı animasyon film serisi Buz Devri, yılların eskitemediği çizgi karakterler Tom ve Jerry, süper kahramanlar Batman ve Superman, Taş Devri, Şirinler ve DC Comics karakterleri, RodiMood ürünlerinde buluşuyor.

    RodiMood mağazalarında satılacak lisanlı ürünlerde baskı yöntemiyle uygulanacak karakterler, bu yaza damgasını vuracak.

    Kahramanların Sevimliliği, Kadınsı Şıklık ile Birleşiyor

    RodiMood'un kadınlara bir sürprizi var. Trend ve kadınsı şıklığın sevimli karakterlerle birleştiği t-shirtler, kadınlara ayrı bir hava katacak. Kadınlar üzerlerinde sevdiği çizgi karakteri ile birlikte, akşam dışarı çıkmak için ideal bir şıklığa sahip olacak. Vizkon, saten gibi kumaşların kullanıldığı kadın t-shirtlerinde önü kısa arkası uzun atletler, sırtta şifonların kullanıldığı modeller, pul ve payetli bluzlar gibi birçok çeşit, çizgi karakterlerle alıcısına sunuluyor.

    Buz Devri Sinemalardan Sonra RodiMood'ta

    Son dönemlerin en çok sevilen animasyon filmi Buz Devri, dördüncü filminden sonra hemen RodiMood mağazalarına konuk oluyor. Bu sıra dışı karakterler RodiMood kadın, erkek ve çocuk t-shirtlerini süslüyor.

    Hareketli Çocuklara Serin Tutan Buz Devri T-Shirtleri

    Çocuklar için kayın ağacından yapılan, yıpranmaya karşı oldukça dayanıklı, yüksek nem transfer özelliğine sahip, serin tutan kumaş türü; Modal kumaş kullanılarak hazırlanan Buz Devri t-shirtleri, diğer kumaşlara oranla daha fazla terletemiyor. Çocukların hareket hızına yetişen, serin tutma özelliği, annelerin de bir numaralı yardımcısı olacak. Modal kumaştan yapılan Buz Devri t-shirtleri, çocuklara sıcak yaz günlerinde serinlik hissi verecek.

    Arkadaşlarına ve ailesine çok değer veren mamut Manny, her zaman soğukkanlılığını koruyan kaplan Diego, şaşkın, sakar, arkadaşlarının baş belası tembel hayvan Sid ve daha birçok karakterle canlanan RodiMood t-shirtleri çocuklar için; 12.99 TL ile 29.99 TL, yetişkinler içinse 19,99 – 35,99 TL arası değişen fiyatlarla satışa sunuluyor.

    YanıtlaSil
  54. 1 ay önce aldığım bir kot pantolonu yanlış beden aldığım için değiştirme talebinde bulundum ve çok normal konuştuğum halde kasiyerin sert çıkışı ve umursamaz tavırları çok rahatsız etti.

    31 beden aldım sandığım pantolon 30 beden olduğunu fark ettim, sonradan gittiğimde elemanın 1 beden açar demesiyle değişim yapmadım sonradan pantolonu giydiğimde çok bir komik görüntü oluşuyordu ona rağmen açılması için giydim; fakat pantolon kalıbı açılmadı.

    Sadece danışmak için girdiğim Ankara Meşrutiyet Cad. üzerinde bulunan Rodimood'da kasada G**** Hanım vardı. Olayı çok sakin bir şekilde anlatmama rağmen kendisi çok tepki vererek konuştu mağaza onunmuş edasıyla ve çok saygısızca cevaplar verdi ve sırf bu yüzden aldığım pantolonu bile umursamayacak duruma geldim. Ve bir daha asla Rodimood'un kapısından bile geçmeyeceğim.

    YanıtlaSil
  55. Bir süre önce Rodi Mood Elazığ mağazasından bir pantolon aldım. Sonradan diz kapakları sarardı. Mağazaya götürdüm firmaya değişim için gönderdiler. Değişim onayı geldi. Fakat değer olarak 10 TL lik ne alırsan al dediler. Fakat benim pantolonuma karşılık pantolon istedim olmaz dediler.

    Ne yapmam gerekiyor? Bana yardımcı olursanız memnun olurum.

    YanıtlaSil
  56. manisa salihli festiva avm de açılan rodimood dan svettşort aldım etiketinde 39.99 peşin fiatı yazarken fatura vekredi kart slipinde tek çekim olmasına rağmen 44.99tl yazıyordu telefon açtım telefonlara bakan yok müşteriyi yeni bir aldatmaca şekli ortaya çıkmış öğratmanlere yapılan 1 ürüne 1 ürün bedava kampanyasının giderlerini herhalde böyle çıkarmanın yolunu bulmuşlar diye düşünüyorum yazıklar olsun güvenimi sarstılar bunca zaman bu marka ürünleri tercih ediyordum bundan sonra biraz zor.

    YanıtlaSil
  57. 1 ay kadar önce aldığım beyaz saatin kordonunda sadece 3 gün kullanmama rağmen yeşilimsi renk solmaları oluşmaya başladı. Sonrasında garanti kağıdı ve fişiyle aldığım yere gittim ve sorunu belirttim onlarda lekenin yeşil olduğunu gördüklerinde biz bunu teste gönderelim dediler ve saati aldılar. Yaklaşık 10 gün sonra red cevabı geldi.

    Merkez ofisten görüştüğüm bayan saatin tedarikçi firmalarına test amaçlı gönderdiklerini ve üretim hatası olmadığının belirlendiğini söyledi. Kullanım hatası da olmamasına rağmen ben yinede ücretiyle kordon temin etmek istediğimi söyledim fakat buda mümkün değilmiş.Tekrar göndermemi istediler ve tekrar red cevabı aldım. Yasal olmayarak yedek parçası olmayan bir ürün satıyorlar ve müşteriyi mağdur ediyorlar hatayı da kabullenmiyorlar. 3 günlük saat çöp oldu!!

    YanıtlaSil
  58. 19.12.2012 Tarihinde RodiMood, Babil AVM. D.Bakır gömlek aldım. 31.12.2012 Günü ürünün sağ kolunda sökük fark edip satın aldığım mağazaya götürdüm. Mağaza görevlisi (A. K.)sağlam kolu da kendisi sökerek Ürün inceleme formu düzenleyip bir nüshasını verdi. 18.01.2012 Tarihinde ürüne Red kararı verildiğini öğrendim. Ürün ikinci incelemeden de red almış.

    Bugün ( 28.01.2013) Babil avm.'yi aradım, Ürün burada, Red kararı verilmiş alabilirsiniz denildi. Mağazaya gittim Ürünü bulamadılar. Müşteri hizmetlerini aradım. Sorunu çözmek yerine resmen azarlandım. Nerede olduğu belli olmayan ürünü kesinlikle almaya gitmeyeceğim. RodiMood'dan asla ürün satın almayacağım.

    YanıtlaSil
  59. Rodimooddan almış olduğun kot pantolonum 1 yıkama sonucu rengi soldu ve bunu geri götürdüm ve fabrikaya gitti geldi kullanın hatası diye başlarından def ettiler ama bilmiyorlar ki ben esnafım günde en az 20 kişi bunu anlatıyorum ve asla alışveriş yapmamaları için ricada bulunuyorum ve bu sinirim asla geçmeyecek sırf kullanım hatası dedikleri için bu şekilde firmayı lekelemeye devam edeceğim yaptığım iş gereği insanlar bize birçok şeyi danışırlar ve sorarlar bu tarz şeylerini bizimle paylaşırlar.

    YanıtlaSil
  60. 25. 02. 2013 tarihinde ankara antares avm'den street lıfe a06712 erkek hırka lacivert beden s aldım. eve geldiğimde düğme ilikleme yerlerinde defosu olduğunu gördüm. aldığım yerde gittim aynı bedenden kalmamış. keçiörende başka şubenize gittim ordada yok. kızılay şubenizde de yok.

    Ankamall şubenizde de yok. ben ürünü severek aldım vede aynı beden de ürünün bulunmasını istiyorum. son olarak rodinin internet sitesinde müşteri hizmetlerinde msj bölümü var çok gereksiz çünkü geri dönüş yapmıyorsunuz.

    YanıtlaSil
  61. Diyarbakır da rodimood mağazasından bir keten kışlık pantolon aldım. keten pantolonun rengi soldu. pantolunu mağazaya verdim teste göndereceklerini söylediler ve teste gönderdiler. 20 gün sonra test sonucu tuhaf bir sebeple ürünün iadesi söz konusu olamayacağını söylediler. solma sebebi belirtilmemiş.

    Kullanıcı hatası, yıkama hatası, güneşte aşırı bekletme vs. gibi hiç bir sebeb belirtmeksizin ürünü aynen bana iade ettiler. Bu konuda merkezi aradım derdimi anlattım müdürleri hiçbir şeye yapamacağını söyledi. dedimki ürün renk solma sebebi ne cvp yok neden ürün bu hale gelmiş cvp yok bu konuda şikayetçiyim.

    YanıtlaSil
  62. Tüylenir mi diye özellikle sorarak aldığım Rodi marka sweat tsırt i kesinlikle öyle bir şey olmaz deyip sattılar. Sormasam tamam hata benim diyeceğim. Ama bu benim için çok önemli olduğundan bir giysi alırken muhakkak soruyorum. Ürünü değiştirmeye gittiğimde mağazadaki arkadaşlar da tüylendiğini kabul etti ve müşteri hizmetlerine göndermemiz gerekli dedi;

    Fakat oradan gelen haber malum "Kullanıcı Hatası". sanki oturup tek tek tüylerini çıkarmışım. yazık çok yazık ! Koskoca RODİ küçük te olsa ürününün arkasında nasıl duracağını bilmiyor. Çin malları almayalım diye yılların markasını tercih ediyoruz onların yaptığına bak. Yanılmışız. Bir daha asla olmaz.

    YanıtlaSil
  63. hanefi yağmur10 Mayıs 2013 21:33

    aydın nazilli den arıyorum fakat rodiden çok büyük şikayetçiyim bana yardımcı olun inan 124.tl çöpe gitti mağdur oldum

    YanıtlaSil
  64. TEKİRDAĞ / Tuna BAYRAK24 Mayıs 2013 02:09

    iyi ve güzel bir marka olduğuna inanıp alış veriş yaptım memnunum birkaçyıldırda bu böyle

    YanıtlaSil
  65. KARAMÜRSELDEN SESLENİYOM RODİ ARTIK KULLANMIYOM İKİ PANTALON ALDIM BİRİNİ GİYEMİYORUM ÖRÜCÜYE VERDİM DELİĞİ KAPATTIRDIM NE KADAR DANDİK MARKAİMİŞ İNSAN VERDİĞİ PARAYA ÜZÜLÜYOR SİZ DE ALMAYIN...

    YanıtlaSil
  66. muğla ilindeyim şimdi şikayetim rodi ile ilgili var aldıktan sonra giydiğim şort varya rengi hemencecik soldu şimdi ne yapmalıyım müşteri hizmetleri sorunumu çözemedi lütfen yardımcı olun

    YanıtlaSil
  67. adıyaman gölbaşı cadde rodimood tada müşteri ile ilişkiler süper daha öncede böyleydi şimdide aynı en eski müşterisiyim şikayetim olmadı kendileri ve sattıkları gayet hoş

    YanıtlaSil
  68. Geç bunları dedik anlamadılar

    YanıtlaSil
  69. ŞULE NESRİN TALU27 Ağustos 2013 01:42

    Rodimood yorumları yoğun biçimde negatif memnun olanlar nerede anlamadım herkesmi şikayetçi attığı adımdan şikayeti olmayan yokmu benmi rastlamadım

    YanıtlaSil
  70. Deniz Serbest8 Ekim 2013 07:18

    rodimood tan şikayetim var istanbul ikitelliden yazmaktayım çocuk elbiseleri ile ilgili şikayetim var sebsbi ise kumaşlarda defolar oldu şimdiden daha çok kullanılmaz halde nasıl olacak bilmiyorum yardım lütfen saygılar

    YanıtlaSil
  71. Denim Jordan 19 markalı RodiMood'dan kot'u aldım. 70 lira bir kota para verdim. 60 gün bende kaldı. Çalıştığım nedeniyle giyemedim. Giydiğim toplasan 40-45 gün. 1 yada 2 kez yıkadım ----- leke olmuştu.

    Ufak bir yeri ıslak mendil ile sildim, rengi çıktı ıslak mendile şaşırdım. Bu nasıl iş bir de 13:10:2013 de inceleme formuyla beraber verdim. Rodi özdilek mağazasına 14'ünde kurban bayramı nedeniyle 8 9 gün tatildi, şöyle böyle işim olduğu için arayamadım. Bugün 5 kasım aradım reddedilmiş.

    YanıtlaSil
  72. ERDAL ÇİFTÇİ7 Aralık 2013 01:22

    Uzun zamandır rodimood giysileri kullanmakta idim son yaşadığım olaydan sonra kırıldım daha almam alanıda durdururum değiştirmek istediğim bir beden büyük olsun dediğim ürünü hiç kullanmadığım halde yinede değiştirmediler sebep ise fişinin olmaması imiş hiç kullanılmadığını onlar kabul ettiler fakat yinede değiştirmediler

    YanıtlaSil
  73. BORA HATAYLI9 Ocak 2014 02:39

    RODİMOOD KAYSERİ/
    SİZDEN ALINAN KIŞLIK KABANLA İLGİLİ SORUNUMU LÜTFEN GİDERİNİZ YOKSA TÜKETİCİ HAKLARI MAHKEMESİNE BAŞVURU YAPIP SORUNUN GİDERİLMESİ İÇİN
    MÜRACATTA BULUNACAĞIM .
    NOT ---------
    BİLGİLERİM SİZDE MEVCUT

    YanıtlaSil
  74. önceki şikayet lerden farklı bi şikayetim olacak rodi mağazalarında müziğin sesi çoook açık özellikle rica ediyoruum biraz müziğin sesini kısın

    YanıtlaSil